Chtěl bych se zeptat, zda jste se s tímto problémem už někdo setkal. Když je motor studenej, tak je výkon normální. Při delší jízdě, cca po půl hodině, začne auto v nižších otáčkách (2000-4000) cukat a nemá plný výkon ani tah. Navíc když ho chci nastartovat se zahřátým motorem, tak to trvá výrazně déle než se studeným.
dík za radu. Problém je, že když jsem byl v BMW Bohm v Horních Počernicích, tak se auto s diagnostikou nespojilo. Prý je někde nějaká chyba, která brání ve spojení. Pak jsem si ale přečetl recenze na tuhle firmu zde na foru a asi pojedu ještě jinam.
Asi zkusím Radka z BMWdiag. Má hodně pozitivních referencí.
super, tak já to vyměním a dám vědět jak to dopadlo. Poradíte mi ještě jakou značku mám koupit. Co jsem koukal tak jde, FEBI, MEYLE, VEMO(tam píšou OE kvalita)?
Co se výkonu týče nevím.. U mě ty starty taky byly špatný (540i e39) a pomohla výměna palivového filtru a relátka na čerpadlo benzínu(to jen pro klid duše). Takže u mě to dělal právě ten zanesený filtr..