Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E34 525tds-padání nafty

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Mateo
Registrovaný
Příspěvky: 266
Registrován: ned 19.09.2010 00:00
Klubové ID: 3302

#1 Příspěvek od Mateo »

Ahoj mam takovej dotaz
Po zjištění padání nafty jsem hned vyměnil gumičky na vstupu a výstupu do palivového čerpadla s tím že to snad bude ono (gumičky jsem nekupoval originál u bmw ale u firmy co se na výrobu těsnění specializuje a rozměr jsem měl taky správný). Nicméně nepomohlo s tím že mám teď v plánu vyměnit palivový filtr jestli náhoudou ten špatně netěsní.Co se tyče padání jako takového je jedno zda je motort studeny či teplý s tím že pokud je auto na rovině či čumákem napřed dolů natahovat při startu se musí nafta jednou z 10-20 startů pokud je čumákem nahoru je pádání téměř 100%. Při startu se chová tak že na sekundu jakoby nastartuje a pak chcípne z toho usuzuju že zpětny ventil na vstřikovacím čerpadle je dobrý ten ještě naftu udrží ale v potrubí za nim už je něco špatně.Jinak jakmile auto nastartuje tak už vše funguje tak jak má a při jízdě se neděje nic nenormálního. Je rozdíl v O-kroužcích od BMW a jiného výrobce? Osobně už pak svaluju problém buď na ten netěsnící palivový filtr či vadný zpětný ventil v podavacím čerpadle nebo prostě někde děravý potrubi nebo může být problém ještě někde jinde?
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#2 Příspěvek od blinker »

může kapat samotný vstřikovací čerpadlo... to by pod ním kapala nafta za chodu motoru - přetěsnit ho se nechá asi za hodinku práce. přepadový hadičky a samozřejmě to chce projít podávací čerpadlo, dát do něj nový uhlíky ať dobře funguje :)
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#3 Příspěvek od Ji-rka »

zkontroluj podávací čerpadlo a pokud tam máš starej palivák,tak dej nový.Kdyby jsi měl děravé potrubí,tak naftu ucítíš a pod tebou bude flek.

jinak na pohádku o přetěsnění čerpadla za hodinu a doma zapomeň,pokud se budu bavit o opravdovém přetěsnění a né výměny těsnění pod hlavou.

trik s padáním nafty je oblíbený trik lidí co prodávaj TDS s čerpadlama na odchodu.
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#4 Příspěvek od blinker »

ále přetěsnění pod rozdělovací hlavou chce dělat opatrně, nesundat jí úplně, starý těsnění vytáhnout háčkem na ryby a nové tam přetáhnout. pak to kape dole pod tim plíškem s pružinou a to taky není problém :) a sada těsnění stojí asi 350 v boschi :)
Mateo
Registrovaný
Příspěvky: 266
Registrován: ned 19.09.2010 00:00
Klubové ID: 3302

#5 Příspěvek od Mateo »

Ok diky za rady
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#6 Příspěvek od Ji-rka »

Já myslel,že se bavíme o přetěsnění čerpadla a né o výměně dvou těsnění :-) Až budeš dělat to pod tou rozdělovací hlavou,tak si pro sychr označ jak tam byla aby ti to pak chytalo.Štelovat to je práce pro hodináře.
Odpovědět