Ahoj mam takovej dotaz
Po zjištění padání nafty jsem hned vyměnil gumičky na vstupu a výstupu do palivového čerpadla s tím že to snad bude ono (gumičky jsem nekupoval originál u bmw ale u firmy co se na výrobu těsnění specializuje a rozměr jsem měl taky správný). Nicméně nepomohlo s tím že mám teď v plánu vyměnit palivový filtr jestli náhoudou ten špatně netěsní.Co se tyče padání jako takového je jedno zda je motort studeny či teplý s tím že pokud je auto na rovině či čumákem napřed dolů natahovat při startu se musí nafta jednou z 10-20 startů pokud je čumákem nahoru je pádání téměř 100%. Při startu se chová tak že na sekundu jakoby nastartuje a pak chcípne z toho usuzuju že zpětny ventil na vstřikovacím čerpadle je dobrý ten ještě naftu udrží ale v potrubí za nim už je něco špatně.Jinak jakmile auto nastartuje tak už vše funguje tak jak má a při jízdě se neděje nic nenormálního. Je rozdíl v O-kroužcích od BMW a jiného výrobce? Osobně už pak svaluju problém buď na ten netěsnící palivový filtr či vadný zpětný ventil v podavacím čerpadle nebo prostě někde děravý potrubi nebo může být problém ještě někde jinde?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E34 525tds-padání nafty
zkontroluj podávací čerpadlo a pokud tam máš starej palivák,tak dej nový.Kdyby jsi měl děravé potrubí,tak naftu ucítíš a pod tebou bude flek.
jinak na pohádku o přetěsnění čerpadla za hodinu a doma zapomeň,pokud se budu bavit o opravdovém přetěsnění a né výměny těsnění pod hlavou.
trik s padáním nafty je oblíbený trik lidí co prodávaj TDS s čerpadlama na odchodu.
jinak na pohádku o přetěsnění čerpadla za hodinu a doma zapomeň,pokud se budu bavit o opravdovém přetěsnění a né výměny těsnění pod hlavou.
trik s padáním nafty je oblíbený trik lidí co prodávaj TDS s čerpadlama na odchodu.
