Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

bmw e60 maly vykon

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
bavo60
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: čtv 29.08.2013 00:00

#1 Příspěvek od bavo60 »

Zdravicko mam e60 530d rok vyroby 2003 a chtel bych se zeptat pripada mi ze auto nejede jak ma neni tam poradny zatah jenom nekdy na rozjezd je to line v nizkych otackach a a prevodovce nekdy trva dyl nez preradi na dalsi stupen treba ze 2na 3 nevite cim to muze byt? auto jinak jede v pohode turbo je ok vstriky taky jedine co jsem zaznamenal tak kdyz vypnu motor tak se hrozne zaklepe ale fakt dost jo a prevodovka necuka je taky ok prosim o rady
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#2 Příspěvek od DaweTDS »

bavo60 píše:Zdravicko mam e60 530d rok vyroby 2003 a chtel bych se zeptat pripada mi ze auto nejede jak ma neni tam poradny zatah jenom nekdy na rozjezd je to line v nizkych otackach a a prevodovce nekdy trva dyl nez preradi na dalsi stupen treba ze 2na 3 nevite cim to muze byt? auto jinak jede v pohode turbo je ok vstriky taky jedine co jsem zaznamenal tak kdyz vypnu motor tak se hrozne zaklepe ale fakt dost jo a prevodovka necuka je taky ok prosim o rady


Nevím jestli E60 má taky na silemblokách motoru přivedené podtlaky (on mě někdo dá za pravdu a nebo opraví) ,ale pokud ano,tak Ti tím utrženým silemblokem bude "ucházet" odtlak a turbo nebude naklápět jak má... teda pokud máš tu první verzi co má ještě turbo ovládané podtlakem.
mex
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: ned 01.11.2009 01:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od mex »

Měnil jsi třeba paliváč někdy?A olej v automatu s vanou? Zaklepání moturu můžou způsobit špatné silenbloky.Kolik máš najeto? 300-400 tis.KM?
bavo60
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: čtv 29.08.2013 00:00

#4 Příspěvek od bavo60 »

Jo o tom jsem četl ty podtlaky jinak vana a olej se bude měnit i palivovej jinak najeto je 177
mex
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: ned 01.11.2009 01:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od mex »

Tak vyměň ten paliváč, tím bych začal. Už jsem to zažil mockrát že auto nejelo víc jak 130 km/h a po výměně paliváče OK. Nechce se mi věřit že 3.0D má najeto 177 tis. z roku 2003 :X Udělej ten automat hlavně. Než bude pozdě!
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#6 Příspěvek od kadli »

Klidne ty najete km muzou sedet. Ja jsem koupil e60 530d z 2004 a mela najeto poctivych 123000 km. Ted uz 139000 km. Po prvnim majiteli. Pred tim jsem mel auto od nova z 2002 a ve 2012 jsem ho prodaval a melo najeto 168000 km. Takze hned nemusite rikat, ze je to stoceny atd. Jde to dost dobre poznat na stavu interieru a celkovyho auta.
mex
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: ned 01.11.2009 01:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od mex »

:nono: stim bych nesouhlasil :sad2:
bavo60
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: čtv 29.08.2013 00:00

#8 Příspěvek od bavo60 »

dobre zkusim ho vymenit mel jsem e36 325i tak jeste ten 3,0D poznavam tak chci se zeptat kde tady je ten palivovej filtr jo a a prisel jsem na jednu vec mozna kvuli tomu vykonu pri prerazeni okolo 4tisic otacek to turbo odfoukne nebo jako piskne takze asi dira ve vyfuku ze jo nebo praskly svody
bavo60
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: čtv 29.08.2013 00:00

#9 Příspěvek od bavo60 »

dobre zkusim ho vymenit mel jsem e36 325i tak jeste ten 3,0D poznavam tak chci se zeptat kde tady je ten palivovej filtr jo a a prisel jsem na jednu vec mozna kvuli tomu vykonu pri prerazeni okolo 4tisic otacek to turbo odfoukne nebo jako piskne takze asi dira ve vyfuku ze jo nebo praskly svody
mex
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: ned 01.11.2009 01:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od mex »

Filtr najdeš na levé straně ve směru jízdy,musíš sundat celý plast od předního levého podběhu až do zadu,pak ho najdeš.Je to plechový válec.Podívej se sem, třeba ti to pomůže... http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=16&fg=15 A taky vyměn olej separátor(odlučovač,odvětrávání kliky).Jo a ty svody vejfukové ty praskali no.Je toho tady dost o tom.To auto jsi koupil tedka někdy?
bavo60
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: čtv 29.08.2013 00:00

#11 Příspěvek od bavo60 »

dobre ten filtr vymenim uz vim kde je dik za radu no pak budu muset zjistit ty svody jojo koupil jsem to pred tydnem
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#12 Příspěvek od Teddy »

Mě to hvízdne taky. U mě to dělá vykuchanej DPF. Musel bych do toho prázdnýho obalu od DPF vevařit trubku. :-)
bavo60
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: čtv 29.08.2013 00:00

#13 Příspěvek od bavo60 »

aha myslite ze ten vykon ze neni takovej ze to zjisti diagnostika?
Odpovědět