Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Dotaz E60
Ahoj chlapi,hledal jsem to všude,ele poradne jsem se toho moc nedozvěděl. Mám par dotazu k BMW e 60 a 61. Kolik mají spotřebu 520i a 530i? A jak je to s elektronikou u BMW E60, od roku 2003, protože mě každého od toho odrazuje, ze je to spatny:-(. Vlastním E39 a už mám chuť on ladit, chápete:-). Děkuji moc za zkušenosti a rady
Ahoj.Mám 523i N52 v automatu.Po Praze jezdim za 10-12L/100 km.Když jsem jel letos do Itálie tak jsem jel za 7,4L/100km.Jestli nejezdíš moc po městě,tak se vejdeš třeba do 8L/100km.Benzínové E60 nejsou moc do města:)Je to spíš dálniční auto.Co se týče elektroniky tak všechno v pořádku.Žádný problém.Jen sem měnil vodní pumpu a termostat.Motory N52 mají el.vodní čerpadlo což není moc výhra.Mám dignostiku,takže všechno si řešim sám.Jediný co mě sere že N52 žerou olej...teda oni ho spíš pijou:D 1litr oleje cca 2000 km. Jínak spolehlivé autoooo.Není to Žádná posraná 530D...Takže nemusíš řešit Vstřiky,čerpadlo,turba,žhavičky,výřivé klapky ve výfukovém sání,v zimě se bát jestli vůbec nastartuješ,po ránu a samozdřejmě DPFko(filtr pevných částic):) atd atd.Bohužel Evropa je nemocná a všichni chtějí DIESEL:) Ale alspon zas máme co opravovat že??:)
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
Na spotřebu koukám vždycky sem, na to udělat si obrázek je to vůbec nejlepší:
M54 170kW
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ower_e=170
N52 190kW
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ower_e=190
N53 200kW
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ower_e=200
M54 170kW
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ower_e=170
N52 190kW
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ower_e=190
N53 200kW
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ower_e=200
Mám N53 LCI E61 a průměr mám na 8.8 ltr/100km - 70% mimo město.
Při cestě do Chrvatska jsem letos jel Brno - Maribor za 7.6, ale pak jsem poskakoval v kolonách a celková za celou cestu se dostala na 8.3.
Jinak auto je spolehlivé, jen se připrav na olejové čerpadlo vč. rozvodu, vodní pumpu (jak píše někdo výše), a občasné klepání ve starteru.
Jestli nemáš zkušenost s E60/61 tak dobrá rada: zahoď RFT pneu - jsou to zmetky, který ti na našich silnicích zlikvidjou podvozek. Dneska už to píšou i na DE webech, takže to s... i němce.
Kdybys měl jakýkoli dotaz, napiš mi.
Při cestě do Chrvatska jsem letos jel Brno - Maribor za 7.6, ale pak jsem poskakoval v kolonách a celková za celou cestu se dostala na 8.3.
Jinak auto je spolehlivé, jen se připrav na olejové čerpadlo vč. rozvodu, vodní pumpu (jak píše někdo výše), a občasné klepání ve starteru.
Jestli nemáš zkušenost s E60/61 tak dobrá rada: zahoď RFT pneu - jsou to zmetky, který ti na našich silnicích zlikvidjou podvozek. Dneska už to píšou i na DE webech, takže to s... i němce.
Kdybys měl jakýkoli dotaz, napiš mi.
-
matiz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Nemam petku, mam o 150kg lehci e91 motor n52, 2,5l. Zato jezdim na 255/30/19 coz teda spotrebe neprida -) Muj prumer se mota neustale okolo 10l a to jezdim spis mesto a okresky, ale nijak moc svizne. Teda rychleji nez HTP, ale nejsem zadny extremni pirat, ovsem obcas chytnou saze a dam mu fest po prdeli. Ale jen kousek, max par kilaku, spis ani to ne, spis je to takove vytoceni do bezvedomi dvojky a trojky...
Mimochodem, kdyz uz jsme u te spotreby, vcera jsem jel 50km s e60 525D a spotreba rovnych 7l. Jel jsem velmi rozumne ( cizi auto ) a max 100km/h. Neodolal jsem a tu samou trasu z jistych duvodu absolvoval se svym ihned pote co jsem prijel. Priznam ze jsem jel pomaleji, jakmile jsem se vymrskal z mesta ( pulnoc, cili uplne prazdne ) tak tempomatovych 90. Priznam i to, ze jsem nekolikrat vyradil z kopce aby se auto rozjelo na vyssi rychlost. Jel jsem opravdu usporneji. Dojel jsem za necelych 8. Ovsem to dela to, ze clovek jede tech 90. Se vzrustajici rychlosti to jde rychle nahoru. U 110 to bude za 9, u 140 za deset...
Mimochodem, kdyz uz jsme u te spotreby, vcera jsem jel 50km s e60 525D a spotreba rovnych 7l. Jel jsem velmi rozumne ( cizi auto ) a max 100km/h. Neodolal jsem a tu samou trasu z jistych duvodu absolvoval se svym ihned pote co jsem prijel. Priznam ze jsem jel pomaleji, jakmile jsem se vymrskal z mesta ( pulnoc, cili uplne prazdne ) tak tempomatovych 90. Priznam i to, ze jsem nekolikrat vyradil z kopce aby se auto rozjelo na vyssi rychlost. Jel jsem opravdu usporneji. Dojel jsem za necelych 8. Ovsem to dela to, ze clovek jede tech 90. Se vzrustajici rychlosti to jde rychle nahoru. U 110 to bude za 9, u 140 za deset...
No, spotřeba co jsem udal výš je dle budíku v palubovce. Když jsem si ale stáhnul na Android aplikaci Fuelio, tak udávaný průměr je kolem 9.35ltr./100km. Tak babo raď. No ale, když chce někdo 3-litr, tak musí počítat s tím, že to prostě něco zobne. Takových diskuzí už bylo moc a je to furt dokola. Když to srovnám s amerikama, tak spotřeba je silně evropská - neřešil bych ani 12ltr. Měl jsem Mondeo 2.0 benzín s automatem a průměr byl běžně 9.2. ltr. Ale nikdy jsem to neřešil, protože krom benzínu to nechtělo lautr žádný další náklady. Na Mondego nemůžu dopustit, takže doufám že BMW (samozřejmě benzínový) bude na tom podobně 
hele já jel s 530D za 5,8l, ale to je fakt dobrej vopruz, to už se člověk musí hodně hlídat, aby to někde nepřišlápl, atd. prostě pakárna kterou už nikdy zkoušet asi nebudu.Tecto píše:Racionální odpověď ke které není co dodat. Jestli chceš jezdit do 6.ltr., tak jsi zralej max. na 2.0 TDI, ale to už pochopitelně NENÍ BMW. Takže volba je na tobě . . .
Mě na benzínech vadí, že když se člověk chce torchu svézt, tak to pak žere fakt hodně, což u nafty není tak tragický.
Svižnou jízdou si myslím že 530i pojede za 10, ale jak tomu naložíš a potrápíš pár motorek v serpentínách, tak tam budeš za 20l, což u nafty skočí třeba na 11-12l max.
Ale náklady spojené s naftou už vynecháváš to není jen o spotřebě... A mně je u prdele, že s tím zrovna pojedu za 20l hlavně, že ta jízda bude stát za to. Navíc nebudeš jezdit za 20l denně.kornout píše: Mě na benzínech vadí, že když se člověk chce torchu svézt, tak to pak žere fakt hodně, což u nafty není tak tragický.
Svižnou jízdou si myslím že 530i pojede za 10, ale jak tomu naložíš a potrápíš pár motorek v serpentínách, tak tam budeš za 20l, což u nafty skočí třeba na 11-12l max.
Tak mě je taky tam ..... co si koupíš atd, psal jsem ke spotřebě.Lennox píše:Ale náklady spojené s naftou už vynecháváš to není jen o spotřebě... A mně je u prdele, že s tím zrovna pojedu za 20l hlavně, že ta jízda bude stát za to. Navíc nebudeš jezdit za 20l denně.kornout píše: Mě na benzínech vadí, že když se člověk chce torchu svézt, tak to pak žere fakt hodně, což u nafty není tak tragický.
Svižnou jízdou si myslím že 530i pojede za 10, ale jak tomu naložíš a potrápíš pár motorek v serpentínách, tak tam budeš za 20l, což u nafty skočí třeba na 11-12l max.
Na to že v autě mám cca 310PS je to ale hezký.
Přesně tak, to jsou moje slova. Za mě ideální kompromis pokud člověk řeší náklady, tak benzín + LPG a má vystaráno. Diesla bych si v životě nekoupil, ale co pokud je to baví tak jim to brát nebudem ne ?mex píše:Bohužel Evropa je nemocná a všichni chtějí DIESEL:) Ale alspon zas máme co opravovat že??:)
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
No ale v tom případě se musíš smířit s tim že budeš mít auto min 5-6 let starý, novější prostě nekoupíš, resp. koupíš, ale je daleko lepší volba koupit naftu. Jinak jedinej poslední rozumnej benzín do e60 je N52. U N53 na plyn zapomen, je tam navíc normálně rail, piezo vstřiky jako u nafty. Jseš na tom pak prakticky stejně jako v naftě. Plus spotřeba navíc.Lennox píše:Přesně tak, to jsou moje slova. Za mě ideální kompromis pokud člověk řeší náklady, tak benzín + LPG a má vystaráno. Diesla bych si v životě nekoupil, ale co pokud je to baví tak jim to brát nebudem ne ?mex píše:Bohužel Evropa je nemocná a všichni chtějí DIESEL:) Ale alspon zas máme co opravovat že??:)
Jinak evropa, v německu se i tak prodává dost benzínů, je tady na ně výhodnější dan, v naftě jsou všechny služebáky, což je víceméně 95% prodanejch pětek.
No však starší auta jsou nejlepší k novým se radši nebudu vyjadřovat. Psal jsem pokud člověk řeší náklady a tím jsem nemyslel sebe.Lennox píše: No ale v tom případě se musíš smířit s tim že budeš mít auto min 5-6 let starý, novější prostě nekoupíš, resp. koupíš, ale je daleko lepší volba koupit naftu. Jinak jedinej poslední rozumnej benzín do e60 je N52. U N53 na plyn zapomen, je tam navíc normálně rail, piezo vstřiky jako u nafty. Jseš na tom pak prakticky stejně jako v naftě. Plus spotřeba navíc.
Jinak evropa, v německu se i tak prodává dost benzínů, je tady na ně výhodnější dan, v naftě jsou všechny služebáky, což je víceméně 95% prodanejch pětek.
