Zdravim panove potrebuji radu auto me vari a vypada to na hlavu tak jsme ji sundaly a koukame ze ma vytluceni cislo 2.5 znamena to ze je hlava z motorizace 525i ? protoze oznaceni m52 je u vice motoru nez jen u 528i bude se posilat na pretlakovani mohl by to byt problem kdyby to bylo z 525i myslim v tom ne ze by to nejelo ale treba nekde ve vykonosti nebo v necem ? popripade kolik stoji zbrouseni hlavy nebo svareni ?
a nebo kdyby se tu nekdo nasel kdo prodava hlavu
diky za odpovedi
blbost, M52 je noo da se rict uplne jinej motor nez M52Tu pripadne M54. i tesneni pod kedlubnu vypada (no uplne jinak ne, je to porad tesneni pod kedlubnu) jinak.
M50TU od 09/94 mají podle ETK hlavu shodnou s M52, možná bude použitelná i starší hlava z M50TU.
Odhaduju, že limitujícím faktorem pro záměnnost hlav je počet VANOSů:
noVANOS - M50B25
singleVANOS - M50B25TU, M52B25, M52B28 a pro zámoří S50B30US s typem motoru na bloku 306S2
doubleVANOS - M52B25TU, M52B28TU, M54B25, M54B30
ani pocet vanosu neni zas takovej problem, ale uz to chce bejt dost odhodlanej. v zime sem tech motoru videl par rozebranejch, jediny, co povazuju za naprosto nutny je sparovani bloku (M50, M50TU, M52) s odpovidajici hlavou, od m52TU vejs je jinak vedena chladici kapalina. ale jinak by pri trose invence sla postavit M50 do bloku a hlavy z M54. coz jiste privede spoustu bastličů na spoustu zvrhlejch myslenek...
edit: jeste od M50TU maj bloky ostriky dna pistu, jak sem to pobral, tak u M50TU sou to takovy patronky v hlavnich loziskach kliky a od M52 "fajfky"
dal jsem na své FTPko PDF dokument, který popisuje odlišnosti M52 od M52TU, někdy dávno jsem ho našel na netu, je to docela zajímavé čtení a třeba se někomu v souvislosti s původním dotazem hodí