Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Klepani po vymene svodu vyreseno
Ahoj,mel jsem praskle svody na e 61,auto jelo v pohode bez chybovych hlasek,ale po vymene svodu zacalo vyrazne klepat,takovy pravidelny kovovy zvuk a na volnobeh jakoby obcas nepravidelne zakolisa volnobeh,jakoby na milisekundu prida a hned ubere.jede to podstatne lepe,nez se staryma svodama,ale klepe jak by tam nekdo klepal kladivkem a rozsvitila se hlaska o zvysenych emisich a sviti kontrolka motoru.nevite nekdo co jsem tam mohl zadrbat?mohl jsem vytazenim a zpetnym nahozenim poskodit treba vstrik?jeste jsem si vsimnul,ze pri startu a pri prudsim pridanim plynu v motoru jakoby neco odfoukne.jsem z toho docela na nervy nechci s tim jezdit at mu jeste neublizim.takze mala zmena,kontrolka i emise zmizely,odfouknuti taky,ale zustal pravidelny klepavy zvuk,volnobeh uz je taky ok.jen to klepani
studene to nejak neni slyset,ale po zahrati to tam je 
vidím, že nikdo nereeaguje - už jsi na to přišel?? Mě v tom taky něco klepe jen na volnoběh a při zahřátém motoru. Studený to jede jako hodinky, ale zahřátý to neprovidelně proklepává. Nevím co to sakra může být. Když zvýším otáčky, tak to přestane. Mám podezření na hydro napínák rozvodovýho řetězu. Jak je už trochu starší, tak zřejmě při poklesu tlaku oleje při volnoběhu ztrácí tlak a poklepává. Je to ale takovej kovovej zvuk, takže nevím. Su z toho dost nervózní. Kdybys něco zjistil, napiš. Já mám 530iA 2008, E61, FL.
ahoj, co ti delalo ty zvuky? dikTecto píše:vidím, že nikdo nereeaguje - už jsi na to přišel?? Mě v tom taky něco klepe jen na volnoběh a při zahřátém motoru. Studený to jede jako hodinky, ale zahřátý to neprovidelně proklepává. Nevím co to sakra může být. Když zvýším otáčky, tak to přestane. Mám podezření na hydro napínák rozvodovýho řetězu. Jak je už trochu starší, tak zřejmě při poklesu tlaku oleje při volnoběhu ztrácí tlak a poklepává. Je to ale takovej kovovej zvuk, takže nevím. Su z toho dost nervózní. Kdybys něco zjistil, napiš. Já mám 530iA 2008, E61, FL.
