 
 ono to spraví krásnu spotrebu keď je to rozbehnuté a valíš si 100-120, ale keď sa musíš každú chvílu rozbiehať a dať tú masu železa do pohybu tak ten motor sa celkom potrápi, a spotrebu má rovnakú alebo aj horšiu ako rovnaké auto s väčším motorom
 
  , cesta z Rakovníka do Horní lomné a zpět, cca 958km, natankoval jsem celkem za 2300Kč, tzn cca 62litrů benzínu (37Kč/l) tankoval jsem když mi svítila rezerva. Kombinovaná spotřeba dle BC 6,7l/100km, vynuloval jsem ji před nastartováním. Dle ručního vypočtu to celkem sedí. Byla to vyhlídková jízda po D1, tzn. 100-120km/h a půlhodinové stání v koloně + celou dobu zapnutá klimatizace. E39 523i (M52B25TU). Kolega z práce s 1.9TDI koktou mi dodnes nechce uvěřit
, cesta z Rakovníka do Horní lomné a zpět, cca 958km, natankoval jsem celkem za 2300Kč, tzn cca 62litrů benzínu (37Kč/l) tankoval jsem když mi svítila rezerva. Kombinovaná spotřeba dle BC 6,7l/100km, vynuloval jsem ji před nastartováním. Dle ručního vypočtu to celkem sedí. Byla to vyhlídková jízda po D1, tzn. 100-120km/h a půlhodinové stání v koloně + celou dobu zapnutá klimatizace. E39 523i (M52B25TU). Kolega z práce s 1.9TDI koktou mi dodnes nechce uvěřit 
 
 
ja mam v 540ia v lpg jezdim jen centrum prahy, samej semafor, kolona ...20-22l na sto ...na benzin jsem se snazil jet na spotrebu, skoro vubec jsem neslapal na plyn lehce dotykal 18l takze asi tak, nebudte naivni.Darel píše:16l po ucpaném městě už je dosti, držím se v přecpaném Brně na 12-13 litrech
 ).
 ). 
  
 