Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E60 530D 173KW - turbo, kroužky?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
PetanE60tka
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od PetanE60tka »

Auto: 2008, najeto 205 000 km, chip 300 Ps od dieselpoweru, na turbu pridany dve desetiny, chybi filtr castit s katem, vyrazeny EGR ventil, vyndane klapky v sani, nove vstriky a cerpadlo, novy odlucovac oleje.

Popis závady: když dupnu na plyn, za mnou je modro, když jezdím na pohodu či mírně přišlápnu, tak nehulí, studenej, nehuli.

90% jízd jezdím na pohodu, kdyz to zenu, nechavam chladit turbo na volnobeh, olej castrol, vymena 20 az 25 000 km, nechavam ohrat pris tudenym aute, proste myslim si, ze se k autu chovam velice slusne, mam ho do 130 000 km.

TEd resim, co s tim je a halvne, jak poznat zavadu. Turbo je tichy, ale jasny, ze to nemusi nic rikat. Poradte mi prosim, jak zjistit zavadu, jestli turbo nebo nedejboze krouzky nebo je tam jeste jina moznost, co by to mohla delat?

Předem díky za rady a ze nebudete psat OT, ze se nemam divit, kdyz to je chiply, ze jsem prase, kdyz vyndam filtr castic atd. Od toho tu snad nejsme, diky predem chlapi
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#2 Příspěvek od beny-maser »

modrej kouř ale bude nejspíš čipem,proto to má 300koní
zásadní otázka kolik dolíváš oleje a po kolika kilometrech?
PetanE60tka
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od PetanE60tka »

Nene, po chipu to hulilo jen cerne, kdyz se na to duplo, olej do toho zadny nesel.

Od vymeny k vymene jsem nedolival nic, vzdy jsem mel dle ukazalele na displeji plno, cili 4 carky tusim.

Jen ted u posledni vymeny oleje mi jedna ubyla po 20 000, ale nemenil jsem nikdy odlucovac oleje, tak jsem vymenil olej a vymenil i ten a myslel, ze tim je problem vyresen, navic vyhodil klapky v sani a zaslepil, unikal mi tudy olej ven a zasral motor zvenku, bohuzel zrejme zavada to neni, jak to tak vypada
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#4 Příspěvek od beny-maser »

pokud to nežere olej tak co řešíš?
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#5 Příspěvek od kornout »

Olej je většinou cítit, vem kámoše, aď jede za tebou a čichá. Nicméně si myslím, že je chycený turbo, vyndat a nechat zkouknout.
Kroužky nevěřím, že by byly při 200 t takto chycený.
PetanE60tka
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od PetanE60tka »

Beny-maser - no trosku mi vadi, ze kdyz za to vezmu, tak za mnou je modro

Kornout: no zkusim shodit intercooler, co v nem najdu. NA jak dlouho je vyhodit z tohohle auta turbo nebo da se tam nejak dostat, aby se clovek dostal prstem na hridelku?
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#7 Příspěvek od kornout »

PetanE60tka píše:Beny-maser - no trosku mi vadi, ze kdyz za to vezmu, tak za mnou je modro

Kornout: no zkusim shodit intercooler, co v nem najdu. NA jak dlouho je vyhodit z tohohle auta turbo nebo da se tam nejak dostat, aby se clovek dostal prstem na hridelku?
Nedělal jsem to, ale shodit nasávání nebude problém.
PetanE60tka
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od PetanE60tka »

Já na to nemám prostory, uměl by mi někdo vyčistit komplet sání od turba až do hlavy, čili intercooler, parohy a trubky? At tedy eliminuji toto. Případně rovnou zkontrolovat turbo, když to bude dole a ještě nejlépe změřit tlaky, když bude dole sání a bude možnost na žhavičky? Nejlépe Praha a okolí :)
Odpovědět