Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
brzdy BMW e39 523i
Ahoj kluci mám problémeček cca pred rokem jsem koupil e39 523i a byli na tom nový kotouče TRW brzdilo to a po cca 1500 km začal vibrovat volant tak jsem koupil nové od Bremba i s destičkama a dobrý a ted jsem cca zase na těch 1500 km možna 2000 km a zase jak je to možný jezdím docela langsam brzdy nehuntuju spíš jen dobrzdím lehce nehonim to brzda plyn a vibrace zase poradte mi někdo díky Rady 523i
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
TRW jsou celkem sračky...
Brembo obyč se stále nerovná origu BMW...
jedině koupit Brembo MAX s deskama brembo... a nebo jsou dobré zkušenosti s kotoučema Zimmerman Sport a k tomu desky Textar či ferodo, ale pár lidí tu psalo, že jim ty kotouče praskly... já s tím však mám jen kladnou zkušenost, na E36 a E34 to drží v pohodě i 10 tis km a brzdí jako čert
Brembo obyč se stále nerovná origu BMW...
jedině koupit Brembo MAX s deskama brembo... a nebo jsou dobré zkušenosti s kotoučema Zimmerman Sport a k tomu desky Textar či ferodo, ale pár lidí tu psalo, že jim ty kotouče praskly... já s tím však mám jen kladnou zkušenost, na E36 a E34 to drží v pohodě i 10 tis km a brzdí jako čert
Pokud Ti komplet prodaly jako sadu na BMW e39, tak já bych to reklamoval, 2000 km je hóóódně málo.Rady523i píše:Ahoj kluci mám problémeček cca pred rokem jsem koupil e39 523i a byli na tom nový kotouče TRW brzdilo to a po cca 1500 km začal vibrovat volant tak jsem koupil nové od Bremba i s destičkama a dobrý a ted jsem cca zase na těch 1500 km možna 2000 km a zase jak je to možný jezdím docela langsam brzdy nehuntuju spíš jen dobrzdím lehce nehonim to brzda plyn a vibrace zase poradte mi někdo díky Rady 523i
-
PPK
- Registrovaný
- Příspěvky: 92
- Registrován: stř 03.06.2009 00:00
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
Ma tu kladny reference http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=76882Rady523i píše:ale aby to na votonu nebylo to samy
dnes jsem prolezl nápravu a nic proč by se zase zkroutily kotouče nenašel mel jsem hodinky ze soustruhu na magnet a strana u spolujezdce mi zase zazí 0,25 a strana u řidiče 0,15 mm co dělat brembo a je to v haji
nevíte někdo kolik maji nové kotouče odchylku jestli nějakou maji diky za info Rady 523i
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2215
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Dnes jsem měl kolo dole a vzpomněl si na tebe. Kotouče originál ATE průměr 315 mm (E36 M3 3.0), desky originál ATE (E36 M3), najeto na kotoučích a deskách bez několika km 40.000 km za 13 měsíců. Házivost 0,07 mm, měřeno hodinkama s magnetickým stojánkem na tlumiči.
Pocitově jsou brzdy naprosto "hladké", bez vibrací nebo kopání. Aktuální tloušťka kotouče 27,6 mm z původních 28, životnost bude slušná.
Nejezdím "klobouka", ale chovám se k (nejen) brzdám slušně.
Pocitově jsou brzdy naprosto "hladké", bez vibrací nebo kopání. Aktuální tloušťka kotouče 27,6 mm z původních 28, životnost bude slušná.
Nejezdím "klobouka", ale chovám se k (nejen) brzdám slušně.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
