Ahoj všem.
Cca před 8 dny jsem nechal vyměnit levý měch, jelikož došlo k jeho opotřebení (kompresor ho již nedokázal nafouknout). Výměna se provedla za pomocí již použitého měchu.
Po výměně fungovalo vše normálně, ale pouze do ujetí cca 200km, poté došlo k jeho poklesu s chybovou hláškou regulace výšky podvozku a po cca ujetí dalších 50 km došlo k poklesu i druhého měchu. Po zastavení, vypnutí motoru a následně jeho zapnutí (cca po 10 min) došlo k nafouknutí obou měchu, ale když kompresor přestal pracovat, tak se oba měchy opět vyprázdnily. Prázdné zůstaly i po ujetí dalších cca 640 km s několika přestávkami s vypnutím a zapnutím motoru. Po dojezdu do cíle (celkem cca 890 km) a vypnutím motoru na dobu cca 15min s jeho následným zapnutím došlo k jejich plnému nafouknutí, které vydrželo 7 dnů "klidového režimu" a dalších cca 750 km kdy došlo po najetí do výmolu k jejich vyfouknutí. Po odstavení auta a pauze cca 15 min došlo k jejich opětovnému nafouknutí a ujetí dalších 250 km. Měchy jsou nafouknuté doteď.
Nemá s tímto někdo nějakou zkušenost? Jedná se o vadné čidla, závadu v elektroinstalaci, chybu kompresoru (vadné relé).....?
Předem děkuji za odpověď.
MiroK
PS: jedná se o model: E61 Touring 530xd ECE L A
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
