Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW E39 Výparník klimatizace-pořád smrdí klima...
Zdravím všechny a mám dotaz ohledně výparníku dvouzonové klimatizace-rok 99.Pořád řeším smrad při vypnutí klimatizace popř.při přepnutí na topení je cítit taková hnusná zatuchlina či závan smradlavé ledničky
Už jsem vyzkoušel hafo sprejů,čištění ozonem,vyměnil filtry a dokonce jsem vyndal ježka a odpadníma hadičkama jsem se snažil vystříkat výparník sprejem-výsledek,pořád to je cítit!!Někde jsem tu dokonce objevil návod jak se čistí výparník přímo v BMW-teda že se vyplachuje pod tlakem,jsem pochopil...Zajímá mě jestli měl někdo kuchlej ten výparník popř.jestli se dá bez demontáže okouknout jak vypadá..Nejradši bych ho vyndal a okouknul ale mám pocit že musí palubka a všechno ven,navíc mám strach že pokud ho vyndám a vyčistím brzo se s ním pak rozloučím-je tam už nějakej pátek
Je teda možný bez demontáže ho nějak okouknout??
super návod,pokud se smrad vrátí budu vrtat...Jako zakladatel tohoto tématu referuju jak jsem to vyřešil já-myslím je to metoda dobrá ale nejsem si jistej jestli se smrad nevrátí-zatím vůně i po vypnutí popř.zapnutí topení
koupil jsem dva spreje z ELITU od CRC-čistič klima-je to přípravek ověřený a vonavej
Vyndal jsem ježoura na pravé straně,vyměnil filtry a u výparníku jem odcvakal ty plastové krytky co kryjou přepadové hadičky-jsou u výparníku u řidiče a u spolujezdce-černé krytky se vycvakají a vznikne díra na prostrčení hadičky až k výparníku
ty krytky jsou vidět na obrázkách v odkazu úplně vpravo dole-jen se šroubováčkem odpáčí...
Všechny zminované otvory jsem vystříkal pěnou od CRC -včetně ježoura a všech průduchů ve voze.Nejvíc jsem narval těma otvorama do výparníku
Nechal jsem tu pěnu makat,pak jsem nastartoval,pustil klimu,vnitřní okruh aby se to ještě vylepšilo a střídavě topení,klimu a různé výdechy...Docela jsem koukal co vyteklo z odtoků za sračky-obyčejně to je voda která se odpaří ale tohle byl humus
Výsledek je zatím ten že klima chladí jako prase-znatelně jí ted musím dávat cca o 5 stupnů víc než předtím.Dnes vyzkoušeno,nastaveno na 25 stupnů ,ventilátor běžel jen na dvě čárky a z ofuků zima jako prase
Takže rada před vrtáním-vyloupnout krytky od výtoků z obou stran,zasunout hadičku kolem celého výparníku a vystříkat pěnou...Doufám že to takhle vonavý vydrží dlouho

Všechny zminované otvory jsem vystříkal pěnou od CRC -včetně ježoura a všech průduchů ve voze.Nejvíc jsem narval těma otvorama do výparníku
tyhle krytky se odcvakají u řidiče a spolujezdce jsou naprosto stejné a prostrčí se hadička až k výparníku...jararak píše:Vies na fotke zakruzkovat diel ktory si vypacil?
http://imgshack.cz/viewer.php?file=2937 ... 348630.jpg
myslím že mlžení je normální jev
já vždycky na moment zapnu ofuk předního okna na klima panelu a v momentě je to pryč..Jinak to klasické čištění asi nemá význam-podstatný bude hlavně výparník kde se sráží ten hnus-myslím že u BMW nějak víc než u jiných aut...Nikdy jsem se nesetkal s takovou pušárnou
Píšu u BMW protože mi E36 s automat.dvouz.klimou smrděla zrovna tak..Asi tam bude nějaký zádrhel 
A nezkoušel to někdo směrem od rádia? Jsou tam 2 krytky s klapkama a po oddelani prostor tak 5x20cm 
Jo a určitě to není jen Bmw, znamej s Vitarou měl uvnitr smrad jak na hnoji, ale přišlo mu to cajk, ja musel mit hlavu v okně... mati to same, dokud jsem ji nenaučil vypínat 2min před dojezdem klimu...
Jo a určitě to není jen Bmw, znamej s Vitarou měl uvnitr smrad jak na hnoji, ale přišlo mu to cajk, ja musel mit hlavu v okně... mati to same, dokud jsem ji nenaučil vypínat 2min před dojezdem klimu...
“Ability is what you're capable of doing.”
