Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Ztráta výkonu při kick down 525d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
K486
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pát 25.12.2009 01:00

#1 Příspěvek od K486 »

Prosím o radu. Mám 525d rok 2001 motor M57. Auto jezdí a tahá jak má aspoň se zdá neboť nemám problém ujet kdejakému embéčku jen RSo jsem nezkoušl. Začalo se mi stávat, že když před předjetím počkám v otáčkách trochu nad 2tis a pak dám "kickdown" plyn na podlahu tak auto vyrazí pak hned vteřinku díra a pak zas táhne normálně. Jednou jsem postřehl, že při stálé rychlosti kolem 130-140 auto lehoulince pocukávalo. Pokud zrychluji s plynem na podlaze od spodních otáček tak vše v poho. a při běžné jízdě taky vše ok.
Může to souviset s regulací podltlaku turba až po vadné silentbloky nebo EGR ventil? děkuji za vaše rady.
Po neděli jdu na diagnostiku ,ale myslím že nic nezjistim pokud neprojedem auto a neuděláme livedata.
Hned jak problem vyřešim tak se podělim o zkušenost.
Rupitch
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 21.07.2011 00:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Rupitch »

Začni určitě tou diagnostikou. Ale tohle vetšinou dělá naft. čerpadlo pod nohama řidiče. Neregistruješ poslední dobou hluk pod nohama když sedíš v autě a zapneš klíč ? Když je to čerpadlo před smrtí, tak je hlučnější.
K486
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pát 25.12.2009 01:00

#3 Příspěvek od K486 »

neřekl bych že by to bylo hlučnější, zkusim se na to zaměřit.
K486
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pát 25.12.2009 01:00

#4 Příspěvek od K486 »

Takze presne jak jsem si myslel.diagnostika nic nerekla vse ok. Podtlak.pumpa ok jen dle krivky plniciho tlaku male rozdily a reg. Ventil turba bez reakce. Doporuceni mechanika- vymenit podtlak hadice a reg.ventil a kdyz to nepomuze rozhodit rurbi jestli chodi rwgulace.
Udelam podtlaky a ventil a uvidim.
Odpovědět