Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
530D prestavba Automat -> Manual
Zdravim, chci se zeptat, je tu nekdo kdo se pustil do takove prestavby, nebo dokonce ma uspesne prestaveno a jezdi? Na co si dat pozor? Co vsechno vymenit? O cem vime je: Prevodovka, kardan, diferak, poloosy. vyndavat prevodovku v rezimu P kvuli startovani a vyndavani klicku. Co s jednotkou? Je potreba vymenit za manualovou, nebo muze zustat automatova? Diky 
No tak resil jsem to na predchozim aute, ale nakonec jsem se na to vykaslal, protoze by to bylo hodne sran... Nedokazu si predstavit, co vse udelat na BMW, jelikoz je tam o hodne vic veci nez na na Nissanu. Ale tak z hlavy, co by jsi vse musel: prevodovka, motorova kabelaz, RJ, budiky, mozna kardan.... Lepsi asi prodat a koupit manual, nebo tvrde zaplatit...
určite by som asi radšej predal a kúpil manuál, je to naozaj veľa roboty, vyplatí sa to snáď len keď odíde automat a auto bolo dobré
ale inak ku káblovačke motora, konektor prevodovky ide vlastnou kabelážou do RJ automatu, tá je prepojená s RJ motou a RJ ABS, ale na diagnostike sa to dá nakódovať aby si RJ motora myslela, že je manuál,
na manuál prevodovku stačí dopojiť konektor a napojiť tie 2 káble do RJ pre spínač spiatočky
ďalej natiahnuť vedenie pre spojk. valček, samozrejme pridať pedál, to je tá ľahšia časť, ale napinovať konektor čidla polohy spojk, valčeka už ťažšie, ale stačí WDS a napojiť 3 kábliky a ideš
budíky asi tiež no, pokiaľ tam nechceš mať automatové okienko
kardan určite, diff asi tiež neviem či majú iné pomery a tie poloosy takisto neviem
veci ako radička a stredový tunel je ľahká vec,
celkovo sa to dá, a keď si pripravíš čo treba z darcu, tak to zachvíľu zbúchaš a jazdíš
ale inak ku káblovačke motora, konektor prevodovky ide vlastnou kabelážou do RJ automatu, tá je prepojená s RJ motou a RJ ABS, ale na diagnostike sa to dá nakódovať aby si RJ motora myslela, že je manuál,
na manuál prevodovku stačí dopojiť konektor a napojiť tie 2 káble do RJ pre spínač spiatočky
ďalej natiahnuť vedenie pre spojk. valček, samozrejme pridať pedál, to je tá ľahšia časť, ale napinovať konektor čidla polohy spojk, valčeka už ťažšie, ale stačí WDS a napojiť 3 kábliky a ideš
budíky asi tiež no, pokiaľ tam nechceš mať automatové okienko
kardan určite, diff asi tiež neviem či majú iné pomery a tie poloosy takisto neviem
veci ako radička a stredový tunel je ľahká vec,
celkovo sa to dá, a keď si pripravíš čo treba z darcu, tak to zachvíľu zbúchaš a jazdíš
