Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
koupě BMW E39 530d 142KW
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Filini: Kdybys měl 540i tak si užiješ více zábavy a jistě za 3tinu peněz pokud bys dobře vybral kus po investicích nebo aspon rok dva zpět.
Tys chytil dá se řící velký servis v autě ... snad 80procent věcí vyměněných....u některých mi přijde cena vysoká ale to je ted nepodstatné.
Já bych do starší nafty 6-7mi let nešel ....jen pokud bych věděl co bylo na autě děláno poslední dva roky ... a měl naftu za pár kaček.
Tys chytil dá se řící velký servis v autě ... snad 80procent věcí vyměněných....u některých mi přijde cena vysoká ale to je ted nepodstatné.
Já bych do starší nafty 6-7mi let nešel ....jen pokud bych věděl co bylo na autě děláno poslední dva roky ... a měl naftu za pár kaček.
Tak z toho by mě jeblo.filini28 píše:Mrkněte sem:
http://filini28.rajce.idnes.cz/nastenka#IMG.jpg
Ještě bude třeba repas převodovky-na čtyřku cukne a z kopce někdy otáčky nahoru,po sešlápnutí plynu cukne vpřed,čaj na budíkách a jak s tím někdo prásknul-na hřebeni řízení vůle.
Repas xenonů taky třeba

Tak to si zrovna koupil sráče, u kterýho si musel všechno měnit. A to si neměl sebou při koupi nikoho kdo se u toho pohybuje denně ? Kamarád do toho taky dělá. Šel jednou do bazaru kouknout na ty sráče co tam prodávali a když k němu přišel bazarník tak na něj hned spustil. Že ten předek je pěkná prasárna a že ta tloušťka laku nesouhlasí atd. Odradil tam asi 4 zájemce. Bazarník totálně nasranej a už ho vyhazoval. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Ono je to celkově zajímavý.
Já koupil E39 sám v Berlíně, dal jsem za ni 8000E, rv 2001, najeto poctivých a ověřených 195.000...
Po dovozu do čech tam šlo všechno nový, vysralo se to během půl roku.
Od repase převodovky za 40 přes spotřebák typu ložiska, ramena, tlumiče, pružiny až po MK4 a češtinu, obšití volantu, M5 kola a další věci co si ani nepamatuju.
Tzn - dal jsem za ni cca 200kk před dvěma lety, 150 následně do oprav a úprav. A to jsem měl asi ještě kliku, že se mi neposralo nic na motoru. Teď když bych ji chtěl prodat, koupí to někdo alespoň za 180-200? TĚŽKO...
Otázka je proč. Když někdo chce koupit něco LEVNĚ tak musí počítat s tím, že se tam něco vysere. A paradoxně - než to prodávat u nás a dohadovat se kvůli slevě tak to radši dám na mobile.de kde jsou tyhle auta pořád ceněný. Odveze si ho germán kterej ví co chce, nebude se se mnou dohadovat kvůli odřenýmu disku a ocení to co se do auta investovalo a že je vše hotový. Bohužel, tohle si češi neuvědomují. Radši si koupí mr*ku za 120 co má sice na tachometru 200, ale už po třetí...
Já koupil E39 sám v Berlíně, dal jsem za ni 8000E, rv 2001, najeto poctivých a ověřených 195.000...
Po dovozu do čech tam šlo všechno nový, vysralo se to během půl roku.
Od repase převodovky za 40 přes spotřebák typu ložiska, ramena, tlumiče, pružiny až po MK4 a češtinu, obšití volantu, M5 kola a další věci co si ani nepamatuju.
Tzn - dal jsem za ni cca 200kk před dvěma lety, 150 následně do oprav a úprav. A to jsem měl asi ještě kliku, že se mi neposralo nic na motoru. Teď když bych ji chtěl prodat, koupí to někdo alespoň za 180-200? TĚŽKO...
Otázka je proč. Když někdo chce koupit něco LEVNĚ tak musí počítat s tím, že se tam něco vysere. A paradoxně - než to prodávat u nás a dohadovat se kvůli slevě tak to radši dám na mobile.de kde jsou tyhle auta pořád ceněný. Odveze si ho germán kterej ví co chce, nebude se se mnou dohadovat kvůli odřenýmu disku a ocení to co se do auta investovalo a že je vše hotový. Bohužel, tohle si češi neuvědomují. Radši si koupí mr*ku za 120 co má sice na tachometru 200, ale už po třetí...
Z tady těch příběhů co všichni píšete jsem se nakonec rozhodl, že opravdu koupím benzín a časem to překopu na LPG... tam jediné, co se může vysrat, tak těsnění pod hlavou, jinak asi nic... Nejsem magor, abych dával studenýmu motoru a všechno co je načatý hned měnim, takže by to mělo byt snad ok...
Akorát problém, že ty 528i nejsou poface, tak to budu muset asi překopat.
A nebo jestli ještě čekat a šetřit na 530i?? Stejně chci časem měnit motor za V8, tak je to vpodstatě celkem jedno
Akorát problém, že ty 528i nejsou poface, tak to budu muset asi překopat.
A nebo jestli ještě čekat a šetřit na 530i?? Stejně chci časem měnit motor za V8, tak je to vpodstatě celkem jedno
Jo takovýhle uvažování nikdy nepochopim. Když je auto v dobrém stavu a vše je na něm hotový, tudiž mě v budoucnu žádné investice nečekají, tak si rád připlatím a smlouvat o ceně rozhodně nebudu. Asi nejem Čech.Killingman píše:Ono je to celkově zajímavý.
Já koupil E39 sám v Berlíně, dal jsem za ni 8000E, rv 2001, najeto poctivých a ověřených 195.000...
Po dovozu do čech tam šlo všechno nový, vysralo se to během půl roku.
Od repase převodovky za 40 přes spotřebák typu ložiska, ramena, tlumiče, pružiny až po MK4 a češtinu, obšití volantu, M5 kola a další věci co si ani nepamatuju.
Tzn - dal jsem za ni cca 200kk před dvěma lety, 150 následně do oprav a úprav. A to jsem měl asi ještě kliku, že se mi neposralo nic na motoru. Teď když bych ji chtěl prodat, koupí to někdo alespoň za 180-200? TĚŽKO...
Otázka je proč. Když někdo chce koupit něco LEVNĚ tak musí počítat s tím, že se tam něco vysere. A paradoxně - než to prodávat u nás a dohadovat se kvůli slevě tak to radši dám na mobile.de kde jsou tyhle auta pořád ceněný. Odveze si ho germán kterej ví co chce, nebude se se mnou dohadovat kvůli odřenýmu disku a ocení to co se do auta investovalo a že je vše hotový. Bohužel, tohle si češi neuvědomují. Radši si koupí mr*ku za 120 co má sice na tachometru 200, ale už po třetí...

- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
no tak pro pořádek jsem před pěti lety koupil od zdejšího klubáka 530d se 180tis.na tacho.,kupoval jsem jí sám a bez jakékoliv diagnostiky apod.,měl jsem jí tři roky,najel cca.40tis.,vím nic moc.Za celou dobu akorát nová baterka,jeden kulák na př.nápravě a vodní pumpa.Tehdá jsem jí koupil za 215tis.Kč po třech letech prodal za 215tis.Kč.
Tím chci říct že je to pouze o tom že záleží jak se kdo o vůz staral a taky je to hodně o štěstí.Jako popravdě než dát do auta za 100tis.Kč investici přes 200tis.Kč tak to bych se toho asi radši zbavil,samozřejmně za předpokladu že bych si to nechtěl nechat min.10let.
Pokud soudíš podle toho co tady kdo napíše tak je to celkem nerozumný,ono hlavně jízdní vlastnosti jsou dost rozdílné,takže by to chtělo malinko kouknout na to co ti sedí víc,jestli nafta nebo benzín.
Tím chci říct že je to pouze o tom že záleží jak se kdo o vůz staral a taky je to hodně o štěstí.Jako popravdě než dát do auta za 100tis.Kč investici přes 200tis.Kč tak to bych se toho asi radši zbavil,samozřejmně za předpokladu že bych si to nechtěl nechat min.10let.
Pokud soudíš podle toho co tady kdo napíše tak je to celkem nerozumný,ono hlavně jízdní vlastnosti jsou dost rozdílné,takže by to chtělo malinko kouknout na to co ti sedí víc,jestli nafta nebo benzín.

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
PROBOHA! Pokud víš co chceš tak pokud na to nemáš tak si někde pujč a kup si to rovnou. Pokud si nemůžeš ani půjčit, tak hold musíš jezdit dvanáctkou.EdyBoyS píše:Z tady těch příběhů co všichni píšete jsem se nakonec rozhodl, že opravdu koupím benzín a časem to překopu na LPG... tam jediné, co se může vysrat, tak těsnění pod hlavou, jinak asi nic... Nejsem magor, abych dával studenýmu motoru a všechno co je načatý hned měnim, takže by to mělo byt snad ok...
Akorát problém, že ty 528i nejsou poface, tak to budu muset asi překopat.
A nebo jestli ještě čekat a šetřit na 530i?? Stejně chci časem měnit motor za V8, tak je to vpodstatě celkem jedno
Auto není věc, která získává časem na ceně - když nemluvím o exotech, což E39 kterých je bambilion fakt není...
To je přesně to co jsem tu psal, každej by chtěl jezdit v tom v čem před pěti lety jezdil jejich šéf, ideálně f plný palbě, f kůži, f metle a na hlínách, hlavně na lízačku a co možná nejlevnějc...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Švárovi jsme jeli pro e39 523i předfl naprosto bez výbavy. Bylo tam jendno velký ALE
Cena 55tis a auto v naprosto TOP stavu, servisovaný jen v BMW kde vymění i to co nemusí. 15tis km před koupí nový ložiska tlumiče pružiny a komplet nápravy vepředu vzádu včetně řízení a veškerýho přetěsnění motoru. Poslední faktura byla za 130tis Kč. Auto je bez výbavy je to předfl světla jsou zašlý ale auto garážovaný a naprosto úžasný !
Raději koupit bez výbavy s pěknou historií než krásnou výbavu ale mršinu. Udělá ti mnohem větší radost než koukat na MK4 licht paket DSP vyhřívaný sicny apod. To ti tu radost nevrátí když budeš muset lejt peníze do motoru a podvozku
Cena 55tis a auto v naprosto TOP stavu, servisovaný jen v BMW kde vymění i to co nemusí. 15tis km před koupí nový ložiska tlumiče pružiny a komplet nápravy vepředu vzádu včetně řízení a veškerýho přetěsnění motoru. Poslední faktura byla za 130tis Kč. Auto je bez výbavy je to předfl světla jsou zašlý ale auto garážovaný a naprosto úžasný !
Raději koupit bez výbavy s pěknou historií než krásnou výbavu ale mršinu. Udělá ti mnohem větší radost než koukat na MK4 licht paket DSP vyhřívaný sicny apod. To ti tu radost nevrátí když budeš muset lejt peníze do motoru a podvozku

S tím musím jen souhlasit. Základ je mít auto v pěkném stavu, ikdyž bez výbavy. M paket a podobný věci se daj časem dodělat.Lucifer píše:Švárovi jsme jeli pro e39 523i předfl naprosto bez výbavy. Bylo tam jendno velký ALE
Cena 55tis a auto v naprosto TOP stavu, servisovaný jen v BMW kde vymění i to co nemusí. 15tis km před koupí nový ložiska tlumiče pružiny a komplet nápravy vepředu vzádu včetně řízení a veškerýho přetěsnění motoru. Poslední faktura byla za 130tis Kč. Auto je bez výbavy je to předfl světla jsou zašlý ale auto garážovaný a naprosto úžasný !
Raději koupit bez výbavy s pěknou historií než krásnou výbavu ale mršinu. Udělá ti mnohem větší radost než koukat na MK4 licht paket DSP vyhřívaný sicny apod. To ti tu radost nevrátí když budeš muset lejt peníze do motoru a podvozku

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
si připlat pěkné E39 530i se najdou i ted. a nemusíš se pak bát nějakých investic velkých pokud je auto ve stavu jakém píše.
Stačí si to ověřit.
Cpát tam motor 4,4 je zbytečné když ta 530i jede fakt perfektně a spotřeba oproti 4,4 je uplně jinde.
http://auto.bazos.cz/inzerat/25629946/e ... P-STAV.php
Stačí si to ověřit.
Cpát tam motor 4,4 je zbytečné když ta 530i jede fakt perfektně a spotřeba oproti 4,4 je uplně jinde.
http://auto.bazos.cz/inzerat/25629946/e ... P-STAV.php