Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

koupě BMW E39 530d 142KW

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#1 Příspěvek od EdyBoyS »

Tak po dlouhém váhání jsem se nakonec rozhodl... Rozbili mi tenkrát moje vymazleny Coupé a dlouho jsem nevěděl co koupit... Na denní ježdění jsem pořídil ze známosti Focus II 1,6 benzín na ježdění do práce... a teď uvažuju o něčem velkým co i pojede, protože přesednout z E36 325i do 1,6 je fakt rozdíl... tak uvažuju o E39 530d .r. alespoň 2000

Myslíte si, že je lepší vzít ten motor 142KW než 135KW nebo je to stejné??
a jak je to se vstřikama?? U commonrailu prej často odchází, tak z toho mám trošku strach. máte někdo zkušenosti se servisem vstřiků, turba a čerpadla u 530d? díky

Chci vyřešit něco od 75.ooo,- do 110.ooo,-
kim
Registrovaný
Příspěvky: 212
Registrován: úte 30.09.2008 00:00
Bydliště: Ostrava-Dubina

#2 Příspěvek od kim »

Jednoznačně 142KW a stav alespoň jako moje :wink: https://www.youtube.com/watch?v=uu6yTcMzSgE
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#3 Příspěvek od EdyBoyS »

Já hodně váhal mezi 530d a 540i v manuálu, ale ten benzín bude žrát jako prase a na časté ježdění to asi moc nebude, jedině to překopat pak do LPG... takže půjdu raději do nafty, těch 7-9 litrů je v pohodě a krouťák to má brutální.... Hlavně po chipu to může jet skoro stejně jak ten čtyřlitr...
jediné co tomu dízlu chybí, tak ten zvuk oproti V8 benzínu :?

Ale tak všechno má svoje pro i proti
hanzikk
Registrovaný
Příspěvky: 432
Registrován: úte 06.03.2007 01:00
Bydliště: Praha 8

#4 Příspěvek od hanzikk »

Vem 540 a LPG a budeš spokojenej..
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#5 Příspěvek od EdyBoyS »

hanzikk píše:Vem 540 a LPG a budeš spokojenej..


540i LPG v manuálu bych bral hned...
ale za 1. je tu celkem velkej problém sehnat 540i v manuálu, natož v dobrým stavu.... a za 2. ještě jsem žádny neviděl v LPG do 130tis kč... to by se muselo LPG dodělat a to je na V8 min 30 tis... to už je celkem rana :?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#6 Příspěvek od Filozof »

EdyBoyS píše:
hanzikk píše:Vem 540 a LPG a budeš spokojenej..


540i LPG v manuálu bych bral hned...
ale za 1. je tu celkem velkej problém sehnat 540i v manuálu, natož v dobrým stavu.... a za 2. ještě jsem žádny neviděl v LPG do 130tis kč... to by se muselo LPG dodělat a to je na V8 min 30 tis... to už je celkem rana :?


Ale ten požitek z jízdy je nenahraditelnej. Já jsem měl chvilku 540i v ruce a je to mazec...a ten zvuk je luxusní.
Občas se to kila najde 540i i s 6kvaltem. Chce to hledat a na bazos.cz jsem viděl asi 3kusy za 80-100tis během pul roku zpět.
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#7 Příspěvek od EdyBoyS »

kámoš mi teď nabízí sedmu E38 740i za 40 tis.... je to 6 kvalt manuál, r.v. 96, koženy sedačky v el s výhřevem, el všechny okna, tempomat, multifunkce atd... takovej základ no... Jako cena to není špatná, ale sedma už je moc velká a těžká a díly oproti pětce budou cenově asi taky trošku jinde... být to 540i tak bych to za ty prachy asi vzal
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#8 Příspěvek od Filozof »

EdyBoyS píše:kámoš mi teď nabízí sedmu E38 740i za 40 tis.... je to 6 kvalt manuál, r.v. 96, koženy sedačky v el s výhřevem, el všechny okna, tempomat, multifunkce atd... takovej základ no... Jako cena to není špatná, ale sedma už je moc velká a těžká a díly oproti pětce budou cenově asi taky trošku jinde... být to 540i tak bych to za ty prachy asi vzal


to je zajimavá cena ...kdyby byla za 30-35 tak už je doma co ? :D

dalších 25-30LPG a jezdíš jako král. Ale údržbu bude chtít.

Mrkni se na díly na co přijdou. Ta jízda bude luxusní a návyková. Vždyt pár let zpět stím jezdili ve vládě. A o superbu nechtěli ani slyšet. :D
Uživatelský avatar
Velvetek
Registrovaný
Příspěvky: 1005
Registrován: stř 31.10.2007 01:00
Bydliště: východní čechy
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Velvetek »

EdyBoyS píše: ale sedma už je moc velká a těžká a díly oproti pětce budou cenově asi taky trošku jinde... být to 540i tak bych to za ty prachy asi vzal


Řekl bych, že pár členů tady by Tě i přesvědčili, že Tě provoz 7er vyjde levněji než 5er. Je tu dokonce i rozsáhlé téma srovnání...
__________________________
...330dA-Msport...
...ex 530dA-Msport-bmwpower...
bartpt
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: pát 12.12.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od bartpt »

Mám 142kw něco přes rok. Najel jsem cca 22tis.
Řešil jsem běžné věci..
Nedávno také vstřik, ale to ne že by odešel úplně ale začalo to mít nepatrně jiný zvuk a já začal hledat.
Ten mě vyšel výměnným způsobem z D na 3tis se zárukou na 1rok.
Spotřeba s automatem od 6,5L/100


Jsem zatím velice spokojený.
Příště mě ale láká také benzín a upravit na ethanol.. levnější, nic navíc nepřekáží...
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#11 Příspěvek od Lucifer »

No já bych asi nešel do e39 ale do e34 s V8 klidně v automatu z němec do lpg a udělat nutnej servis a byl bych štastnější než s e39 :)

A ještě by mi ze 130 možná zbylo na rozmazlovaní auta :)
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#12 Příspěvek od zverbo »

Popisem ti sem par postrehou z toho co mam doma momentalne.
Manzelkyna 530d 142kw v zaklade /163kw po upgrade nie po remape/ komplet v Mku od podvozku az po volant, manzelka ju vyuziva na dochadzanie do prace so spotrebou ani nie 6L skor tak 5,5L pri osadke 4ženy v aute. ci je sama ci ich je 5 to BMW ide ako odtrhnute z retaze, neuveritelne ide ako jebnute - natre 530i jak handru a to je co povedat lebo sme to skusali, 530i sa nanu nebere a to ma o polku mensiu spotrebu.

Moje baburatko 540i 6q ktoru milujem, vsetky moje BMW som lubil ale toto milujem z dovodu neuveritelneho nadherneho zvuku motoru, zvuk vyfuku, zrychlenie, je to proste laska, a hlavne z dovodu ze som ju celu sam prekopal okrem laku no to som nechal na lakernika. Vykon, masaker nemozem to ani porovnat knicomu lebo supersport porovnavat s rodinou limuzinou proste nejde, a ze som mal aj M3 a nie len jednu! Ale spotreba no, na pol nadrze cca 200km bohuzial, ale ked vnej sedim brzda plyn brzda plyn a jazdim pre radost nie koly spotrebe preto som ju kupoval a preto som ju upravoval.

Pokracujem, mam pracovnu 528i /už teraz pracovnu/ je to popiči super superne BMW ake nevidet kazdy den, super vybava, super stav ale 2,8i spotreba 8dialnica priemer 150km/hod, sport style 11L tj. nad 210km/hod, bol som snou snad v kazdom state EU mam nanej nabehane osobne 100tis km za rok a pol a to je co povedat, nikdy ma nikde nenechala, nikdy ma nesklamala, nikdy ma nezradila proste bomba
ALE
kupil som tu na klube 530d touring manual povodne na ND ale ako iste viete podarilo sa mi ju spojazdnit a nasledne som sa jej povenoval LEBO som sa rozhodol ze si ju necha lebo tych 142kw v diesely je vazne super, spotreba užasna, pohodlie je to iste to pisat nebudeme ale ked jej dam remap light na 155kw tak bude jak vykonovo bomba tak spotrebou bamba bomba. Dlho som bol odporcom dieslu az pokial som nezistil co som zistila a tak sami vidite ze diesel ma nieco doseba.

Technicky ide oto nekupit vrak lebo sa stoho potom aj poseries, viem sam co obnasa servis 530d, a to si vsetko robim sam na autach myslim, takze mam vyhodu jak servisu tak dielou, ide oto co potrebujes a co chces lebo tieto dve veci sa nedaju nijak spojit.
Jednoducho 540i je moje auticko pre radost ked sa chcem odreagovat ked sa chcem povozit, 530d bude pracovne ale ako pisem je potreba sa venovat kazdemu aby ti neostal vrak stoho.

Vseobecne je diesel problemovejsi ako benzin toje jasne.

Ak nazriete do 7er zistite za mam aj 740iA r.v.1999 už FL a kedze som ju kupil skoro zadarmo tak ju kultivujem na super auticko :D je to taktiez vyborne zvezenie, vykon by sice mohol byt lepsi vtej e38 ale aj tak jr to super, sportovec to ale neni to je jasne kazdemu.

Ak nazriete do 6er uvidite ako renovujem 635csi ale to sem nepatri ked niekto renovuje kus nybytku do obyvacky :D
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#13 Příspěvek od EdyBoyS »

tak tu sedmičku mi už dokonce nabízí za 35... ale je pravda, že nutné investice budou tak 10 tis...

občas nefunguje startér (startuje až na 3tí otočení klíčkem takže asi startér na repas) volant je kompletně ošoupanej takže věnec nutno obšít... klima nutno naplnit... nejdou otevírat zvenku spolujezdcovy dveře, takže nutně opravit táhlo kliky. jinak vše asi v rámci možností ok...

Ale já jsem celkem malej člověk a sedmička mi přijde zbytečně moc velká, těžká atd.. mě by v pohodě stačila E39 a i bych ji daleko víc využil... S tou E38 si nedovedu představit jet třeba k moři do chorvatska... přecejen je to už stará ludra z roku 1995 a hlavně ta spotřeba... s 530d bych jel za polovinu a hlavně v daleko novějším autě...

jedině to překopat na LPG, ale to je na V8 tak 30 - 35 tis ne?
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#14 Příspěvek od EdyBoyS »

zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#15 Příspěvek od zverbo »

Kukaj po lepsej vybave, budes casom lutovat ze to nema lepsiu vybavu, ale inak pohoda, treba vydet a previest sa, diagnostika a kontrola stavu je najdvolezitejsie co musis urobit na mieste, zober niekoho kto vie a kto pozna problemi a skryte zavady.
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#16 Příspěvek od EdyBoyS »

výbava by se časem dodělala... zas taková holota to není... prozatím mi stačí klima, airbagy, tempomat, výhřev, xenony a DSC... jediny co bych tam asi dodělal tak velkou TV
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#17 Příspěvek od EdyBoyS »

ještě mě celkem zaujalo tady tohle...

http://auto.bazos.cz/inzerat/25406766/bmw-528i-e39-eko-uhrazeno-top-AUTO.php

sice dobrý stav, vzhled i výbava, ale slabej motor... být to alespoň 530i tak by to bylo lepší... tu 2,8 jsem měl v E36 a není to nic extra.. ta 530d pojede po chipu podle mě daleko víc...
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#18 Příspěvek od zverbo »

nechcem ti kazit iluzie ale je to zakladka, ostupen vyssia ako SGA - socialna vybava auta je to oznacenie od BMW v originaly :wink:
Sorry ale je to tak.
Odober tomu tempomat a kozu a mas najzakladnejsiu vybavu.

Dorobit NAVI neni ziadny problem, je to velice jednoduche sam som to robil už v xx e39, e46 a e38, dokonca som implantoval aj navi system z e38 do e36 uspesne takze viem co pisem!
Tato e39 ma male BC tak ti nebude dost veci fungovat obzvlast na BM16:9 tak zváz ci do toho pojdes.
navigacia, radio a monitor ti pojde ale nic ine, spotrebu, dojazd, omedzenie, priemer atd... to ti vobec neukaze.
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#19 Příspěvek od zverbo »

EdyBoyS píše:ještě mě celkem zaujalo tady tohle...

http://auto.bazos.cz/inzerat/25406766/bmw-528i-e39-eko-uhrazeno-top-AUTO.php

sice dobrý stav, vzhled i výbava, ale slabej motor... být to alespoň 530i tak by to bylo lepší... tu 2,8 jsem měl v E36 a není to nic extra.. ta 530d pojede po chipu podle mě daleko víc...


za tu cenu to nechces, keby mas zaujem mam na predaj moju 528i v Makete co tato nema a navyse ma retrofit faceliftu co tato nema 60,000kč s 19" chromamy a daleko lepsiou vybavou /vid moj avatar/.
528i je pohode ale sportovec to neni, ano 530d naseka 528i bez nejakych problemou, 530d doslova uleti pred 528i ako nic, viem co pisem smi viete co mam doma a co mozem porovnat takze viem!!!
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#20 Příspěvek od EdyBoyS »

na delší trasy se podle mě určitě víc oplatí ta 530d než 528i... jedině že by tam bylo LPG.. ale benzín všeobecně víc žere a vzhledem k tomu, že má daleko menší krouťák, tak v případě větších kol nebo většího a těžšího nákladu půjde spotřeba daleko víc nahoru narozdíl od 530d... tam spotřeba sice stoupne nahoru, ale ne o takovej kus jako u benzínu....

na krátké trasy mám Focus II, takže řešim spiš auto se kterým otočím německo, chorvatsko, rakousko a pod...
Odpovědět