
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
DPF - vymontování
Tak já ho nevykuchával, on shořel. A zpět ho chci kvůli kouřivosti a hlavně chci aby bylo auto origo. Jedinej logickej důvod proč ho někdo může vyndat, je hodně koní, ale jinak je to dle mého blbost. Se spotřebou jsem nějakej zásadní rozdíl neshledal.tom955i píše:duvod?
Prostě chci ho zpět a basta.
To Drroman: pokud máš už ten hned az turbem, tak klidně vyměním

Na jednu stranu jsem rád, že jsem ho vykuchal. Auto jede výrazně líp. Nepatrně mi klesla spotřeba (max. o půl litru). Hlavně jsem ale zjistil, že auto neni úplně v pořádku. Občas to hrozně kouřilo a občas vůbec. Hodně pomohl novej odlučovač oleje. Teď jsem ve stavu, kdy to občas trochu víc kouří.
Každej nafťák bude kouřit, když se mu naloží. To je to proč bych na druhou stranu docela rád ten filtr zpět. Taky bych se v rakousku a v německu nemusel bát chlupatejch a jejich mobilních stk.
Ideálně bych si představoval, že by každej mechanik měl mít trubku místo DPF. Vymontovat ho a projet auto. Když to kouří, tak je potřeba hledat problém.
)
Když je vše OK, tak se ten filtr normálně sám regeneruje a ani to pak určitě nežere výkon a nezvyšuje spotřebu.
Kdyby bylo vše OK, tak bych ho rozhodně nekuchal. Jenže ten muj už byl totál KO.
Každej nafťák bude kouřit, když se mu naloží. To je to proč bych na druhou stranu docela rád ten filtr zpět. Taky bych se v rakousku a v německu nemusel bát chlupatejch a jejich mobilních stk.

Ideálně bych si představoval, že by každej mechanik měl mít trubku místo DPF. Vymontovat ho a projet auto. Když to kouří, tak je potřeba hledat problém.

Když je vše OK, tak se ten filtr normálně sám regeneruje a ani to pak určitě nežere výkon a nezvyšuje spotřebu.
Kdyby bylo vše OK, tak bych ho rozhodně nekuchal. Jenže ten muj už byl totál KO.
Ahoj,ja jsem dpf taky vyrazil,ale po delsi jizde auto dostane takovy zvuk jako by byl praskly vyfuk zacne dunet zadni dil vyfuku,je to jako ladeny vyfuk.nevim,jestli to delalo pred tim,ale podle mne ne.nemate nekdo dpf na prodej,dal jsem ho pryc kvuli spotrebe,ale ze zacatku to vypadalo ze klesla,ted vidim,ze je to porad stejne ted jsem se byl jeste projet a za se,ze auto jede normalne jen proste po zahrati zacne znit jak by byl praskly vyfuk,nevite co s tim?muze to spoustet regeneraci kdyz nemam dpf off v jednotce?jakmile to vychladne tak je zvuk normalni.jeste jednu otazecku mam,da se odstranit ten dpf z jednotky i kdyz uz na aute neni?a kdo to popr.umi?musim to nejak vyresit.prinejhorsim jsem nasel v pl nahradu za nejakych 870 zl.coz je 5-6tis kc.