Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Výmena motoru M52B20

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Tai1Gunner
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: pát 09.01.2009 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2161
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Tai1Gunner »

Ahoj chci se zeptat, mám k dispozici hodně zachovalou e39 z 1998 individual s motorem M52B20 110kw automat, chtěl bych v budoucnosti vyměnit motor za něco silnějšího nejlépe M52B28 nebo M52TUB28 jestli stačí vyměnit jen motor, jestli to bude pasovat i s původní převodovkou nebo co vše by bylo potřeba udělat. Jinak jestli by místo toho šel dát i M54 nejlépe B30?? Auto jsem koupil z důvodu dobrého stavu za super prachy jen ten motor mě moc neuspokojuje, Díky za info Láďa
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Jendix »

trochu si o tom tady přečti.. nevim jak přesně u e39, ale většinou je jiná převodovka, dif, výfuk, brzdy apod.. tzn.. o motoru to nebude..

nehledě na to, jestli se nepletu, v čechách to zase až tak jednoduchý neni.. v německu co vím to normálně jde..
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2970

#3 Příspěvek od darklord »

Myslim ze pokial mas M52 single vanos tak prehodit 2.0 za 2.8 nebude ziadny problem, 'vsetky sroby' pasuju bez problemov, a motorova elektrika by mala byt taktiez zhodna. Jedine co, tak cez DIS sparujes EWS s motorom a hotove. A co sa tyka cisla motoru, pokial viem, blok je hlinikovy, cisla nemaju ziadny specialny font a neni tam ani ziadna ochranna znacka, takze pilnik, 8mm raznice a z 2.8 urobis behom chvilky 2.0
Odpovědět