Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	vibrace na volantu při brždění
- 
				toretto
- Registrovaný
- Příspěvky: 558
- Registrován: úte 19.04.2005 00:00
- Bydliště: Úpice
- Klubové ID: 449
Ahoj,
mám následující problém a chtěl bych znát vaše názory..
X3 E83 - při brždění ve větších rychlostech většinou (ale ne vždy), při menších jen někdy (hlavně když jedu z kopce) vibruje volant - někdy méně, někdy to chce silné paže udržení volantu.. podotýkám, že brzdový pedál nevibruje vůbec..
kola jsou vyvážená, kotouče cca 5kkm (ATE), dle STK i mechanika podvozek OK..
čím by to mohlo být? na co se zaměřit?
..mechanik mi vnucuje kotouče, ale to by vibroval i pedál a vibrovalo by to při každém brždění nebo ne?
			
			
									
						
										
						mám následující problém a chtěl bych znát vaše názory..
X3 E83 - při brždění ve větších rychlostech většinou (ale ne vždy), při menších jen někdy (hlavně když jedu z kopce) vibruje volant - někdy méně, někdy to chce silné paže udržení volantu.. podotýkám, že brzdový pedál nevibruje vůbec..
kola jsou vyvážená, kotouče cca 5kkm (ATE), dle STK i mechanika podvozek OK..
čím by to mohlo být? na co se zaměřit?
..mechanik mi vnucuje kotouče, ale to by vibroval i pedál a vibrovalo by to při každém brždění nebo ne?
Já mám stejný problém na e39, ale dával jsem Mayle, což zdaleka na ATE nemá. Co radíte dělat? Jezdit nebo reklamovat. Trošku problém, že na reklamaci maj 30 dní a já potřebuju jezdit a ne to mít na špalkách. A ještě k tomu jsem si to nechal poslat z německa. Starý kotouče a desky jsem už vyhodil. Tak babo raď 
			
			
									
						
										
						
- 
				agresor007
- Registrovaný
- Příspěvky: 36
- Registrován: pát 08.02.2013 01:00
- Bydliště: vyskov
- Klubové ID: 3179
zkroucený nebo zvlněný kotouče jsou blbost, když koutče a destičky správně zajedeš... já měl druhovýrobu TRW desky a ikotouče a po 45tis. se mi rozsvítilo čidlo a měníl jsem dokonale sjetý kotoue a destičky téměř na železo...
řešilo se to tady už milinkrát...
http://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf
			
			
									
						
										
						řešilo se to tady už milinkrát...
http://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Takže stačí očistit kotouč nějakým zpusobem a bude po problému že ? ? ?¨
Případně pořídit jiné desky kvalitnější a tím se očistí zbytky nánosu starých destiček. Tak jsem to pochopil.
Proto mě borec čistil kotouče vloni a přestal mi vibrovat volant. Taky jsem chtěl už měnit. Dobrá poznámka. 
 
Hned je člověk chytřejší ... takže nánosy destiček zpusobí zažehlení nerovnoměrně nanesenou vrstvu a pak jsou zvlněné kotouče co stačí vetšinou očistit ? ...
			
			
									
						
										
						Případně pořídit jiné desky kvalitnější a tím se očistí zbytky nánosu starých destiček. Tak jsem to pochopil.
Proto mě borec čistil kotouče vloni a přestal mi vibrovat volant. Taky jsem chtěl už měnit. Dobrá poznámka.
 
 Hned je člověk chytřejší ... takže nánosy destiček zpusobí zažehlení nerovnoměrně nanesenou vrstvu a pak jsou zvlněné kotouče co stačí vetšinou očistit ? ...
čistěním předpokládám, že myslíš sjetí na soustruhu... což nedoporučuju protože z tehcnologického hlediska je toto 'čištění' úběh materiálu za studena což není typický pro ten kotouč... vyřešíš tim problém na chvíli. Lepší kontaktovat někoho tady na klubu a máš to za 3800 dopředu i dozadu kotouče a desky bez práce. Když pak koukneš na youtube jak vyměnit tak to máš udělaný asi za 2,5 hodiny 
			
			
									
						
										
						




 . Už sháním nový. Akorát nevím, jestli bude stačit dát značku FEBI, TRW nebo jít do lemforderu, který je zhruba 2,5 dražší.
. Už sháním nový. Akorát nevím, jestli bude stačit dát značku FEBI, TRW nebo jít do lemforderu, který je zhruba 2,5 dražší.