Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
NEJDE NAFTA Z ČERPADLA 525TDS
musíš to čerpadlo pořádně odvzdušnit-taky jsem po repasu nemohl do něho dostat naftu..Už ani nevím jak jsem jí tam dostal ale byla to pakárna.Odvzdušni to za filtrem,čerpadlo a pak vstřiky.Vzpomínám si že jsem to odvzdušnoval před,na čerpadle a za čerpadlem a vůbec se tomu nechtělo!!!Chtěl jsem to čerpadlo vrátit ale nakonec se zadařilo.....actcz píše:nejezdilo, mám sundanou trubku ye vstřiku, kvůli odvzdušnění... a nic
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
Jsou 3 možnosti,když neberu ty banální jako,že namáš naftu
1. je,že je špatně nasazené čepadlo na klínek (jak je již napsáno výše)
2. že je vadný nebo nezapojený elektromagnetický ventil co je na rozdělovací hlavě.
3. (málo pravděpodobná,ale už jsem se stím setkal) špatně složené čerpadlo.Přesně pod výtlačným pístkem je malilinkatá podložka a ta když vypadne,tak je pístek o něco vepředu a nevrátí se tolik aby se překryl sací kanálek na nenasaje si naftu.
Co se týče toho odvzdušnění,tak povol přepadový tlakový šroub na čerpadle (je zezadu jak tam vedou i přepady od vstřiků) a podávací čerpadlo v nádrži tu naftu musí protlačit! přiveď na to tvrdé + a kostru a nech ho běžet.Jak začne z toho šroubu nafta téct,znamenáže je plné nafty a můžeš zkoušet dál.
1. je,že je špatně nasazené čepadlo na klínek (jak je již napsáno výše)
2. že je vadný nebo nezapojený elektromagnetický ventil co je na rozdělovací hlavě.
3. (málo pravděpodobná,ale už jsem se stím setkal) špatně složené čerpadlo.Přesně pod výtlačným pístkem je malilinkatá podložka a ta když vypadne,tak je pístek o něco vepředu a nevrátí se tolik aby se překryl sací kanálek na nenasaje si naftu.
Co se týče toho odvzdušnění,tak povol přepadový tlakový šroub na čerpadle (je zezadu jak tam vedou i přepady od vstřiků) a podávací čerpadlo v nádrži tu naftu musí protlačit! přiveď na to tvrdé + a kostru a nech ho běžet.Jak začne z toho šroubu nafta téct,znamenáže je plné nafty a můžeš zkoušet dál.
taky jsem to tak dělal-vyndal jsem relátko od čerpadla v mot.prostoru a propojil konektory aby dávalo pořád ale myslím tu naftu stejně nedostane přes čerpadlo nebo mě to prostě nešlo....Jak jsem psal byl jsem taky hotovej-čerpadlo po repasu a nejelo to
Pokud to čerpadlo repasoval někdo znalej tak myslím bude problém jinde..Každopádně jsem si to taky užil a nezávidím ti to.
