Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
startovani e34 525i 24v baterka????
jedna se o rok 94 141KW a mam takovy problem se startovanim ze auto nechce vubec chytnout baterka merena po startu pri dobijeni max 13,90V coz bych rekl ze je to v norme ze altik dobji jenze pri nastupu do auta ma baterka pouze max 12,50V tak proto tak blbe startuje dnes jsem nastartoval a jel se schvalne projet (40km)pri vypnuti klicku baterka 13,10V auto asi 5 min stalo (cigaro) a znovu jsem ji zmeril a baterka pouze 12,45V a zase jsem se modlil at nastaruju. jak je to mozne zkousel jsem to na dvouch ruznych baterkach nejaka rada bo v cem je problem??nikdy predtim jsem takovy problem nemel
-
darklord
- Registrovaný
- Příspěvky: 481
- Registrován: pon 12.12.2011 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2970
No nepotesim ta, diodovy blok je sucast alternatoru, bez jeho rozobratia sa k nemu nedostanes. http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... ts_140a-3/ cislo 14. Najlepsie ak mas nejaky iny altik, skusit ho vymenit co to urobi. Nepises odkial si, v brne by som ti jeden na skusku vedel pozicat. Ako nudzove riesenie by si mohol skusit alternator odpojit, ci bude vybijanie pokracovat aj bez neho a takto zavadu v nom vylucit alebo potvrdit.
V pripade zeby to vybijanie pokracovalo aj s odpojenym alternatorom, tak neostava nic ine ako zohnat poriadny multimeter (nie lidl ediciu do 10A) zapojit ho na meranie prudu z baterky, a postupne tahat poistky aby si nasiel obvod kde je velky kludovy odber.
V pripade zeby to vybijanie pokracovalo aj s odpojenym alternatorom, tak neostava nic ine ako zohnat poriadny multimeter (nie lidl ediciu do 10A) zapojit ho na meranie prudu z baterky, a postupne tahat poistky aby si nasiel obvod kde je velky kludovy odber.
no tak to jsi me opravdu nepotesil jsem ze Zdaru nad sazavou asi 75 Km od brna. jako skusim sehnat altik jestli nekdo nema z kamaradu doma na zkusku jinak nejdriv zkusim odpojit altik co to bude delat abych mohl vyloucit nebo potvrdit ze to je on. jinak me fakt nic nenapada co by to jineho mohlo delat....jinak dekuji za radu urcite se jeste ozvu jak to dopadne 
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
nemusí to být zrovna altík,doporučuji koupit multimetr v Lidlu(to myslím vážně , na tohle měření ti bohatě stačí) a postupně vyndavat pojistky, mě to na e34 dělaj v zimě budíky asi je jim zima a tak si přitápěj.
Jinak není od věci kouknout se po nové baterce, protože nic nevydrží věčně, tím měřákem můžeš změřit jestli to napětí nebude padat i na odpojené baterce.
Jinak není od věci kouknout se po nové baterce, protože nic nevydrží věčně, tím měřákem můžeš změřit jestli to napětí nebude padat i na odpojené baterce.
no zkousel jsem to na dvouch baterkach sice jetych ale dobrych takze baterku bych asi mohl vyloucit a po odpojeni baterky si baterka drzi svou hodnotu mam odzkouseno takze je tam nejaky zkrat co to vybiji nejdriv bych se zameril na ten altik pac to mi prijde jako prni vec co to muze delat pac aji tech 13,8V mi prijde malo na dobijeni
já měnil nedávno na M50 320i altík, taky sem laboroval s více baterkama i 100% funkčníma a vydržely vždy jen pár startů ale já naměřil na baterce kolem 12V a po startu to spadlo na 11,50V se zaplym motorem, nakonec mi posledni cestu domu ve tmě nesvitily světla ani tolik co obrysovky a motor už chcípal, musel sem ho držet v otáčkách abych to dostal domů
ale bylo jasno že je KO altík, po nabití baterky vydržela max 2,3 starty (byla to 72Ah) sehnal jsem si jetý altík z M50ky za 500,- a už při startu (ted už měřím podle BC) 14,5V a při vypnutém motoru cca 12,70 +-
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Jo Altík jsem měnil taky v cca 315tis km u E34.
Nejdříve sem tam blikla baterka ...
A do týdne už začla svítit a pochopil jsem že baterkou to nebude ale altík prostě nedobíjel. Konečná ...na baterku ujedeš max 30km a konec - vypne ti to rádio , pak klimu ... a pak ti spadnou budíky ...a najednou zničeho nic auto utichne a celé zhasne ... šmitec ... zajimavej zážitek a před 6ti lety to bylo docela drsné poznání auta ...
alternátoru je plnej internet třeba aukro nebo auto.bazos.cz
ale bejt tebou nechám jej zrepasovat a máš na dalších 200-300tis km klídek.
mrkni třeba sem tady občas nakupuji taky...
http://autodily.mjauto.cz/bmw/5-e34/525 ... atoru.html
Nejdříve sem tam blikla baterka ...
A do týdne už začla svítit a pochopil jsem že baterkou to nebude ale altík prostě nedobíjel. Konečná ...na baterku ujedeš max 30km a konec - vypne ti to rádio , pak klimu ... a pak ti spadnou budíky ...a najednou zničeho nic auto utichne a celé zhasne ... šmitec ... zajimavej zážitek a před 6ti lety to bylo docela drsné poznání auta ...
alternátoru je plnej internet třeba aukro nebo auto.bazos.cz
ale bejt tebou nechám jej zrepasovat a máš na dalších 200-300tis km klídek.
mrkni třeba sem tady občas nakupuji taky...
http://autodily.mjauto.cz/bmw/5-e34/525 ... atoru.html
jak píšeš.. první příznak, že se něco děje bylo vypadnutí budíku, tak nějak zničehož nic blikly spadly a znovu se rozsvítily a potom už jen problémy, dobijeni taky blikalo a pak už zůstalo viset svítíciFilozof píše:Jo Altík jsem měnil taky v cca 315tis km u E34.
Nejdříve sem tam blikla baterka ...
A do týdne už začla svítit a pochopil jsem že baterkou to nebude ale altík prostě nedobíjel. Konečná ...na baterku ujedeš max 30km a konec - vypne ti to rádio , pak klimu ... a pak ti spadnou budíky ...a najednou zničeho nic auto utichne a celé zhasne ... šmitec ... zajimavej zážitek a před 6ti lety to bylo docela drsné poznání auta ...
alternátoru je plnej internet třeba aukro nebo auto.bazos.cz
ale bejt tebou nechám jej zrepasovat a máš na dalších 200-300tis km klídek.
mrkni třeba sem tady občas nakupuji taky...
http://autodily.mjauto.cz/bmw/5-e34/525 ... atoru.html
