Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Výměna brzdové kapaliny

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
KoZi_man
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 09.03.2013 01:00
Bydliště: Kolín a okolí

#1 Příspěvek od KoZi_man »

Zdravím,

jelikož budu v nejbližší době měnit posilovač brzd asi mě nemine vypuštění brzdovky...

Tak se ptám, je možné si vyměnit brzdovku doma bez tlakového přístroje ?

Prostě klasika našlapat.

Jde o to, že mam Automat, také mám ASC a četl jsem pár příspěvku kde se liší odpovědi.

Většinou jsem vždy začínal nejvzdálenějším kolem, teď jsem čet, že u ASC-ABS by se mělo začínat nejbližším.

Někde jsem četl našlapat někde v žádném případě..

Jelikož , když ten posilovač budu měnit, sotva si pak dojedu někam nechat vyměnit brzdovou kapalinu do servisu.

Zatím ani nevím co ta výměna posilovače bude obnášet, ale chci se předem připravit.
KoZi_man
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 09.03.2013 01:00
Bydliště: Kolín a okolí

#2 Příspěvek od KoZi_man »

Jelikož nikdo neodepsal, alespoň poskytnu svůj postřeh.

Udělal jsem to na hulváta jak u 120ky :)

Od nejvzdálenějšího bodu jsem začal a našlapal jsem všechny 4 kola a odvzdušnil..

Trvalo to, ale brzdím :)
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#3 Příspěvek od WizarDEAD »

To urcite neni dobre.
Kdyz menis kamalinu tak, ze kus vyslapes, dolijes, vyslapes dolijes tak ok. Jakmine ji vypustis uplne, nebo staci aby jsi vyslapal uplne na sucho, tak musis na masinu. Vysvetlim proc - dojde k zavzdusneni ABS jednotky a uz se to neda vyslapat. Takze tobe se zda ze to brzdi, ale ABSko je plne vzduchu..
KoZi_man
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 09.03.2013 01:00
Bydliště: Kolín a okolí

#4 Příspěvek od KoZi_man »

Naštěstí jsem to dělal tak jak řikáš, ono když jsme odpojil ty hadičky od brzdového válce vyteklo mi minimálně kapaliny.

Takže jsem jen dolejval a vyšlapal,,, no mě jde hlavně o o, že teď když to bude stát za prd, tak si na tu mašinu už dojedu.

Ale díky za radu, to jsem netušil.
Tecto
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: pon 20.05.2013 00:00
Bydliště: Brno

#5 Příspěvek od Tecto »

Obdivuji tvoji odvahu, já bych to stoproc nezvládl. Některý věci holt nechám na servisu. Ale jsem takovej rejpal, že si tam na to počkám a dívám se, jak to dělají a bavím se s nima jak a co a proč. Vím, že je někdy docela s..., ale ..... :oops:
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#6 Příspěvek od zverbo »

Nastartuj a potom pri nastartovanom aute odvzdusnuj, odvzdusnis kompletne komplet cely system.

Na kazdom mojom /manzelkynom/ BMW som toto robil, od vymeny hadieciek az po upgrade brzd z M5, u 3er z M3 atd...

Pokial si menil valec nevyhnes sa tomu aby si iba naslapanim vtlacil vzduch, musis nastartovat.
Zama
Registrovaný
Příspěvky: 196
Registrován: ned 27.03.2011 01:00
Bydliště: Zlínský kraj

#7 Příspěvek od Zama »

Já zase viděl v jednom servisu že borec měl takové udělátko.Víčko od brzdovky do toho dal rychlospojku napichl to na kompresor, nádržku natlakoval a už jen sedíš u kola a sleduješ jak to teče :wink:
Dnes jsem si dělal repas předního třmenu tak jsem si sehnal to víčko navrtal do něj ventilek a paráda.Nalil jsem nádobku až po vrch a krásně ti to vyjde na odvzdušnění jednoho kola.Doporučuju :wink:
Odpovědět