Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Brzdový pedál - nevrací se - OPRAVENO
Ahoj, musim založit tohle nové téma jelikož mam problém s brzdovým pedálem.
Jedná se o vůz E39 530dA M57 rv. 2000 před FL 135 kw
Problém je, že když šlapnu na bzdu jemně nebo i prudce má divný chod jde lehce ztuha a pak jakoby sama sklouzne a nevrátí se mi pedál zpět a nebo velice pomalu, takže při rozjezdu auto stále brzdí, musim přizvednout nohou pedál.
Kapliny je dost.
Jednou v zimě se mi stalo to, že když jsem auto koupil hned druhej den jsem vytopil celej brzdovej válec a zamrznul mi, všechno jsem vyčistil a vysušil a 4 měsíc vše funguje OK. Jenže to na pedál nešlo šlápnout vůbec.
Teď mam podezření, že mi nefunguje ten podtlak co vede z vakuové pumpy.
http://static.bmwfans.info/images/epc/NDgyMjdfcA==.png
Nemohu se dostat na to vedení hadiček, jelikož bych musel sundat sací potrubí a nemám na to všechno nářadí jsem zjistil.
Takže se chci zeptat jak jednoduše zjistim jetsli mi funguje ten podtlak k brzdovému válci ? A Vůbec jestli ta vauková pumpa tvoří podtlak.
Bojim se, že když hned za tou pumpou sundam hadici a nastartuji, že nebudou fungovat silenbloky motoru a něco tam rozdrtím jako uživatel zverbo měl teď problém...
Také mi nejde EGR. Takže by to mohlo být všechno spojené.
Potřebuji nějakej jednoduchej test.
Jedná se o vůz E39 530dA M57 rv. 2000 před FL 135 kw
Problém je, že když šlapnu na bzdu jemně nebo i prudce má divný chod jde lehce ztuha a pak jakoby sama sklouzne a nevrátí se mi pedál zpět a nebo velice pomalu, takže při rozjezdu auto stále brzdí, musim přizvednout nohou pedál.
Kapliny je dost.
Jednou v zimě se mi stalo to, že když jsem auto koupil hned druhej den jsem vytopil celej brzdovej válec a zamrznul mi, všechno jsem vyčistil a vysušil a 4 měsíc vše funguje OK. Jenže to na pedál nešlo šlápnout vůbec.
Teď mam podezření, že mi nefunguje ten podtlak co vede z vakuové pumpy.
http://static.bmwfans.info/images/epc/NDgyMjdfcA==.png
Nemohu se dostat na to vedení hadiček, jelikož bych musel sundat sací potrubí a nemám na to všechno nářadí jsem zjistil.
Takže se chci zeptat jak jednoduše zjistim jetsli mi funguje ten podtlak k brzdovému válci ? A Vůbec jestli ta vauková pumpa tvoří podtlak.
Bojim se, že když hned za tou pumpou sundam hadici a nastartuji, že nebudou fungovat silenbloky motoru a něco tam rozdrtím jako uživatel zverbo měl teď problém...
Také mi nejde EGR. Takže by to mohlo být všechno spojené.
Potřebuji nějakej jednoduchej test.
Tak bohužel ji neměli. Dneska ji nikde nesežnu.
Je potřeba co jsem vyčetl hadice o 2 pruměrech :
Podtlaková hadice černá 3,5X1,8
Podtlaková hadice (modro černá) 3,5X2,0
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45




[/img]
Je potřeba co jsem vyčetl hadice o 2 pruměrech :
Podtlaková hadice černá 3,5X1,8
Podtlaková hadice (modro černá) 3,5X2,0
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45




[/img]..ahoj..no hezká práce....akorát nevím jak zlepšení podtlaku pomuže vracejícímu se pedálu brzdy...chápu že když v posilovači zamrzla voda tak na nej nešlo ani šlapnout....jedine že by to bylo nejaké vyrezlé nebo ten mechanizmus pedálu...není to zas tak složitá vec...jinak motor teď to bude už o nečem jiném...a prosímte jak ti to jelo?....
Tak hadičky jsou vyměněný. Ale brzda stále nefunguje a nevrací se jak má, takže mi po sešlápnutí auto zabrzdí, když ji nevytáhnu špičkou nohy.
Zejtra ráno jsem se dohodl se snejkem, že se u něj stavím.
No hele mě to auto jezdilo tak nějak normálně, ale věděl, jsem že to rozhodně nemá výkon jaký má mít...
Koupil jsem 5 m hadice a všechno vyměnil, ale ještě mi chybí jedna hadice k silenbloku. Nevystačilo.
Měnil jsem i přepady od vstřiků atd.
Nevim jestli to má souvislost, ale jak jsem se v tom hrabal, tak mi začalo asi fungovat webasto , jelikož mi to rozvibrovalo přední blatník u řidiče a začalo mi fungovat i tlačítko REST na klima panelu, což nefungovalo. Záhada
Jinak EGR také začal fungovat, takže podtlak je OK.
Zejtra ráno jsem se dohodl se snejkem, že se u něj stavím.
No hele mě to auto jezdilo tak nějak normálně, ale věděl, jsem že to rozhodně nemá výkon jaký má mít...
Koupil jsem 5 m hadice a všechno vyměnil, ale ještě mi chybí jedna hadice k silenbloku. Nevystačilo.
Měnil jsem i přepady od vstřiků atd.
Nevim jestli to má souvislost, ale jak jsem se v tom hrabal, tak mi začalo asi fungovat webasto , jelikož mi to rozvibrovalo přední blatník u řidiče a začalo mi fungovat i tlačítko REST na klima panelu, což nefungovalo. Záhada
Jinak EGR také začal fungovat, takže podtlak je OK.
..kurnik to je škoda že ti to nevyšlo k tomu silentbloku....by me opravdu zajímalo jestli cítíš zlepšení v jízde....
...to webasto je taky zajímjavé..ale dobree
...pedál bude opravdu nekde neco orezleho nebo treba pružina nejaká na vracení pedálu....pak už jeinak teda smerem do kol a pročistit všechny trmeny....jedno se mi dostalo auto sousedovo po ruce..nevedeli si rady s neustale pribrzdujícím kolem...byla to hadička vevnitrn rozpadená a fungovala jako jednosmerný ventil....neboj nebude to nic katastrofickýho s tema brzdama
...hlavne pak dej vedet jak jsi dopad a jak tahá motor...
...to webasto je taky zajímjavé..ale dobree
...pedál bude opravdu nekde neco orezleho nebo treba pružina nejaká na vracení pedálu....pak už jeinak teda smerem do kol a pročistit všechny trmeny....jedno se mi dostalo auto sousedovo po ruce..nevedeli si rady s neustale pribrzdujícím kolem...byla to hadička vevnitrn rozpadená a fungovala jako jednosmerný ventil....neboj nebude to nic katastrofickýho s tema brzdama
...hlavne pak dej vedet jak jsi dopad a jak tahá motor...
Měnil jsem to home v garáži,, všechny hadičky jdou natáhnout vrchem, kromě těch silenbloku.
K těm silenblokum mi stačilo vyheverovat auto vepředu a podložit a zespoda se k tomu u spolujezdce dostaneš snadno. Ten u řidiče mi došla hadička, ale mam to připravené tak, abych nemusel sundavat zase sání, jelikož ta červeno černá co vede k silenbloku je napojená přímo pod saním.
Jako za hodinu jsem měl vyměněno, ale už jsme to měl připravené ze včera.
Další hodku jsem to dával do kupy.
Popravdě si myslím, že to jede lépe, jelikož jsem měl špatnej podtlak k turbu a k tomu egr ventilu.
Zejtra dám report co u Snejka - celkem se tam těším
Aspoň auto skoukne někdo kdo tomu rozumí.
K těm silenblokum mi stačilo vyheverovat auto vepředu a podložit a zespoda se k tomu u spolujezdce dostaneš snadno. Ten u řidiče mi došla hadička, ale mam to připravené tak, abych nemusel sundavat zase sání, jelikož ta červeno černá co vede k silenbloku je napojená přímo pod saním.
Jako za hodinu jsem měl vyměněno, ale už jsme to měl připravené ze včera.
Další hodku jsem to dával do kupy.
Popravdě si myslím, že to jede lépe, jelikož jsem měl špatnej podtlak k turbu a k tomu egr ventilu.
Zejtra dám report co u Snejka - celkem se tam těším
sorry zapoměl jsem, hele tak hadice jsem koupil obyčejný 3,5 mm.
Objel jsem v Kolíně 3 obchody a nikde mi neposkytli ani pořádnou odpověď.
Pak jsem zajel do osvědčeného krámku s autověcma a tam jsem jim ukázal, řek rozměr a chlápek hned jo máme.
Měli 1 m za 45 Kč - 3,5 mm byla opletená
1 m za 40 Kč - 3,5 mm hladká
vzal jsem tu opletenou, rozhodně nemusíš kupovat originál s barvičkami za X stovek a 3 různý druhy velikostí. Na vše stačí 3,5 mm.
Bral jsem 5 M, ale nezbylo mi. Dělal jsem s tim i přepady vstřiků.
Jinak u snejka jsem byl naplnil mi klima, překodoval airbag, atd.
Pedál musim vyměnit celej posilovač brzd ten válec, odešla mi jednotka ABS s koncem 001, takže samé lahůdky
Objel jsem v Kolíně 3 obchody a nikde mi neposkytli ani pořádnou odpověď.
Pak jsem zajel do osvědčeného krámku s autověcma a tam jsem jim ukázal, řek rozměr a chlápek hned jo máme.
Měli 1 m za 45 Kč - 3,5 mm byla opletená
1 m za 40 Kč - 3,5 mm hladká
vzal jsem tu opletenou, rozhodně nemusíš kupovat originál s barvičkami za X stovek a 3 různý druhy velikostí. Na vše stačí 3,5 mm.
Bral jsem 5 M, ale nezbylo mi. Dělal jsem s tim i přepady vstřiků.
Jinak u snejka jsem byl naplnil mi klima, překodoval airbag, atd.
Pedál musim vyměnit celej posilovač brzd ten válec, odešla mi jednotka ABS s koncem 001, takže samé lahůdky
Takže dneska jsem sundal a vyměnil posilovač brzd.
Neni divu, že se nevracel pedál, jelikož v tom starém bylo přes litr vody a hnusu. Membrána děravá.
Neni to tak hrozné, jelikož jsem idot, tak jsem to dělal celé 2X
Tak už mam praxi...
Nejvíc pracné je odvzdušnit auto..
Práce tak na 2-3 hod v klidku. Na podruhé hoďka.
Neni divu, že se nevracel pedál, jelikož v tom starém bylo přes litr vody a hnusu. Membrána děravá.
Neni to tak hrozné, jelikož jsem idot, tak jsem to dělal celé 2X
Nejvíc pracné je odvzdušnit auto..
Práce tak na 2-3 hod v klidku. Na podruhé hoďka.
Hele nechci přehánět, ale myslím, že po výměně těch podtlakových hadiček, dneska jsem je natáhnul i k těm silenblokum si troufám říct, že se minimálně o 30 % zvedl výkon.
U mě byl největší problém ten podtlak k turbu.
Navíc dnes jsem opravil pedál, takže jsem jezdil jen brzda plyn a užívám si to, po delší době nebo spíš poprvé mam z auta radost
Aby ne, když jsem měnil snad vše
Ještě olej v převodovce, ABS jednotku a troufám si říct, že po technické stránce je auto v "TOP" stavu přiměřeně staří
U mě byl největší problém ten podtlak k turbu.
Navíc dnes jsem opravil pedál, takže jsem jezdil jen brzda plyn a užívám si to, po delší době nebo spíš poprvé mam z auta radost
Aby ne, když jsem měnil snad vše
Ještě olej v převodovce, ABS jednotku a troufám si říct, že po technické stránce je auto v "TOP" stavu přiměřeně staří
..ano tak to má být...mám taky radost z toho že je další 530d zase v kondici....sám vidíš že i nezapričinené náhody vyradí z provozu veci který z toho auta udelaj to že te sere neskutečne...dneska jsem koupil 6m hadičky teda bez opletu....zítra nemám na stavbe žádnou práci takže od rána hezky pekne kafíčko a jdu na to....omrknu a vyskouším jestli nejsou utrhané silentbloky na motoru...hadičky všechny nový...a webasto si dle diagu žádá doprávní čerpadlo vymenit...... 
