Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e34 525tds 1996 etm

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
swen77
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pát 31.05.2013 00:00

#1 Příspěvek od swen77 »

Zdravim,
Mám technický problém a na internetu jsem nenašel žádnou použitelnou pomoc tak se obracím na Vás zda by jste mi dokázali pomoci s mým problémem. Do své 5ky e34 z roku 1993 chci dát motor z e34 525tds 1996 touran. Problem je že musím připojit imobilizer. To neni technicky problém ale nemohu na webu najít žádné zapojení 525tds s imobilizerem EWSII. Našel jsem schema na dieslové 525 ale z roku 1994 a tam imobiliser neni. Pak už jen schemata na benziňáky.
Takže bych potřeboval jestli někdo nemáte - Electrical Troubleshooting manual (ETM) pro e34 525tds s EWSII(6135.0)

Děkuji
Archon
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: úte 08.05.2007 00:00
Bydliště: Čáslav okr Kutna Hora

#2 Příspěvek od Archon »

a to tam budeš davat i komplet elektrickej svazek a ŘJ motoru?
swen77
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pát 31.05.2013 00:00

#3 Příspěvek od swen77 »

To bych rád, proto shanim to schema abych tam připojil imobilizer protože vtom touranu byl.
swen77
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pát 31.05.2013 00:00

#4 Příspěvek od swen77 »

Teda elektriku (svazky) předělávat nechci jen jednotlivý moduly včetně ŘJ motoru. Proto to schéma na porovnání
Archon
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: úte 08.05.2007 00:00
Bydliště: Čáslav okr Kutna Hora

#5 Příspěvek od Archon »

to mozna by teda bylo jednoduši vymenit ty svazky protože to schema asi nesezenes a styl pokus omyl asi nebude take ono, protože svazky se od sebe liší aspon takhle mi to bylo vysvetleno když jsem řešil vstřikovaci čerpadlo že bych dal do staršího motoru to nove, a nebo tam dej ten novy motor vraž tam mechanicke čerpadlo a elektriku řesit nebudeš muset :)
swen77
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pát 31.05.2013 00:00

#6 Příspěvek od swen77 »

Vyměnit svazky?
To je nemyslitelný rozkuchat celý auto. To schema přece musi někde být.
A nebo vyřadit imobilizer v ŘJ. Ale jak?
Archon
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: úte 08.05.2007 00:00
Bydliště: Čáslav okr Kutna Hora

#7 Příspěvek od Archon »

zkus pohledat tady, http://fzcars.webnode.cz/products/dokumentace-v-pdf/ ale pokad by ses opravdu s tim srat nechtel dej tam jen motor a mechanicke cerpadlo - jede to lepe :) a nemusis vubec menit RJ a ani imobilzer ;)
swen77
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pát 31.05.2013 00:00

#8 Příspěvek od swen77 »

Tam schemata jsou ale jen na benzíňáky
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#9 Příspěvek od beny-maser »

a proč budeš měnit jednotky????
pokud dáš motor za motor, tak potom přehodíš maximálně pouze hlavičku čerpadla(pokud je na tom původním motoru ještě ta stará) a je to, za jedno odpoledne je to hotový.
Odpovědět