Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e60 nestartuje -> DDE 5 internal error 7

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#1 Příspěvek od all »

Nevím kde už bych hledal nebo co už bych dělal.
E60 je rok 2005 / 5mesíc

Závada: auto nastatruje a pak samo chcípne, nebo nestartuje,ale točí.
když auto točí a nestartuje je na CR liště téměř nulový tlak, ale ani se netočí čerpadlo v nádrži. Je ovládáno EKP 2 modul spínání a ten seplej není. pokud sem zajistil tlak nafty, stejně na CR lište stejný prd, jako předtím.

Diagnostika: "čistá" až na chybu žhaviček a chybu: Control unit internal error 7 (watchdog)

všiml sem si že jednotka již není původní....
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#2 Příspěvek od all »

ještě bych měl napsat že hlavní mot. relé je vyměněno ;-)
HonzaX
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: čtv 18.04.2013 00:00
Bydliště: Reichenberg

#3 Příspěvek od HonzaX »

No zatím to vypadá na vadu jednotky. Jaký je přesně kód závady v DDE?
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#4 Příspěvek od all »

zítra napíši kod.

podle zjišťování po lidech co mají díly se DDE 5.0 pro 160kW dost prodávají a volaj jim servisáci, že auto nefunguje po výměně zas jede jak má, tak nevím. No e60 je trošku nepovedená (teď budu u majitelů v oblibě) ale tohle mě zklamalo dost, pokud umírá takhle jednotka....
HonzaX
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: čtv 18.04.2013 00:00
Bydliště: Reichenberg

#5 Příspěvek od HonzaX »

No spíše mam zkušenost s tím, že se v té jednotce třeba někdo mohl rejpat. Chiptuning, úprava SW, úprava skutečného počítadla km, změna win a HW čísla atd... Samovolně moc neodchází, sem tam nějaká, ale že by to bylo nějak masově jsem nezaslechl.
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#6 Příspěvek od all »

no je z ní vše sloupáno, už byla zozebíráná, je na ní fixem napsaný 530d e60 (jak z vrakoviště)
v ISTA/D mi to píše že byla kodovaná 2008 auto je ale rv. 2005
čipuningem to neprošlo

takže jak píšeš. pravděpodobně nějaký blbec....
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od matiz »

Klasika, nevim proc to svadis na nepovedenou e6x kdyz to bude spis predchozima majitelama a zakorenenou vlastnosti kupovat deset let stare polovraky ktere maji na budiku 130k. Nemyslim ten konkretni vuz, ani jsem ho nevidel, ale celkovy nas narodni pristup. Rict ze cyptjunyngem to neproslo, je pomerne velmi odvazne, dopuje se snad vsecko co ma RJ a turbo. Predpokladam ze to auto melo nekolik majitelu a v podstate je uplne jedno jestli ji nekdo stocil nebo dojebal cokoliv jineho.

Poradit ti neni co, protoze nemas vybaveni. Kdybys bys mel, neptal by ses. Pokud prehrajes auto a nevis co v nem je za vyjebavku, uz taky nemusis vubec nastartovat. ISSS by ti mohl napovedet, ale durazne ti doporucuju udelej si zalohy DDE a CAS nez se do neceho budes poustet. Pripadne si naklonuj druhou DDE a vyzkousej. Neexistuje jednoznacna " lecba " teto nemoci, jelikoz nevis co za prekvapeni muze jeste nastat.

Na to kdy byla kodovana se vykasli, to je naprosto nezajimavy udaj z tohoto uhlu pohledu, taky mam auto 2007 a posledni flash byl v roce 2012. Spis to znaci ze kdyz bylo delane cele auto, ze se o nej nekdo staral a dopraval mu u nas nadstandartni peci. Tim ze je DDE bez stitku, znamena to jedinne. Umrtveni puvodni DDE. Nejcasteji pri tuningu map, cinske kabliky jsou velmi oblibene, bohuzel maji umrtnost jednotek neprimo umernou cene -)) Dalsi alternativa je tuning najetych km.

Verim ze dnes je u lidi s kvalitnim vybavenim tuning km nezjistitelny, no bohuzel byly doby kdy po zasahu cas auta odjezdila par stovek km a CAS KO...
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#8 Příspěvek od all »

Na tvou reakci sem čekal ;-) jako odborník víš co já nikdy vědět nebudu.

odpovědi jsou:
Auto je firemní, mělo a má jediného majitele, je to auto holky ;-)
proto ten odvážný odhad o čiptjůningu , má najeto cca 180tis bylo jen jedinkrát v servise u odborníků po natankování benzínu. kdy se auto zastavilo hned za cca 200metrů a vypnula klíček. Pak se děli věci :-D Odborníci vyměnili CR čerpadlo, vstřiky a ŘJ motoru. pak sem se dozvěděl, že rozhrnuli nějaké plechy aby se jednotka lépe chladila a aby zas neodešla..... nechápu?

Teď mi došlo, že pokud byla měněná jednotka čip mohl být v ní v té nové....

teď doplním co mám za další postřehy.

Trochu sem nervozní z připojení jednotky do auta. na druhym menšim konektoru je napájení... cca 6 kabelů. vodiče cca 1.5 - 2.5mm a měli ošklivé připojení! bylo to zelené... zoxidovené... vyčistil sem to, trošku zmáčkl at to má kontakt, na jednotce také očistil, prostříkl odpuzovačem vkhkosti na elektrovedení , propojil zpět jednotku a vymazal po aute chyby. natočil! byl sem to projet.... cca 1km
Jásal :lol: že asi je to ono... pak sem šel pro kryt jednotky (na plastový box) a všiml si na ní, že je prasklá.. zalepil a zatěsnil a ani sem to nenasadil na auto, tudíž sem se na autě ničeho nedotkl. a ? cca 5x zkoušel a nenatočil. asi jen náhoda, kdy jednotka byla bez napájení!
Když sem vyměnil hlavní relé, udělalo to , to samé, šly smazat všechny chyby... až na to žhavení! a natočil sem to.
pak mi to hlásilo chybu brzdových světel, tak sem zmáčkl brzdu a chcíplo to samo, krásně jako když otočíš klíčem :lol:
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#9 Příspěvek od all »

Klidně bych tě matizi pozval přez TeamViewer, aby si to omrk. Nebýt to tak daleko, neřeším to auto už bys tam měl! Samosebou to nechci zadarmo.

Jinak pro pobavení, když auto bylo v bmw servise, bylo přítelkyni řečeno: "To bude chyba jednotek... na to ani nemusíme přijít... budem je postupně menit. Předpokládaná cena může být kolem 60tis.. no ty moduly sou drahé... "
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#10 Příspěvek od all »

Dnes sem tam vrátil zpet jednotku, zavřel do boxu a zas to jezdí.... už ničemu nerozumím :-D

20x startoval a dělal blbosti, taky sem to projel cca 2km
bez známek poruchy.

info pro matize : ano, v servise (u těch debilů) byl doporučen udělat čip! čip byl udělaný nějakým strejdou z vesnice..... musím tam doject a podívat se na něj ;-)

Jinak co jsem teď zjistil, tuhle závadu to prý dělalo víckrát.... už před rokem to zlobilo takhle tatínka přítelkyně když si to půjčil... a předtím také párkrát.....

Opravdu nikomu nevěřit :-D ;-)
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od matiz »

ja jsem ted dosel domu, mam toho plne trenky, zitra mam perny den, patek taky, sobota taky. Zavolame si zitra a uvidime co s tim.

S cim bych ale ja neotalel, to je udelat kompletni zalohy jednotek. Protoze pokud je opravdu HW vadna, sesype se casem a pak mas o mnoho starosti vic. Toto ciptuneri zvladnou, jak casku, tak dde. Nevis kde je chyba, zazalohovat obe dve... Pokud teda nechces kupovat nove, jako ze nejspis nechces. Vic uz nemam dneska silu resit, sorry, jsem odvareny, drel jsem jak mezek.

Zadne sracky nepouzivej, lepsi je vypinovat a vycisit. Pouzivam izopropyl, ale zadne svinstva. Pokud je to zelenina od slova zelene, zkontroloval bych kvalitu naktimpovani na vodice, muze to byt tam a pres konektor to neuvidis, musi piny ven.

Je to e 60 nebo e 61? Ten izopropyl si ale kup, alespon litr, stoji to nejakou tu stovku. Jestli je praskly kryt jednotky, shanej hned druhy. Sice ti to problem nevyresi, ale predejdes dalsim.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od matiz »

Jo ajak jsem psal o tom ze by mohla byt smotana, cest vyjimkam. Znam jednu e46 co ma namotano 130... Ale takovych je fakt malo, vetsinou se s tim proste jezdi.

Jednu jednotku s interni chybou mam pod stolem, vyresila to vymena jednotky. Prehrani nepomohlo.
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#13 Příspěvek od all »

Jiná řj. dde 5 do které se musela překlonovat z původní.

nová ŘJ. nejde spárovat pokud není ve stavu "Virgine"

auto funguje zatím perfektně. Prý je to chyba v motorola procesoru 556 ;-)
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
Klubové ID: 1507

#14 Příspěvek od Miguel »

No jasně, buď překlonovat anebo změnit ISN a pak spárovat s CASkou. Tak alespoň že už to šlape :wink:
Odpovědět