Mám problém s tím, že auto občas kouří. Je mi jasný, že každá nafta občas kouří když se jí naloží, ale mě to dělá i v režimech kdy na to nijak nešlapu. Třeba jedeme v koloně, kolem mě vyšeptaný plečky ale já jedinej kouřim. Naopak jindy tomu naložim a ani nezakouří.
Nevim, jestli to s tim souvisí, ale ve špatnym počasí (chladno a nedej bože déšť) to auto jede znatelně hůř! - váha?
Další je, že nárůst výkonu není pravidelný. Když někde dojíždím se zařazenou rychlostí a pak začnu pomalu přidávat plyn, tak mě nejdřív jakoby někdo chytne za prdel, pak přidam ještě trochu a jakoby mě někdo nakopne dopředu. Když v té fázi jak mě někdo chytne už nepřidam, tak se to po chvilce buď srovná, že to začne lehce zrychlovat, nebo to cuká.
Co jsem s autem dělal v minulosti?
Vyhodil jsem DPF. To jsem poprvé zjistil, že to občas šíííleně kouří. Tak jsem dal novej odlučovač oleje. Výýýýrazně se to kouření zlepšilo až na výše popsaný stav. Resp. výskyt kouření je pořád stejnej (je to nahodilý), jen kouř už není tak hustej. Před tím když to kouřilo, tak jsem neviděl auta za sebou. Nechal jsem zrušit regeneraci, kouření je ale beze změn.
Při výměně svodů vloni se kontrolovaly vstřiky - OK
Byl jsem u snejka na diagnostice. Nic neukázala. Dušoval se, že je to tou regenerací, ale evidentně neni. Rozhodně nechci poslouchat, že každá nafta kouří!! Žádnej nafťák mi takto nekouřil (první CR Mazdy, manželčina Kia nedá při plnym plynu ani obláček, koktávka kouřila jen v naprostym extrému - plnej knedlík a nízký otáčky).
Pořád mi to přijde, jako by turbo málo tlačilo. Resp. Občas to jede jak splašený a občas hůř, jako by s malym tlakem.
Napadá vás po čem jít? Regulace turba? nějaký podtlakový hadičky? Váha vzduchu? Mohly znovu prasknout ty svody? byly použitý.
Budu vděčnej za každou radu co zkontrolovat. Přece se mi kurva furt manželka nebude smát, že její korejec nekouří a moje bmw je sračka zakouřená!!!
Mimochodem tak do 60km/h mi ta 1,6 kia natrhne prdel.
