Podle mne to bude jeden nebo více vstřikovačů. Jestli to má najeto 300tkm, tak by tam měli být 2-3 vstřikovače, protože v našich podmínkách odcházejí okolo 150tkm především kvůli kvalitě nafty. To, že Ti INPA ukázala nízké korekční hodnoty je hezké, jenže tyto korekce vyrovnává ŘJ motoru při 450 ... 1500 1/min, potom veškeré korekce končí. To, co to dělá (=zakouří a klepe) ukazuje, že některý vstřikovač při vyšších otáčkách nestíhá uzavírat, zůstává viset a nebo propouští. Už 15. dubna jsem Ti napsal, že "tlak mezi filtrem paliva a vysokotlakým čerpadlem musí být přes 3,5 Baru, Ty píšeš že "rampa na live datech je přez 3". Takže už před vysokotlakým čerpadlem (Vorförderdruck) máš málo (3) a na railu by mělo být při středních otáčkách okolo tisíce Barů.
Pokud tedy středotlaké čerpadlo tlačí dost, tak se ztrácí tlak na railu, protože některý ze vstřikovačů při vyšších otáčkách propouští více do přepadu nebo přímo do válce a proto zakouří. Který vstřikovač je špatný zjistíš bez demontáže tzv. flaštičkovým testem
http://www.bmwklub.cz/files/imag0576_491.jpg , ale doporučuji si přečíst celé toto vlákno
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0 . Taky se začalo korekcemi, potom Kubito našel vstřikovač, který při vyšších otáčkách propouštěl, i když korekce na volnoběh byly OK. Po výměně tohoto vstřikovače se projevil další vstřikovač, kolik jich vlastně vyměnil nebo zrepasoval si spočítej při čtení vlákna. Já osobně doporučuji udělat test na stolici + repasi u BOSCHe všech vstřikovačů najednou, protože nový nebo opravený vstřikovač za nějakou dobu "utahá" ostatní starší vstřiky. Co je utahaný vstřikovač se tam taky dočteš a kolikrát to Kubito rozebíral (3 králové) je toho příkladem. Jestli to máš blíže do Bosch Jihlava nebo Brno asi víš sám.
