Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

530 r.v. 2004-6 - vyplatí se koupě?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od matiz »

Hlavne je treba si uvedomit, ze se shani auto ktere uz je za svym zenitem a svoji zcela bezproblemovou porci bude mit vycerpanou. Jinymi slovy, je treba mit pripravene penizky i nejen na benzin, ale i na pripadny servis. Tam raminko, tam drobnost :o a tisicovky litaji. Pokud je clovek smireny ze to auto si umi rict i o desetitisice v servisnich nakladech, bude realne jej dal udrzovat ve skvele kondici. Pokud ty finance na to nejsou, bude za nejaky cas i z pekneho auta pelech.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#22 Příspěvek od Filozof »

přesně jak píšou kluci nademnou.

Počítej prostě bokem první investice do spotřebního materiálu budou určitě.

Kolem 200-300tis km se mění nějaké ramena čepy na podvozku , brzdy , tlumiče se taky ozívají atd.

Takže 30k bokem určitě mít i u perfektního auta.

Výhoda manuálu že má lepší odezvu na 3litr jak automat a je taky bezproblémovější a údržba není tak nákladná jak u automatu kde měníš olej případně strach z repase... za 30k.

Těch aut i v DE je opravdu málo do 10tis eur jsem našel 2kusy.

Počítej raději 250-280tis mít pokud chceš rok 05 a novější,...

Určitě jet do DE pro alespon 2-3auta někde kousek od sebe či po cestě at máš lepší možnost výběru. Jinak projedeš 1000km a pojedeš zpět bez auta.
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 06.01.2006 01:00
Klubové ID: 833

#23 Příspěvek od chip »

matiz píše:Ja nevim proc si tady spousta lidi mysli ze auto ze zahranici musi byt vyhra. Videl jsem uz dost aut a treba takovy ital na nejake intervaly uplne vsak vite co...
Nemluvilo se o zahraničí ale o Německu a tam většinou prodávají němcové než italové :wink:
matiz píše: Po koupi jsem musel ihned resit predni brzdy + kotouce, olej, filtry, svicky, provozni kapaliny, naklapeni xenonu, vsechny pneumatiky, takze i takto muze vypadat auto s jasnou historii a pravidelnym servisem BMW a nadherne vypsanou serviskou v top stavu bez investic z DE.
A prohlížel sis to auto před koupí nebo ne, když píšeš, že tě překvapila výměna brzd + kotoučů. Jinak provozní kapalina jsou spotřebka a měnil bych je po koupi tak jako tak. Buď rád, žes nemusel měnit motor :lol: nebo špajsku.

Jinak proč auto z Německa než z Česka, tak to je snad všem jasný ne?

- kvalitnější silnice a dálnice
- německá důslednost
- největší trh s automobily v Evropě => větší výběr
- stáčení je tam trestný čin
- vyplněnou servisku tam má téměř každá e60, v čr už frčí plno e60 bez servisek...
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Jendix »

Na ty nestočený kilometry v Německu bacha, už několikrát jsem se tu s tim setkal, ono je to sice trestné, ale těžko se to prokazuje. Proto se toho spousta lidí vůbec nebojí.
Lennox
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 26.12.2012 01:00

#25 Příspěvek od Lennox »

Jendix píše:Na ty nestočený kilometry v Německu bacha, už několikrát jsem se tu s tim setkal, ono je to sice trestné, ale těžko se to prokazuje. Proto se toho spousta lidí vůbec nebojí.
No každopádně to je u nich o hubu a netroufne si na to kde kdo, kdežto u nás se to bere jako samozřejmost. :roll:
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od matiz »

chip píše:
matiz píše:Ja nevim proc si tady spousta lidi mysli ze auto ze zahranici musi byt vyhra. Videl jsem uz dost aut a treba takovy ital na nejake intervaly uplne vsak vite co...
Nemluvilo se o zahraničí ale o Německu a tam většinou prodávají němcové než italové :wink:
matiz píše: Po koupi jsem musel ihned resit predni brzdy + kotouce, olej, filtry, svicky, provozni kapaliny, naklapeni xenonu, vsechny pneumatiky, takze i takto muze vypadat auto s jasnou historii a pravidelnym servisem BMW a nadherne vypsanou serviskou v top stavu bez investic z DE.
A prohlížel sis to auto před koupí nebo ne, když píšeš, že tě překvapila výměna brzd + kotoučů. Jinak provozní kapalina jsou spotřebka a měnil bych je po koupi tak jako tak. Buď rád, žes nemusel měnit motor :lol: nebo špajsku.

Jinak proč auto z Německa než z Česka, tak to je snad všem jasný ne?

- kvalitnější silnice a dálnice
- německá důslednost
- největší trh s automobily v Evropě => větší výběr
- stáčení je tam trestný čin
- vyplněnou servisku tam má téměř každá e60, v čr už frčí plno e60 bez servisek...
Neee, ani jsem to auto nevidel, prachy poslal na ucet a cekal az mi ho prodavajici doveze. Vubec si nedelam iluze ani o nemcich, proste kazdy chce usetrit a nikdo nebude sperkovat auto aby ho vzapeti prodal. Nedela se to ani tam. Samozrejme ze jsem to auto videl a bral jej tak jak je, protoze jsou veci ktere se proste neresi a radsi si vymenim sam nez abych tam mel bambus rakos kvalitu. S tou nemeckou duslednosti se na nejake predepsane intervaly uuuuplne vysrali. Natoz neco menit. Jo, papirove s razitkem jo... Ale fyzicky neee. To je ta nemecka kvalita pred prodejem. Pokud nekdo pred prodejem do auta investuje, jsou to auta z opacenho spektra nez o jake maji cesi zajem. Nehlede na to ze i tam jsou vybydlene pelechy a hlavne, kseftuje s tim kde jaky turek s ukrajincem a polakem...
Tecto
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: pon 20.05.2013 00:00
Bydliště: Brno

#27 Příspěvek od Tecto »

No, chtěl bych jen dodat do diskuze, že dobré auto se dá koupit i u nás. Není potřeba se crcat do Německa. Jen jsou potřeba dvě důležitý věci:
1) velkou trpělivost a čas
2) mít nachystaný peníze, jelikož voňavky se sice sem tam vyskytnou, ale jsou hned pryč.
Takže být tebou vybodl bych se na to jezdit do německa, zvlášť pokud v tom člověk není kovanej. Přece jenom jde o peníze a naletět je možný klidně i v DE - ale jak to potom řešit mě nenapadá. jasně, i u nás jak se člověk spálí, tak je problém, ale přece jen je to czech/chzech - a to je třeba brát v úvahu.
Já jsem postupoval stejně a hledal to svoje auto 3/4 roku!!! Pár pěknejch mě uteklo, ale to je život.
Jen bacha na podvodníky, kteří celkem pěkný auto koupí na podzim třeba i od jiného bazaru či prodejce, odrajtujou v tom zimu a pak to za stejný kačky prodají dál. S touto praxí jsem se osobně potkal a bylo mě na blití.
Jelikož teď jsem hledání ukončil, nabízím možnost, že s tebou budu komunikovat a můžu sdělit pár info. Teď je zrovna pěknej kus z DE v Berouně za 269.000,- Kč a to v plným tlaku. Jasně, má sem tam něco lakovanýho, ale svezení je super, motor běží krásně, pěkně to řadí (automat). Je to E61 2006 530d. Nedělám nikomi reklamu, ale auto to bylo pěkné. Já osobně jsem ale nakonec koupil E61 530i z důvodů výše uvedených. Klidně napiš, určitě odepíšu a pokud budu vědět, poradím.
P.S. Na manuál bych se vybodl, je jich podstatně míň a jsou to většinou fleetovky.
chip
Registrovaný
Příspěvky: 393
Registrován: pát 06.01.2006 01:00
Klubové ID: 833

#28 Příspěvek od chip »

Matiz, no já si říkal, žes to nemohl vidět, když si zmiňoval i to, že si musel kupovat nové gumy :lol: .

Doudám, že nikdo nečeká, že mu Němec koupí novou sadu letních a přidá i nové zimní, dotankuje do plné a popřeje štastnou cestu :D

Jinak je jasné, že dobré auto i špatné, se dá koupit jak De tak v CZ. Jen prostě ten poměr je lepší ve prospěch De.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#29 Příspěvek od Filozof »

u nás v ČR jsem koukal a něco takového se třeba líbí mě akorát to chce ještě proklepnout zda je vše ok tak jak se píše. Komplet prohlídka a diagnostika s člověkem co E60kám rozumí.

http://auto.bazos.cz/inzerat/24535486/B ... p-stav.php
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od matiz »

hehehehehe, ja byl zaslepeny -))) Ale bral bych ho stejne dneska jako predtim.
thundercat
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: úte 10.07.2012 00:00
Bydliště: BMW 530iA tour

#31 Příspěvek od thundercat »

přesně tak, jet pro auto s někým kdo tomu danému autu opravdu rozumí
já tam byl s kamarádem automechanikem a dnes bych ho za to nejraději nakopal do varlat
pak jsem doma zjistil, že tam byl nějaký crash
holt kamarád odborník :x
kornout
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: úte 12.03.2013 01:00

#32 Příspěvek od kornout »

chip píše:Matiz, no já si říkal, žes to nemohl vidět, když si zmiňoval i to, že si musel kupovat nové gumy :lol: .

Doudám, že nikdo nečeká, že mu Němec koupí novou sadu letních a přidá i nové zimní, dotankuje do plné a popřeje štastnou cestu :D

Jinak je jasné, že dobré auto i špatné, se dá koupit jak De tak v CZ. Jen prostě ten poměr je lepší ve prospěch De.
:D já dostal k autu bonus komplet set zimních origo kol r17 se zánovními pneu, místo slevy :P
Auta kupuju přes Mobile, je fakt že jsem jel před ley pro T5 do Hamburgu a s nepořízenou se vrátil zpět. Ale taky jsem koupil auto do kterýho majitel vysypal před rokem 7000eur a bylo super. Chce to hledat a podle tel. rozhovoru pak už většinou poznáš co je to za prodejce, resp. za člověka.
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city
Klubové ID: 2962

#33 Příspěvek od Perunwit »

tady na klubu je pár ochotných lidí, kteří ti s dovozem auta i komunikací s majitelem za nějakou úplatu pomohou... zkus třeba člena "miguel", nebo si dej vlákno, že potřebuješ pomoci s dovozem auta, někdo se najde. V tvojí cenové relaci, kde asi budeš, bych považoval za nezbytné někoho s diagnostikou a měřákem laku.
Odpovědět