Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 zvláštní problém

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
jenas523
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 06.03.2013 01:00

#1 Příspěvek od jenas523 »

E39 523i, občas špatně startuje - trvá to dlouho než chytne, pak je výrazně utlumený výkon, velmi slabě táhne, při snaze o vyšší otáčky cuká. Když ho vypnu a nastartuju znovu chytne tak hned a jede dobře. Pak to třeba nějakou dobu nedělá a pak zase, dlouho se točí než chytne a motor je jak přidušený... Co by to mohlo být?
blackend91
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: stř 31.10.2012 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#2 Příspěvek od blackend91 »

zaklad je diagnostika, zajed a uvidis, podle toho co popisujes to muze bejt snimac otacek vacky, nebo generator impulzu kliky, kazdej stoji cca 2000, menil jsem ted nedavno oba, brat jenom origo ...

a jestli diag. rekne ze jsou v cajku tak bych sel dal, palivova pumpu, svicky ..
Mafa
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: ned 05.11.2006 01:00

#3 Příspěvek od Mafa »

Take bych to viděl na čidlo vačky, nedávno jsem řešil stejné příznaky na 2,8i a bylo to čidlo vačky. Ale je fakt, že nejlepší je diagnostika, ta by to měla ukázat :-)
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina

#4 Příspěvek od KamilAC »

To stejný sem kdysi řešil u 530d. naprosto stejný příznaky.Nakonec jsem vyměnil snímač otáček vačkový a klikový hřídele,a bylo po problému.
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Brátn Moderátor »

zajeď na diagnostiku, je to nejspíš čidlo, zamykám
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Odpovědět