Zdravím.
Nedávno jsem kupoval e39 528I. Auto jede paradne, ale ted se mi zacla ztracet voda. Ve vode je dokonce nejspis olej (Nejakej skraloupek na hladine) a hadice tvrde. V pondeli jde do servisu, ale rad bych se Vas optal co to na tomto motoru odnási, jen abychse psychycky pripravil. Hlava nebo tesneni? Dalsi negativni projevy tam nejsou ,jen co jsem vypsal. Proste jinak fici jak ma.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Hlava nebo tesneni ??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 43
- Registrován: stř 31.10.2012 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
hele nevim jak s tim olejem, mam taky 528i a mel jsem stejnej problem, nakonec to byl jen domecek termostatu, dotahnuti stahovacich pasek, dotesneni, novy odvzusnovaci srouby s tesnenima, vicko expanzky a je po problemu (jen to blby vicko ktery nefunguje jak ma, dokaze nadelat paseku) ...
bez problemu doma a oprava za par korun ..
jen si nejsem jistej tim olejem ve vode, ten jsem nemel .. prehriva se? namodralej kour z vejfuku? zasmradlej olej?
nechci ti davat falesnou nadeji, nebo naopak strasit hlavou, slysel jsem ze muze bejt spatny tesneni - hlava na tehlech motorech to nepoznas dokud neuvidis
ale rozhodne me pomohlo tohle, urcite bych to zkusil, nez zacit s hlavou
bez problemu doma a oprava za par korun ..
jen si nejsem jistej tim olejem ve vode, ten jsem nemel .. prehriva se? namodralej kour z vejfuku? zasmradlej olej?
nechci ti davat falesnou nadeji, nebo naopak strasit hlavou, slysel jsem ze muze bejt spatny tesneni - hlava na tehlech motorech to nepoznas dokud neuvidis
ale rozhodne me pomohlo tohle, urcite bych to zkusil, nez zacit s hlavou
No ja si ani 100% nejsem jistej tim, jestli je to olej ve vode. Jinak domecek ten mam novej, auto se neprehriva, nekouri, nesmrdi, tahne jak ma, ale hadice jsou tvrde jak beton a ztraci se voda a na hladine je nejakej podivnej povlak (svetle hnede barvy) o kterym si myslim ze to je olej. Tudiz mam podezreni na tu hlavu nebo tesneni a proto me orientacne zajimalo jestli to castejc odnese u R6 hlava nebo tesneni.
Ale muze bejt i mozny ze bordel tam je z toho ze jsem nechaval menit nemrzku, tak to neco vyplavilo a ze voda se ztraci nekde jinde a pak se to zavzdusni a tlakuje , ale nevim nevim pac voda mi nikde viditelne nekape :-/
Ale jinak dik za tip vícko jeste zkusim vymenit taky bo mi to tam ten tlak drzi (Pro predstavu furt beton) i kdyz auto po jizde uplne vychladne.
Ale muze bejt i mozny ze bordel tam je z toho ze jsem nechaval menit nemrzku, tak to neco vyplavilo a ze voda se ztraci nekde jinde a pak se to zavzdusni a tlakuje , ale nevim nevim pac voda mi nikde viditelne nekape :-/
Ale jinak dik za tip vícko jeste zkusim vymenit taky bo mi to tam ten tlak drzi (Pro predstavu furt beton) i kdyz auto po jizde uplne vychladne.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 43
- Registrován: stř 31.10.2012 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
jasny, tak to bych to na hlavu uplne nevidel, vicko, dotahnout stahovaci pasky na hadicich .. btw pod termostatem
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
dil c. 5, bylo spatny tesneni, takze tekla ven voda ven, kdyz promacknes hadice tak uvidis jestli tam neco bubla
a vymenil bych kapalinu, at mas jistotu, ze je ok
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
dil c. 5, bylo spatny tesneni, takze tekla ven voda ven, kdyz promacknes hadice tak uvidis jestli tam neco bubla

Tak jsem dal nove sponky na vsechny hadice. S citem podotahoval. Dal jsem i nove vicko, kapalinu a odvzdusnil a vysledek
Vody je tam furt stejne a hadice jsou v norme. Diky chlape. Ja uz myslel ze budu nechavat snad pretesnovat hlavu a buh vi co jeste a ona takova blbost
Jinak na hladicne byl jen nejakej bordel co se tam naplavil asi po vymene. Po oleji to nebylo


Jinak na hladicne byl jen nejakej bordel co se tam naplavil asi po vymene. Po oleji to nebylo
