Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Výměna baterie v DO

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
KoZi_man
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 09.03.2013 01:00
Bydliště: Kolín a okolí

#1 Příspěvek od KoZi_man »

Zdravím u mě e39 mam dva klíče.

Jeden je funkční, ale druhý funguje pouze jen na otevření mechanické bez DO a nejde s ním nastartovat...


Ve funkčním klíči už je slabá baterie, chci se zeptat jestli mohu vyndat baterii a vyměnit za novou, během sekundy by bylo po akci.

Smažu něco z klíče, budu ho muset nějakým způsobem párovat ?
berkelay
Registrovaný
Příspěvky: 928
Registrován: pon 15.11.2004 01:00
Bydliště: Rakovník / Karviná
Klubové ID: 1823

#2 Příspěvek od berkelay »

měnil jsem baterii a následné spárování nebylo potřeba, pro jistotu ale shlédni toto video: http://www.youtube.com/watch?v=O-TI1jc_nbA, je to celkem srozumitelně popsaný postup spárování. Jo a nezapomeň na to, že spárovat se pak budou muset oba klíče.

ale je mi divná jedna věc a to, že s ním nemůžeš nastartovat. Já mám k autu klíče 4, z toho jeden je v podstatě plastový mini klíč akorát do peněženky, bez baterie a nastartovat s ním jde. Baterie v klíči nehraje při startování roli.
KoZi_man
Registrovaný
Příspěvky: 243
Registrován: sob 09.03.2013 01:00
Bydliště: Kolín a okolí

#3 Příspěvek od KoZi_man »

Ono to bude u mě asi složitější.. s těma klíčema. mam jeden funkční a druhej náhradní.

Ten chlapec co mi to prodával mlel něco o tom, že měnil budíky a museli se nakodovat.

Nevim zda je tam vůbec imobilizer v tom co nejde nastartovat. Ani to neotočí je mrtvej. V podstatě jediná funkční věc na něm je ten klíč vyfrezovaný.

Nerad bych právě výměnou rozhašil jediněj funkční klíč.
Joy
Registrovaný
Příspěvky: 617
Registrován: úte 05.03.2013 01:00
Bydliště: EU
Klubové ID: 3254
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Joy »

To video je užitečný, nicméně výměnou baterky by si nic zkazit neměl. Já jsem teď jen tak pro srandu vyndal baterku z jednoho DO klíče a dal jí zas zpátky (cca 1-2 minuty bez šťávy) a klíč mi funguje.
Větší riziko podstupuješ, když to necháš úplně vybít a pak teprve začneš shánět baterku.
Důvod proč to nejde nastartovat je z 99% EWS.
Joy
Registrovaný
Příspěvky: 617
Registrován: úte 05.03.2013 01:00
Bydliště: EU
Klubové ID: 3254
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Joy »

berkelay píše: Baterie v klíči nehraje při startování roli.
pokud máš EWS, tak hraje zásadní roli. Bez spárování IMO to nenastartuješ.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

E39 má EWS vždy.

Vysvětlení mrvtého klíče je víc, některá jsou pozitivnější, jiná znamenají, že klíč je mrtvý. Jestli jde o klíč s gumovými tlačítky, tak stačí vyměnit baterku, případně spárovat, pokud bude baterka venku déle jak minutu (ale i delší výměnu většinou zvládne bez nutnosti párování).

Zároveň, pokud je to ten starší typ klíče, tak může nestartovat proto, že se v něm někdo šťoural a prostě ztratil čip (například).
Odpovědět