Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
DIAGNOSTIKA koupě
-
berkelay
- Registrovaný
- Příspěvky: 928
- Registrován: pon 15.11.2004 01:00
- Bydliště: Rakovník / Karviná
- Klubové ID: 1823
nepřispěji sem nějakým moudrem, protože o diagnostice vím úplné hovn*, rád bych s tím ale začal a tak bych poprosil o první nakopnutí: bude fungovat BMW INPA EDIABAS 5.0.2 puštěná na virtuálce VMWare s WinXP s kabelem OBDII (http://aukro.cz/diagnostika-usb-obd-2-v ... 51675.html) pokud v něm propojím ty piny 7 a 8? Chtěl bych to na E39 1999 a můj první cíl by byla aktivace dešťového senzoru.
darklord: hele ty live data mě nedal ani ten převodník předtím, jen těch pár jednotek a ovládaní jednotky vnitřní elektroniky, takže jsem si mohl přes carsoft otevřít okna, zamknout/odemknout a pustit stěrače, no pak teda ještě reset počitadel, to bylo vše co se mě na te E34 povedlo, na E39 to bralo teda i live data a ty vypadaly celkem ok. O členovi iceblade vim, a to co ma v nabidce jsou ty modle a střibrne kabely co najdeš na dx.com
převážně tam jsou jen koncernove ale je tam i pár BMW verzi.
...pripojím se taky.....priznám se ze jsem toto vlákno nejak celé neprocítal....ale neco jako kolega s destovým senzorem...potrebuji poradit jestli se necím rozumným dostanu do RJ Webasta...(aditional heater)...stalo se me ze kamarád mel taky nejak sehnanou INPU a nedostal se do toho ani za boha..jen live data a chyby...proste abych se dostal do vsech jednotek co v aute jsou...kodování me trikrát moc nezajímá....díky...
Hadice: jo to máš pravdu, pozoruji to tu taky. Když se chceš něco dozvědět o elektrice a diagnostice, tak radši hledej na zahraničních fórech. Český národ je tí specifický. Nahrabat pro sebe a nic nepustit ostatním.
Ale k problému, jaké to je auto? Protože webasto sice má svojí jednotku ale diagnostika je řešená přes jednotku klimatizace IHKA,IHKS,IHKR atd... Pokud máš v INPě všechny potřebná data, tak ta diagnostika musí jít udělat.

Ale k problému, jaké to je auto? Protože webasto sice má svojí jednotku ale diagnostika je řešená přes jednotku klimatizace IHKA,IHKS,IHKR atd... Pokud máš v INPě všechny potřebná data, tak ta diagnostika musí jít udělat.
..je to 530D e39 2002/1....práve jsem zažil že trebas carsoft ji tu jednotku jen zobrazil ale nešlo ji otevrít....to samé i když má kamarád taky inpu...nevím teda kde ji sehnal a taky nic...akorát vím že cosi ríkal že musi neco preletovat aby to fakcilo ale pripadalo me to jako sázka do loterie....je me jasný že to není drahá záležitost, ale aby me s tím pak treba sel odmazat jen oilservis..tak to je mi naprd......jen me zaráží že nikdo nepotrebovalm snad diagnostikovat webasto, pritom když padne zima tak tady píse snad každej druhej že mu to neco delá....divný.....proste ano jak ríkáš...dost lidí si to počte tady a zasmejou se....ale aby nekdo napsal......."ano me to slo.....nebo treba neslo toudle diagnostikou" to ne....
...popravde receno bych se na to nejradši vy..sral...na vsechno todle schánení, ale když od nekoho chci spravit topení tak tomu nikdo nerozumí
sám jsem toho už probádal dost po mechanické stránce ale nejhorší když jedes 20km tam 20km zpet jen proto abys zjistil že tomu dotyčnému to nejak nekomunikuje s tvojím autem......to je kolikrát k posrání...proste klasika ceskej stát...vsichni vsechno umí...nic není problém...a jak dojde na lámání chleba tak by ti nejradši prodali i nos mezi vocima....
...popravde receno bych se na to nejradši vy..sral...na vsechno todle schánení, ale když od nekoho chci spravit topení tak tomu nikdo nerozumí
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
se obrat přímo na Snejka nebo jaraxe oni ti jistě poradí.hadice píše:..je to 530D e39 2002/1....práve jsem zažil že trebas carsoft ji tu jednotku jen zobrazil ale nešlo ji otevrít....to samé i když má kamarád taky inpu...nevím teda kde ji sehnal a taky nic...akorát vím že cosi ríkal že musi neco preletovat aby to fakcilo ale pripadalo me to jako sázka do loterie....je me jasný že to není drahá záležitost, ale aby me s tím pak treba sel odmazat jen oilservis..tak to je mi naprd......jen me zaráží že nikdo nepotrebovalm snad diagnostikovat webasto, pritom když padne zima tak tady píse snad každej druhej že mu to neco delá....divný.....proste ano jak ríkáš...dost lidí si to počte tady a zasmejou se....ale aby nekdo napsal......."ano me to slo.....nebo treba neslo toudle diagnostikou" to ne....
...popravde receno bych se na to nejradši vy..sral...na vsechno todle schánení, ale když od nekoho chci spravit topení tak tomu nikdo nerozumísám jsem toho už probádal dost po mechanické stránce ale nejhorší když jedes 20km tam 20km zpet jen proto abys zjistil že tomu dotyčnému to nejak nekomunikuje s tvojím autem......to je kolikrát k posrání...proste klasika ceskej stát...vsichni vsechno umí...nic není problém...a jak dojde na lámání chleba tak by ti nejradši prodali i nos mezi vocima....
Oba auta BMW servisují a budou mít jistě v tomto nějakou zkušenost.
...se Snejkem jsem se nejako nemohl domluvit...nejak mel práce nadhlavu a tak už jsem ho nechtel otravovat...a taky kazdá návsteva me stojí 170 km tam a pak taky zpet....
....ano to bude asi ono to spojení tech pinu...presne to rikal i kamarád o tom když to nejak nechtelo komunikovat s autem..divný bylo že to zobrazilo live data a registr závad a víc nic...
..toz asi tu diag prubnu...
....ano to bude asi ono to spojení tech pinu...presne to rikal i kamarád o tom když to nejak nechtelo komunikovat s autem..divný bylo že to zobrazilo live data a registr závad a víc nic...
..toz asi tu diag prubnu...
Měl jsem kkl na VW jak už jsem tu psal. Také jen Livedata a žádná další jednotka. Inpa mi nefungovala celá a hlásila chyby.
Požádal jsem tady člena klubu a tem mi ji nainstaloval, vše nastavil a rozchodil i na Win7. Je kódování mi zatím běhá "jen" ve virual XP.
Tento člen mi vše nastavil přes připojení na můj PC pomocí TeamViewer a zaplatil jsem mu jen jeho čas.
Poradil mi i se základ diagnostiky.
A to vše na již zmíněny KKL který stále používám pro VW-Audi
Požádal jsem tady člena klubu a tem mi ji nainstaloval, vše nastavil a rozchodil i na Win7. Je kódování mi zatím běhá "jen" ve virual XP.
Tento člen mi vše nastavil přes připojení na můj PC pomocí TeamViewer a zaplatil jsem mu jen jeho čas.
Poradil mi i se základ diagnostiky.
A to vše na již zmíněny KKL který stále používám pro VW-Audi
Proč se tedy nezeptáš přímo iceBlade http://www.bmwklub.sk/ice-blade-u2250.html z SK fora.hadice píše:nic klasika....každej jen všechno nahrabat k sobe a ani dobrou radu nepustit...nevim pripadá me to tady povetsinou velmi zvlástní
-
IceBlade
ono inpa sama o sebe nieje dokonala kedze to pouzivali na vyrobnej linke a celkovo bola modifikovana priamo na konkretny zavod, niekde robili len jeden modelovy rad niekde viac atd, soft nemusi byt vyladeny, moze hadzat rozne hlasky s kompatibilitou jazyka ale na to na co je urcena plni skvele
co sa tyka inpy tak je dost verzii od prvych 16bit appiek az po dnesne (inpa 506, ncs 401, na ediabase 730) 32bit ktore uz bez problemov frcia aj na "modernych" 64bit OS ovsem je sa tomu treba trosku viac povenovat (alebo sa hrat na virtualkach cez vmware kedze starsie auta potrebuju urcitu verziu novsie inu, dis zas tiez ma svoje potreby - btw mne zatial staci centrino 1.3GHz SU cpu a 8GB ram)... osobne by som uz cely ediabas hodil dokosa a zacal pracovat s najnovsim ISISom a jeho sucastami ISID a ISSS ale na to uz aspon core i7 cpu 
