Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E61 525D 130kW - Tlaky motoru

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Jendix »

Ahoj, zajímaji mě tlaky motoru, nechal jsem přejít všechny vstřiky (4 dobrý, dva se museli repasovat) a zároveň změřit tlaky motoru. s člověkem kterej mi to dělal jsem mluvil jen v rychlosti po telefonu, ani nevim jestli je měřil za teplýho nebo studenýho motoru. Každopádně mi řikal že tlaky jsou docela nízky 15-18barů na všech válcích. Min hodnoty pro M57 jsou prej 24barů.

Je mi to celý divný, jednak si myslim že by muselo auto žrát strašně olej, protože by to separátor oleje nestíhal pobrat a hlavně by to nejelo. Ani jedno se neděje.

Další otázka je kde ty tlaky v TIS najdu, zkoušel jsem to ale zatim se nezadařilo. Jedná se o 2,5l M57 130kW.
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od VRsix »

Vygooglil jsem, ze kompresni pomer tohohle motoru je 17:1. 24 baru se mi moc nezda.
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Jendix »

VRsix píše:Vygooglil jsem, ze kompresni pomer tohohle motoru je 17:1. 24 baru se mi moc nezda.
No to jo, ale z toho se to neda urcit. Ja jsem to nakonec nasel, sice pro trilitr M57Tü, má to bejt mezi 10-18bary, přičemž je důležitý aby byli všechny válce +- stejný.

Těch 24 barů je prej ale u dieslů běžný, tzn. hlavně tdi od vw, i když jsem právě v tej souvislosti čet, že novější motory maji o něco nižší hodnoty.
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Klubové ID: 1372

#4 Příspěvek od Eks »

Tlaky 24 atm byly na starých naftách s čepovou tryskou. Ford Sierra Peugeot 405 atd.
Odpovědět