Tím jsem samozřejmě nemyslel tebeGubaXan píše:Ne ne))) ja si pockam na neco dobreho a ne s bazaruLennox píše:Jenže lidi jsou blbý a nenechaj si poradit a ikdyž jim to říkáš furt dokola at si auto v bazaru nekupujou a co oni neudělaj ? No zajdou si tam a auto si tam koupěj a pak si stěžujou co si to pořídili...Filozof píše:občas se objeví tady na klubu v inzerci pěkné auto e39 v benzínu ...třeba ted je tam 525iA touring nebo pak koukni na auto.bazos.cz a pokud bude něco co se ti bude zdát pěkného běž si to omrknout s někým kdo se vyzná ...nemusíš jezdit do německa ...jen nechod po bazarech je to ztráta času ...99procent jsou hujdy a krámy či ležáky co nikdo nechce případně předražené ...)
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Poradte s koupi 5
No když první auto tak fakt e36 je to na zaučení a pak jako pan řidič co už pochytí kde co zlobí a po konzultaci s klukama od e39 půjdeš do e39. To je můj názor.
Když první auto, tak ještě jedna podstatná věc co se tu asi nezminila je mít i love pov.ručení, přihlášení, kontrolní STK.
Jo je to jen třeba pár tisic, ale i tak. A pak i na tu rezervu co udělat.
Osobně jsem mel e36 tedy 4 válec (přitelka rozstřelila), ale BMW take se mi moc libi, ted chci zase BMW, ale s výkonem. Aby to stálo za to e39 od 2,8 do 4,4 l no abych si uzil jízdu. Jinak si mohu koupit obyč auto se 4 válcem
.
Když první auto, tak ještě jedna podstatná věc co se tu asi nezminila je mít i love pov.ručení, přihlášení, kontrolní STK.
Jo je to jen třeba pár tisic, ale i tak. A pak i na tu rezervu co udělat.
Osobně jsem mel e36 tedy 4 válec (přitelka rozstřelila), ale BMW take se mi moc libi, ted chci zase BMW, ale s výkonem. Aby to stálo za to e39 od 2,8 do 4,4 l no abych si uzil jízdu. Jinak si mohu koupit obyč auto se 4 válcem
Podle me je to zase hloupost dat prachy do 36 a potom mit problemy s prodavanim, kdyz se proda-ztratim peniize a zase hledat 39.dundy14 píše:No když první auto tak fakt e36 je to na zaučení a pak jako pan řidič co už pochytí kde co zlobí a po konzultaci s klukama od e39 půjdeš do e39. To je můj názor.
Když první auto, tak ještě jedna podstatná věc co se tu asi nezminila je mít i love pov.ručení, přihlášení, kontrolní STK.
Jo je to jen třeba pár tisic, ale i tak. A pak i na tu rezervu co udělat.
Osobně jsem mel e36 tedy 4 válec (přitelka rozstřelila), ale BMW take se mi moc libi, ted chci zase BMW, ale s výkonem. Aby to stálo za to e39 od 2,8 do 4,4 l no abych si uzil jízdu. Jinak si mohu koupit obyč auto se 4 válcem.
Taky je dalsi vec takova, ze 36 se mi vubec nelibi....
-
berkelay
- Registrovaný
- Příspěvky: 928
- Registrován: pon 15.11.2004 01:00
- Bydliště: Rakovník / Karviná
- Klubové ID: 1823
když už jsme u těch prvních aut... já jsem své první auto koupil za 45tis, z bazaru. Jel jsem ho kupovat sám, s penězi v kapse na druhou stranu republiky vlakem, auto jsem viděl pouze na fotkách, takže snad ta nejhorší možná kombinace
A co že jsem to koupil? E34 535i, s bílýma koženýma sedačkama, nový černý celolak, hustokrutý výfuk, alpine rádio a subwofer v zadním platu. Samozřejmě, byla to bořka přes střechu, tlumiče unavené tak, že by člověk řekl, že to má sportovní snížený podvozek, spáry mezi dveřmi byly na každé straně trochu jinak velké... prostě vrána pro mlaďocha jak má být. Ale já to v tu chvíli neviděl, do toho auta jsem se zamiloval, užíval jsem si samosvor a ten brutální neotesaný tří a půl litr. Za dva roky a pár tisíc korun na nutných opravách jsem ho prodal na součástky za cca 10tis... Takže tolik mé první auto, kde jsem nedal na zde několikrát popisované rady o bazarech a prvním autě
Pak jsem si po skoro půlročním hledání pořídil E39 523i tady z klubu a mám ji dodnes a nemůžu si na ni vůbec stěžovat. Po koupi jsem do ni vrazil ještě cca 40tis a doufám, že to bude auto na ještě hodně dlouhou dobu. Radím ti, vykašlat se na CZ bazary, nekoupíš tam nic, co ti vydrží na dlouho. Vykašlat se na E60, je to podle mne auto na kterém se šetřilo kde se jen dalo, interiér se ti za tři roky rozpadne pod rukama a ten zmrd Bangle jeho design načmáral asi těsně po té, co se vychrápal s nějakou veitnamskou děvkou. Raději si našetři 150-200tis na vymazlenou E39 tady z klubu, časem určitě někdo prodá tu, o kterou se dlouho dobře stará, nech si aspoň 20tis na nutné opravy a budeš už jen jezdit a to hodně dlouhou dobu. Jestli ale chceš BMW jen na zaučení, tak můžeš klidně zkusit štěstí v bazaru, ale nad 100tis nic nekupuj, pak je to jen ztráta peněz.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
berklay : pěknej příběh.... Měl jsem podobnej akorát stím že jsem jel pro 525i e34 a jezdím v ní do teď po 6letech a je tedy nebouraná ... a ztráta pokud by šla ode mě by byla asi 20tisic ...plus ceny oprav a dílu co jsem do ní dal ...takže žádná katastrofa....
Pokud koupí někde e36 za 50-60tis tak ztráta bude třeba 20tis nebo taky nic pokud ji udrží v pěkném stavu ...
E39 za 3-5let ztratí taky 30-60tisic takže pak ho prodá za polovinu... anebo si auto nechá klidně 10let jak bude spokojenej....
Já bych šel bud do e39 530i nebo 525i od 100-150tis se dají sehnat moc pěkné kousky.
Nebo do e46 330Ci pro mladého kluka úžasné auto ala malá M3. Muj malej nesplněnej sen. Auto jede jak pila a žere něco méně jak e39 a bude u holek více sexy ... pěkná v Mpacketu ... na 18" kolech v _TOP stavu taky 130-200tis kč se dá sehnat.
Pokud nepotřebuje velkou E39 je e46 v coupe parádní auto na vyblbnutí.
něco podobného.
http://auto.bazos.cz/inzerat/24014692/B ... p-stav.php
Pokud koupí někde e36 za 50-60tis tak ztráta bude třeba 20tis nebo taky nic pokud ji udrží v pěkném stavu ...
E39 za 3-5let ztratí taky 30-60tisic takže pak ho prodá za polovinu... anebo si auto nechá klidně 10let jak bude spokojenej....
Já bych šel bud do e39 530i nebo 525i od 100-150tis se dají sehnat moc pěkné kousky.
Nebo do e46 330Ci pro mladého kluka úžasné auto ala malá M3. Muj malej nesplněnej sen. Auto jede jak pila a žere něco méně jak e39 a bude u holek více sexy ... pěkná v Mpacketu ... na 18" kolech v _TOP stavu taky 130-200tis kč se dá sehnat.
Pokud nepotřebuje velkou E39 je e46 v coupe parádní auto na vyblbnutí.
něco podobného.
http://auto.bazos.cz/inzerat/24014692/B ... p-stav.php
M3 je pěkná, ale náklady už jsou taky nikde jinde.Filozof píše: Nebo do e46 330Ci pro mladého kluka úžasné auto ala malá M3. Muj malej nesplněnej sen. Auto jede jak pila a žere něco méně jak e39 a bude u holek více sexy ... pěkná v Mpacketu ... na 18" kolech v _TOP stavu taky 130-200tis kč se dá sehnat.
Pokud nepotřebuje velkou E39 je e46 v coupe parádní auto na vyblbnutí.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Lennox : jasně špatně jsi četl ...psal jsem 330Ci 
Říká se tomu malá M3 protože jede perfektně a po 3litru už je M3.
3litr bohatě stačí na pár let a vyblbnutí - je tam prostor taky pro úpravy a zvýšení výkonu atd. Ono je to samo o sobě perfektní auto....A já nemít rodinu tak jdu klidně do kupátka v 3litru to nejhezčí co dělali.
Říká se tomu malá M3 protože jede perfektně a po 3litru už je M3.
3litr bohatě stačí na pár let a vyblbnutí - je tam prostor taky pro úpravy a zvýšení výkonu atd. Ono je to samo o sobě perfektní auto....A já nemít rodinu tak jdu klidně do kupátka v 3litru to nejhezčí co dělali.
A blbnutí na sněhu je s tím ještě lepšíFilozof píše:Lennox : jasně špatně jsi četl ...psal jsem 330Ci
Říká se tomu malá M3 protože jede perfektně a po 3litru už je M3.
3litr bohatě stačí na pár let a vyblbnutí - je tam prostor taky pro úpravy a zvýšení výkonu atd. Ono je to samo o sobě perfektní auto....A já nemít rodinu tak jdu klidně do kupátka v 3litru to nejhezčí co dělali.
Souhlasim, je pekneFilozof píše:berklay : pěknej příběh.... Měl jsem podobnej akorát stím že jsem jel pro 525i e34 a jezdím v ní do teď po 6letech a je tedy nebouraná ... a ztráta pokud by šla ode mě by byla asi 20tisic ...plus ceny oprav a dílu co jsem do ní dal ...takže žádná katastrofa....
Pokud koupí někde e36 za 50-60tis tak ztráta bude třeba 20tis nebo taky nic pokud ji udrží v pěkném stavu ...
E39 za 3-5let ztratí taky 30-60tisic takže pak ho prodá za polovinu... anebo si auto nechá klidně 10let jak bude spokojenej....
Já bych šel bud do e39 530i nebo 525i od 100-150tis se dají sehnat moc pěkné kousky.
Nebo do e46 330Ci pro mladého kluka úžasné auto ala malá M3. Muj malej nesplněnej sen. Auto jede jak pila a žere něco méně jak e39 a bude u holek více sexy ... pěkná v Mpacketu ... na 18" kolech v _TOP stavu taky 130-200tis kč se dá sehnat.
Pokud nepotřebuje velkou E39 je e46 v coupe parádní auto na vyblbnutí.
něco podobného.
http://auto.bazos.cz/inzerat/24014692/B ... p-stav.php
Ja zase nepotrebuji extra rychlost atd...)) potrebuji aby se mi jezdilo pohodlne a aby to vypadalo aspon nejak rozume.
A taky spotreba))) u bmw asi jedine lpg)))
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Itchy - ze začátku budeš hodně nadšenej a prožívat vánoce pokaždé když sedneš do auta. Nevýhoda je že pokud budeš hodně blbnout spotřeba poleze nahoru ale zase pokud jezdíš s rozumem a občas si uděláš radost budeš v pohodě jezdit kolem 10L průměr....
Výkonu bych se nebál. Jedině že bys šel do M3 a neměl cit v noze ...
Výkonu není nikdy dost ...
200koní je dle mě dneska takové rozumné minimum pro slušnou jízdu s 1,5tunovým autem ...
A určitě už bych šel po novější 330Ci to je 170KW novější a silnější motor a výkonější pojede to jako pila pod plynem ... ale i jako beránek když budeš chtít.
Po pár letech bude už i to málo
Výkonu bych se nebál. Jedině že bys šel do M3 a neměl cit v noze ...
Výkonu není nikdy dost ...
200koní je dle mě dneska takové rozumné minimum pro slušnou jízdu s 1,5tunovým autem ...
A určitě už bych šel po novější 330Ci to je 170KW novější a silnější motor a výkonější pojede to jako pila pod plynem ... ale i jako beránek když budeš chtít.
Po pár letech bude už i to málo
-
Stormwinter
- Registrovaný
- Příspěvky: 12
- Registrován: pon 05.03.2012 01:00
Chlapci já bych Vám chtěl každopádně taky poděkovat, celý jsem si to pročetl a dost nového se toho dozvěděl.
Ale co mi neuniklo, tak nikde nezmiňujete 530d E39. Samozřejmě teď uslyšim kritiku ano je to docela nákladný...
Jen mě to napadlo, protože mám teď možnost koupit jednu 530dA sedan 142kW, najeto něco kolem 300tkm, údajně do 250tis servisovaná v BMW (1. majitel do 250tkm prej nějaká státní správa či co, doloží mi to serviskou). Když jsem si prohlížel auto z blízka tak jsem viděl novej alternátor a klimakompresor. bylo mi to i řečeno nynějšim majitelem. Dále což je mi až divný, tak na autě neni ani škrábaneček, nebo náznak souboje s nájezdem těchto km. Co se týče výbavy: el. šíbr, xenony, béžová kůže, navigace (u té prý nefunguje jedna polovina tlačítek, teď přesně nevím která + ovládání rádia na volantu), dešť. senzor, aut. sklápění pravého zrcátka při zpátečce, park. senzory,.. ani si na vše nevzpomenu. Prý nikde nic nemlátí, neklepe ani neskřípe, motor chytne na škrtnutí(v případě zájmu mi auto na dva dny propůjčí aby pozjišťoval co a jak).
Nějaká negativa: vysypaný display BC, přibržďuje LP třmen a díky tomu je i kotouč KO, bylo mi sděleno, že bude potřeba vyměnit olej a filtr v převodovce. Dále se mu původní majitel přiznal že to auta byl natankován BA95, čili je tam nový čerpadlo v nádrži (ale co CR vstřiky atd., může je to oddělat? Startovaný to prý nebylo). Nicméně jezdí to doteď.
Za auto chce 77 tis. Osobně se mi to moc líbí, ale jak se řeklo, právě nosim růžový brejle
Nynějsí majitel je zákazníkem naší firmy (pneuservis a velkoobchod s ND) takže doufám že by zbytečně něco neskrejval.
Důvod prodeje mi byl sdělen, koupil to jako další rodinné auto před měsícem, jenomže vlastní i Passata s pověstnym motorem 2.0TDI 125kW a vysypalo se DSG, tak potřebuje urychleně opravit passata a poslat ho do světa. Takže prodává za co koupil.
Otázky: Co si o tom myslíte vy? Byl by někdo ochoten, kdybych si ho teda rozhodnul propůjčit, se na to podívat, klidně s tim přijedu (mladá boleslav - česká lípa)
Ale co mi neuniklo, tak nikde nezmiňujete 530d E39. Samozřejmě teď uslyšim kritiku ano je to docela nákladný...
Jen mě to napadlo, protože mám teď možnost koupit jednu 530dA sedan 142kW, najeto něco kolem 300tkm, údajně do 250tis servisovaná v BMW (1. majitel do 250tkm prej nějaká státní správa či co, doloží mi to serviskou). Když jsem si prohlížel auto z blízka tak jsem viděl novej alternátor a klimakompresor. bylo mi to i řečeno nynějšim majitelem. Dále což je mi až divný, tak na autě neni ani škrábaneček, nebo náznak souboje s nájezdem těchto km. Co se týče výbavy: el. šíbr, xenony, béžová kůže, navigace (u té prý nefunguje jedna polovina tlačítek, teď přesně nevím která + ovládání rádia na volantu), dešť. senzor, aut. sklápění pravého zrcátka při zpátečce, park. senzory,.. ani si na vše nevzpomenu. Prý nikde nic nemlátí, neklepe ani neskřípe, motor chytne na škrtnutí(v případě zájmu mi auto na dva dny propůjčí aby pozjišťoval co a jak).
Nějaká negativa: vysypaný display BC, přibržďuje LP třmen a díky tomu je i kotouč KO, bylo mi sděleno, že bude potřeba vyměnit olej a filtr v převodovce. Dále se mu původní majitel přiznal že to auta byl natankován BA95, čili je tam nový čerpadlo v nádrži (ale co CR vstřiky atd., může je to oddělat? Startovaný to prý nebylo). Nicméně jezdí to doteď.
Za auto chce 77 tis. Osobně se mi to moc líbí, ale jak se řeklo, právě nosim růžový brejle
Nynějsí majitel je zákazníkem naší firmy (pneuservis a velkoobchod s ND) takže doufám že by zbytečně něco neskrejval.
Důvod prodeje mi byl sdělen, koupil to jako další rodinné auto před měsícem, jenomže vlastní i Passata s pověstnym motorem 2.0TDI 125kW a vysypalo se DSG, tak potřebuje urychleně opravit passata a poslat ho do světa. Takže prodává za co koupil.
Otázky: Co si o tom myslíte vy? Byl by někdo ochoten, kdybych si ho teda rozhodnul propůjčit, se na to podívat, klidně s tim přijedu (mladá boleslav - česká lípa)
berkelay píše: Vykašlat se na E60, je to podle mne auto na kterém se šetřilo kde se jen dalo, interiér se ti za tři roky rozpadne pod rukama a ten zmrd Bangle jeho design načmáral asi těsně po té, co se vychrápal s nějakou veitnamskou děvkou.
Když koupíš 3.0d o kterej se někdo staral,tak se velkejch investic nemusíš bát...Stormwinter píše:Chlapci já bych Vám chtěl každopádně taky poděkovat, celý jsem si to pročetl a dost nového se toho dozvěděl.
Ale co mi neuniklo, tak nikde nezmiňujete 530d E39. Samozřejmě teď uslyšim kritiku ano je to docela nákladný...
Jen mě to napadlo, protože mám teď možnost koupit jednu 530dA sedan 142kW, najeto něco kolem 300tkm, údajně do 250tis servisovaná v BMW (1. majitel do 250tkm prej nějaká státní správa či co, doloží mi to serviskou). Když jsem si prohlížel auto z blízka tak jsem viděl novej alternátor a klimakompresor. bylo mi to i řečeno nynějšim majitelem. Dále což je mi až divný, tak na autě neni ani škrábaneček, nebo náznak souboje s nájezdem těchto km. Co se týče výbavy: el. šíbr, xenony, béžová kůže, navigace (u té prý nefunguje jedna polovina tlačítek, teď přesně nevím která + ovládání rádia na volantu), dešť. senzor, aut. sklápění pravého zrcátka při zpátečce, park. senzory,.. ani si na vše nevzpomenu. Prý nikde nic nemlátí, neklepe ani neskřípe, motor chytne na škrtnutí(v případě zájmu mi auto na dva dny propůjčí aby pozjišťoval co a jak).
Nějaká negativa: vysypaný display BC, přibržďuje LP třmen a díky tomu je i kotouč KO, bylo mi sděleno, že bude potřeba vyměnit olej a filtr v převodovce. Dále se mu původní majitel přiznal že to auta byl natankován BA95, čili je tam nový čerpadlo v nádrži (ale co CR vstřiky atd., může je to oddělat? Startovaný to prý nebylo). Nicméně jezdí to doteď.
Za auto chce 77 tis. Osobně se mi to moc líbí, ale jak se řeklo, právě nosim růžový brejle![]()
Nynějsí majitel je zákazníkem naší firmy (pneuservis a velkoobchod s ND) takže doufám že by zbytečně něco neskrejval.
Důvod prodeje mi byl sdělen, koupil to jako další rodinné auto před měsícem, jenomže vlastní i Passata s pověstnym motorem 2.0TDI 125kW a vysypalo se DSG, tak potřebuje urychleně opravit passata a poslat ho do světa. Takže prodává za co koupil.
Otázky: Co si o tom myslíte vy? Byl by někdo ochoten, kdybych si ho teda rozhodnul propůjčit, se na to podívat, klidně s tim přijedu (mladá boleslav - česká lípa)
Mám 530d,měl jsem z toho taky strach,před tím jsem jezdil 520d který měl nalítáno 360tis.(mimochodem jsem s ním byl až na výkon spokojený) Myslím,že ten 3.0diesel je asi nejpovedenější diesel od bmw vůbec.
Jinak jestli chceš benzín,tak za mě 3.0l Akorát e39tek s tímhle motorem je jak šafránu....
A já osobně bych bral v e39 jen manuál.
npř. tohle je podle mého gusta...tedy až na tu částku...
http://www.autoscout24.cz/Details.aspx? ... asrc=st|fs
- Perunwit
- Registrovaný
- Příspěvky: 1846
- Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
- Bydliště: Pilsen city
- Klubové ID: 2962
pokud ti to na dva dny majitel půjčí a budeš si to moci pořádně prozkoušet, tak je to jedině velký plus a využij to na max... jinak mi to přijde zvláštní, jestli není ani škráblý... ale mohlo mít to štěstí
... i když odrbaná hrana kufru by tam asi bejt měla např., jinak to bude celolak
.
jinak 3,0i je dobrej motor, záleží na tvém nájezdu, jestli by se ti vyplatil, jestli jo, tak se podle mě vyplatí si na něj i počkat. 3,0d nevim ale při vší úctě vždycky, když vidim nějaký hezký báwo a pak přijede blíž a z pod kapoty slyšim to klapání, tak mě to vždycky zklame.
jinak 3,0i je dobrej motor, záleží na tvém nájezdu, jestli by se ti vyplatil, jestli jo, tak se podle mě vyplatí si na něj i počkat. 3,0d nevim ale při vší úctě vždycky, když vidim nějaký hezký báwo a pak přijede blíž a z pod kapoty slyšim to klapání, tak mě to vždycky zklame.
-
berkelay
- Registrovaný
- Příspěvky: 928
- Registrován: pon 15.11.2004 01:00
- Bydliště: Rakovník / Karviná
- Klubové ID: 1823
co má společného fandovství k značce s nesouhlasným názorem na jednoho z jejich designerů? Koukni se i na jiná, zahraniční fóra, nejsem jediný, kdo Bengleho design nemusí. BMW jsem měl, mám a vždy budu mít rád, ale to, že nějaký magor zprzní téměř dokonalý design starých pětek a sedmiček, se mi fakt nikdy líbit nebudechip píše:Vyloženě fanda značky, viď?berkelay píše: ... a ten zmrd Bangle jeho design načmáral asi těsně po té, co se vychrápal s nějakou veitnamskou děvkou.
A fakt, že v modelech F10 a F01 se design navrací liniím a klasickým prvkům E39 a E38, což potvrzují i názory v nepřeberných novinářských testech, samo o sobě vypovádá, že E60 a E65 byl úlet mimo.
