Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39 540iA nestartuje na benzin
ahoj,
potrebujem pomoc
auto: e39 540iA M62B44TU + LPG
včera sa mi stala taká vec, auto naštartovalo na benzín, chod motora úplne OK, preplo na LPG, všetko OK, pojazdil som trochu, pri ďalšom (teplom) štarte zas pekne naštartovalo, hneď preplo na LPG, stále všetko OK, po cca 30km som vypol motor na cca 1 hodinku, chcel som naštartovať (motor stále teplý), a štart bol hrozný, na benzín to vynechávalo, prepol som rýchlo manuálne na LPG a auto išlo znova ako má, a toto sa opakovalo asi 3x, na benzín zdochínalo, neochotne šlo do otáčok, pri štarte som manuálne prepol na LPG tak zas všetko OK,
z toho súdim že všetko okolo motora je OK keďže LPG fungovalo bez problémov, a problém bude v palivovom systéme pre benzín
dnes ráno som studený motor už vôbec nenaštartoval, motor bol studený takže som nemohol ani prepnúť na LPG pri štarte (ten sa zapína pri cca 35st.)
takže zhrnutie: štartér točí ako o život, motor nechytí, na LPG to chytalo aj išlo ako má, na benzín včera vynechával, nešiel do otáčok a zdochýnal
môj tip: palivová pumpa
poistky v kastlíku kontrolované, pripojená INPA - pamäť závad čistá
vybral som zadný sedák, zapol kľúčik do 2.polohy, ale palivovú pumpu som nepočul, má byť počutelná alebo ide tak potichu?
ďakujem vopred za vaše typy
potrebujem pomoc
auto: e39 540iA M62B44TU + LPG
včera sa mi stala taká vec, auto naštartovalo na benzín, chod motora úplne OK, preplo na LPG, všetko OK, pojazdil som trochu, pri ďalšom (teplom) štarte zas pekne naštartovalo, hneď preplo na LPG, stále všetko OK, po cca 30km som vypol motor na cca 1 hodinku, chcel som naštartovať (motor stále teplý), a štart bol hrozný, na benzín to vynechávalo, prepol som rýchlo manuálne na LPG a auto išlo znova ako má, a toto sa opakovalo asi 3x, na benzín zdochínalo, neochotne šlo do otáčok, pri štarte som manuálne prepol na LPG tak zas všetko OK,
z toho súdim že všetko okolo motora je OK keďže LPG fungovalo bez problémov, a problém bude v palivovom systéme pre benzín
dnes ráno som studený motor už vôbec nenaštartoval, motor bol studený takže som nemohol ani prepnúť na LPG pri štarte (ten sa zapína pri cca 35st.)
takže zhrnutie: štartér točí ako o život, motor nechytí, na LPG to chytalo aj išlo ako má, na benzín včera vynechával, nešiel do otáčok a zdochýnal
môj tip: palivová pumpa
poistky v kastlíku kontrolované, pripojená INPA - pamäť závad čistá
vybral som zadný sedák, zapol kľúčik do 2.polohy, ale palivovú pumpu som nepočul, má byť počutelná alebo ide tak potichu?
ďakujem vopred za vaše typy
-
tanner540i
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
problem aut na LPG je ten že hodně lidem odchází benzínová pumpa díky tomu že tam nechají 5-10litru v nádrži a ono to čerpadlo jede sem tam na sucho případně se přehřívá protože není celé ponořené ....taky mě to potkalo před lety jsem měnil čerpadlo ....ted beru alespon 20-30at mám v nádrži ... a vždy jak to jde pod dvacet zase doberu alespon 10-20litru.
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
u TDS je to stejně,při zapnutí zapalování nic a až při startování se sepneViktorDDD píše:premeral som káble, na pumpu ide napätie len pri štartovaní, ale čo ja viem tak by tam mal ísť prúd na pár sekúnd aj pri zapnutí zapaľovania, môže to byť chybné relé? poprípade kde ho nájdem
a pumpa vôbec nevydáva žiaden zvuk pri štartovaní, a hadička čo z nej ide je mäkká, takže pumpa bude mrtvá
U Magicu to jde, vypnout tlacitkem LPG, otocit na kontrolky a zapnout LPG se stalym drzenim tlacitka cca 20 vterin..
Jinak ja menil na 3 autech pumpu asi 4x, nez jsem prisel na to co ma za bolesti, pokud mas moznost, vyndej pumpu do nejake vetsi nadoby, nalej benzin, pripoj si dlouhe kabely a rovnou na baterku ji zkus roztocit, musi jet hodne, jinak je mrtva/polomrtva..
Me jedna pumpa odesla na malo benzinu-zadrela se a 2 odesly na kratke uhliky po roce od koupe nove!! Proto pri velkem rocnim najezdu na LPG doporucuji udelat si nekde po ruce vypinac na pumpu, protoze porad maka na plno, vratkou to jde zpet do nadrze, ale uhliky mizi a mizi.. :/
Jinak ja menil na 3 autech pumpu asi 4x, nez jsem prisel na to co ma za bolesti, pokud mas moznost, vyndej pumpu do nejake vetsi nadoby, nalej benzin, pripoj si dlouhe kabely a rovnou na baterku ji zkus roztocit, musi jet hodne, jinak je mrtva/polomrtva..
Me jedna pumpa odesla na malo benzinu-zadrela se a 2 odesly na kratke uhliky po roce od koupe nove!! Proto pri velkem rocnim najezdu na LPG doporucuji udelat si nekde po ruce vypinac na pumpu, protoze porad maka na plno, vratkou to jde zpet do nadrze, ale uhliky mizi a mizi.. :/
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Sakra to jsem nevěděl ... to mi nemohl nikdo před 4mi roky poradit když jsem skončil v krnově ? že to jde takto nouzově nastartovat ? odešla mi pumpa benzínová akorát 150km od domova ...
Kdybych to věděl tak jsem si den netrhal vlasy a pak nemusel absolvovat cestu na laně ... ve sněhu a sračkách ... díky bohu je to další poučení... nikde to u LPG magicu nepíšou nouzové startování na LPG ...
štve mě že auta na LPG vubec musí ochutnat benzín ..nejlepe kdyby to benzín odpojilo a auto i v -20ti startovalo na LPG třeba nějakej předehřev ... aby to krásně pak jelo.... a nemuset furt v zimě řešit ještě benzín ... a pumpu která je tak choulostivá ...
Kdybych to věděl tak jsem si den netrhal vlasy a pak nemusel absolvovat cestu na laně ... ve sněhu a sračkách ... díky bohu je to další poučení... nikde to u LPG magicu nepíšou nouzové startování na LPG ...
štve mě že auta na LPG vubec musí ochutnat benzín ..nejlepe kdyby to benzín odpojilo a auto i v -20ti startovalo na LPG třeba nějakej předehřev ... aby to krásně pak jelo.... a nemuset furt v zimě řešit ještě benzín ... a pumpu která je tak choulostivá ...
