Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e61 po výměně spojky a připojení baterie nestartuje - vyřeše
Odpojily mi v servisu baterii, kvůli startéru, když vyndavaly převodovku, nyní když zapojily baterii zpět, tak auto nechce startovat, head up prý píše něco jako inicializace startu a nic to prý nedělá, nevíte někdo co to může být? K autu se dostanu až zítra, tak abych věděl, co a jak řešit.
dík za rady
dík za rady
Právě, že reagovalo, jsou natažený dva kabely, jeden tlustej ke startéru a druhej tenší k ostatním věcem. Zkuste změřit ten kabel od startéru a kontakt co je namontovanej na batercekornout píše:Jak to poznám? jen prostě odpojily zápornej pól a pak to po několika dnes zase připojily. To by to auto neragovalo vůbec, ne, head up ale svítí normálně, prej, víc zatím nevím.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Tak jsem se v tom teď hrabal a stav je následující, chyby vymazány, check kontrol je bez chyb, když je auto v kontrolkách a dáme na cívku startéru + tak to normálně chytne a běží jako by nic.
Takže mám podezření na 2 věci, buď signál od spojkového pedálu, tam je snímač na pumpě, ale vede do něj víc drátů, takže nějaké propojení jsem vzdal. Diagnostikou jem ho nikde nenašel, takže nevím jestli spíná či ne, což by mohlo být právě to, že to nedá signál ke startu. Spínače brzdy, ty jsou OK, to jsem v diagnostice našel. Spojka se právě dělala, kvůli tomu se baterka odpojovala a teď se mi zdá, že to má právě menší krok, tzn že nejde tolik sešlápnout pedál.
Druhá věc, co mě napdaá, že tam někam nejde prostě + a proto to nepustí + do startéru na cívku.
Ostatní věci fungujou normálně.
Takže mám podezření na 2 věci, buď signál od spojkového pedálu, tam je snímač na pumpě, ale vede do něj víc drátů, takže nějaké propojení jsem vzdal. Diagnostikou jem ho nikde nenašel, takže nevím jestli spíná či ne, což by mohlo být právě to, že to nedá signál ke startu. Spínače brzdy, ty jsou OK, to jsem v diagnostice našel. Spojka se právě dělala, kvůli tomu se baterka odpojovala a teď se mi zdá, že to má právě menší krok, tzn že nejde tolik sešlápnout pedál.
Druhá věc, co mě napdaá, že tam někam nejde prostě + a proto to nepustí + do startéru na cívku.
Ostatní věci fungujou normálně.
-
xdentist
- Registrovaný
- Příspěvky: 721
- Registrován: stř 20.04.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1473
- Kontaktovat uživatele:
A zkoušeli jste už proměřit ten kabel od baterky ke startéru jak zmiňoval Vlasta? Je nutné vzít voltmetr a změřit zda je kabel "průchozí" mezi + kontaktem na baterce a kontaktem na startéru. Z baterky na startér jde stále a nepřerušované plus (12V) - opravdu a vždy, solenoid tam pak na cívku spíná kostru... Pokud tam není 12V, tj.kabel je "neprůchozí", je v háji odpojovač kontaktu + pólu baterky...
-
xdentist
- Registrovaný
- Příspěvky: 721
- Registrován: stř 20.04.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1473
- Kontaktovat uživatele:
On ale nepsal na kterou svorku. Je tedy stále možné, že není napětí na hlavním silném kabelu, který napájí startér... Je potřeba aby se detailně rozepsal kam přesně když přivede 12V tak to startuje atd. Každopádně ten kabel bych změřil. Respektive pro zjednodušení by stačilo změřit, zda je 12V na kontaktu pro připojení startovacích kabelů v mot.prostoru. Dle WDS je na tom samém kabelu, který vede do startéru.. Pokud na něm 12V je a současně pak všechny kabely jsou správně připojeny na startéru, je chyba jinde, pravděpodobně pak může být v CAS jak píšeš Ty. Jak říkám, začínal bych tím nejjednodušším...
Propojovaly jsem to z nabíjecího bodu co je v motorovém prostoru, z něj vede přímo kabel na startér, co jsem koukal, navíc jsme měly auto celou dobu píchlý na kabely (taky vepředu), aby se nevybila baterie, nebo nebyl velký pokles napětí.
Já si osobně myslím, že to bude tou spojkou, to mi připadá ze všeho nejlogičtejší. Jenže já asi tu jednotku CAS nebudu moc diagnostikovat tím kabelem co mám, resp. nevím kde jí najdu mám Auto-Com CDP. Ještě zkusím známého, ten na BMW má víc diagnostik, tak to třeba najdeme.
Já si osobně myslím, že to bude tou spojkou, to mi připadá ze všeho nejlogičtejší. Jenže já asi tu jednotku CAS nebudu moc diagnostikovat tím kabelem co mám, resp. nevím kde jí najdu mám Auto-Com CDP. Ještě zkusím známého, ten na BMW má víc diagnostik, tak to třeba najdeme.
To tam jde, na tom plusovém bodě v motorovém prostoru je +12V. Startování probíhalo pak už bez kabelů.xdentist píše:kornout: odpoj z auta ty startovací kabely, baterku nech v kufru připojenou a na tom + pólu v mot. prostoru změř jestli je tedy 12V od baterky. To prostě opravdu jen pro jistotu, že z kufru jde vše jak má...
