Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Poradte s koupi 5
No ja jsem popremyslel a radeji dosetrim....
Tohle byla moje hloupost, ze jsem uvidel u znameho auto a chtel ho.
Poradte co z toho - superB, mercedes C200 nebo nejaka 3 nebo 5? Pocitam tak s 120-130 000.
U mercedesu jsem nasel naftu se spotrebou 6-7 l, v kuzi, rok 2005 a super stav. SuperB to same.... Ale u bawka je velka spotreba, jedine hledat LPG , ale to zase o 30tis bude drazsi...
Prosím o dalsi rady
Tohle byla moje hloupost, ze jsem uvidel u znameho auto a chtel ho.
Poradte co z toho - superB, mercedes C200 nebo nejaka 3 nebo 5? Pocitam tak s 120-130 000.
U mercedesu jsem nasel naftu se spotrebou 6-7 l, v kuzi, rok 2005 a super stav. SuperB to same.... Ale u bawka je velka spotreba, jedine hledat LPG , ale to zase o 30tis bude drazsi...
Prosím o dalsi rady

- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
- Klubové ID: 1990
superb - nudny koncern
mb c200 - auto hezke, interier hnus (vetsi fabie)
3er - male sportovni - stejne jako c200 vetsi fabie
5er - komfortnejsi, vetsi - sport uplne nevymizel
musis vedet sam co chces
mb c200 - auto hezke, interier hnus (vetsi fabie)
3er - male sportovni - stejne jako c200 vetsi fabie
5er - komfortnejsi, vetsi - sport uplne nevymizel
musis vedet sam co chces
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
pokud chceš úsporné a levné auto octavia 1,9tdi ... jezdí to za 4,5-6litru pokud je v pořádku a motory vydrží hodně ale jsou to nudné auta a je jich jako máku.
Pokud chceš radost z jízdy a vyvážené auto váha 50/50 a jízdní vlastnosti na špičkové úrovni ... budeme se bavit v této ceně o 530i nebo 330Ci každé z nich nabídne něco jiné ... usporněji mužeš jezdit s LPG.
Slovo úsporné BMW na BMWKLUB moc netahej ...to jedině koukat na 116d a jezdit s lehkou nohou nebo benzín a LPG.
Ale do města a úsporné auto.... to je opravdu otázka ... po městě máš chodit pěšky nebo na kole ...
Pokud chceš radost z jízdy a vyvážené auto váha 50/50 a jízdní vlastnosti na špičkové úrovni ... budeme se bavit v této ceně o 530i nebo 330Ci každé z nich nabídne něco jiné ... usporněji mužeš jezdit s LPG.
Slovo úsporné BMW na BMWKLUB moc netahej ...to jedině koukat na 116d a jezdit s lehkou nohou nebo benzín a LPG.
Ale do města a úsporné auto.... to je opravdu otázka ... po městě máš chodit pěšky nebo na kole ...

Ono by bylo fajn si na začátek rozmyslet co chceš.Protože pokud uvažuješ mezi koncernem,MB,BMW,naftou,lpg,benzínem,tak nejsi vyprofilovanej 
Klidně ti tu poradíme,že okta tě povozí v rozmezí 4,5-6l,ale to to nuda,je to spotřebák,alespoň pro mě,ale jiní to milují,tak jako my BMW a naopak neuznávají nic okolo.
Ty se musíš rozhodout co ti sedí a vyhovuje.Nakonec zjistíš,že jsi se zhlédl v hondě

Klidně ti tu poradíme,že okta tě povozí v rozmezí 4,5-6l,ale to to nuda,je to spotřebák,alespoň pro mě,ale jiní to milují,tak jako my BMW a naopak neuznávají nic okolo.
Ty se musíš rozhodout co ti sedí a vyhovuje.Nakonec zjistíš,že jsi se zhlédl v hondě

No je to jasny, ze bmw je neco jineho nez skodovka. Ale ja se ptam, protoze tohle bude moje prvni auto, proto tolik ruznych otazek. Potrebuji co nejvice nazoru a pote se uz rozhodnuJi-rka píše:Ono by bylo fajn si na začátek rozmyslet co chceš.Protože pokud uvažuješ mezi koncernem,MB,BMW,naftou,lpg,benzínem,tak nejsi vyprofilovanej
Klidně ti tu poradíme,že okta tě povozí v rozmezí 4,5-6l,ale to to nuda,je to spotřebák,alespoň pro mě,ale jiní to milují,tak jako my BMW a naopak neuznávají nic okolo.
Ty se musíš rozhodout co ti sedí a vyhovuje.Nakonec zjistíš,že jsi se zhlédl v hondě

Auta se Ti můžou vysypat všechny. Otec měl BMW E39 i Superba, do BMW sypal horem dolem, do Superba jen olej, benzín, filtry a gumy. Já měl Superba a sypal se mi pod rukama, do BMW E39 leju jen olej, benzín, filtry a gumy, Mercedes, byť starý éčko mi zůstalo viset ještě ten den co jsem ho koupil...
Takže v tomhle si nevybereš, záleží v jakém stavu to auto koupíš.
Pokud Ti jde o svezení, tak se těma autem svez a uvidíš co Ti bude vyhovovat. Sto lidí, milion chutí..

Pokud Ti jde o svezení, tak se těma autem svez a uvidíš co Ti bude vyhovovat. Sto lidí, milion chutí..
No budu se uz divat podle castky , kterou budu mit na auto a podle toho co bude aktualni k prodeji .LukesE39 píše:Auta se Ti můžou vysypat všechny. Otec měl BMW E39 i Superba, do BMW sypal horem dolem, do Superba jen olej, benzín, filtry a gumy. Já měl Superba a sypal se mi pod rukama, do BMW E39 leju jen olej, benzín, filtry a gumy, Mercedes, byť starý éčko mi zůstalo viset ještě ten den co jsem ho koupil...Takže v tomhle si nevybereš, záleží v jakém stavu to auto koupíš.
Pokud Ti jde o svezení, tak se těma autem svez a uvidíš co Ti bude vyhovovat. Sto lidí, milion chutí..
Jeste se divam na A3, ale vim, ze je to neco jineho.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Nafta - nejlevnější provoz jedině u nového auta či v dobrém stavu já osobně bych nešel do nafty starší 6-7let bez nějaké historie auta jak se o něj staralo.
LPG - je dle mě nejlepší možnost pokud je dobře udělané a seřízené jezdíš za polovinu. Takže řada 6válcu v BMW jezdí kolem 10-11L pruměrně na sto. Což dle propočtu je fajn a jsi na 5-5,5litrech benzínu.
E85 - taky zajimavé ale je to barbarství když si uvědomíme jak se vyrábí.
Ale nikomu to neberu je to další možnost.
Nejlepší cesta je dle mě LPG - není problém po celé evropě brát. Německo, rakousko , chorvatsko , polsko , francie všude jsem v pohodě bral a bez problému benzínek je mraky.
Zase LPG nebo nafta se vyplatí tomu co jezdí hodně alespon 15-20tis km ročně a více.
Ten kdo jezdí málo třeba 3-5tisic ročně nemá smysl vrážet do LPG. Tam je nejlepší benzín.
Ideální jsou 2,5ky motory a 2,8i (525i, 523i, 528i) motory na přestavby do LPG v 3er nebo 5er.
Pak ještě 3litr 170kw ale ten je dražší na pořízení a musí umět firma seřídit - co jsem se doslechl ne každej to dobře umí.
Osobně jsem zastánce LPG už 6let když je kolem 17Kč litr.
LPG - je dle mě nejlepší možnost pokud je dobře udělané a seřízené jezdíš za polovinu. Takže řada 6válcu v BMW jezdí kolem 10-11L pruměrně na sto. Což dle propočtu je fajn a jsi na 5-5,5litrech benzínu.
E85 - taky zajimavé ale je to barbarství když si uvědomíme jak se vyrábí.
Ale nikomu to neberu je to další možnost.
Nejlepší cesta je dle mě LPG - není problém po celé evropě brát. Německo, rakousko , chorvatsko , polsko , francie všude jsem v pohodě bral a bez problému benzínek je mraky.
Zase LPG nebo nafta se vyplatí tomu co jezdí hodně alespon 15-20tis km ročně a více.
Ten kdo jezdí málo třeba 3-5tisic ročně nemá smysl vrážet do LPG. Tam je nejlepší benzín.
Ideální jsou 2,5ky motory a 2,8i (525i, 523i, 528i) motory na přestavby do LPG v 3er nebo 5er.
Pak ještě 3litr 170kw ale ten je dražší na pořízení a musí umět firma seřídit - co jsem se doslechl ne každej to dobře umí.
Osobně jsem zastánce LPG už 6let když je kolem 17Kč litr.
Dnes jsem se dozvedel, ze lpg zmensuje zivotnost motoru vice jak o polovinu, je tompravda?Filozof píše:Nafta - nejlevnější provoz jedině u nového auta či v dobrém stavu já osobně bych nešel do nafty starší 6-7let bez nějaké historie auta jak se o něj staralo.
LPG - je dle mě nejlepší možnost pokud je dobře udělané a seřízené jezdíš za polovinu. Takže řada 6válcu v BMW jezdí kolem 10-11L pruměrně na sto. Což dle propočtu je fajn a jsi na 5-5,5litrech benzínu.
E85 - taky zajimavé ale je to barbarství když si uvědomíme jak se vyrábí.
Ale nikomu to neberu je to další možnost.
Nejlepší cesta je dle mě LPG - není problém po celé evropě brát. Německo, rakousko , chorvatsko , polsko , francie všude jsem v pohodě bral a bez problému benzínek je mraky.
Zase LPG nebo nafta se vyplatí tomu co jezdí hodně alespon 15-20tis km ročně a více.
Ten kdo jezdí málo třeba 3-5tisic ročně nemá smysl vrážet do LPG. Tam je nejlepší benzín.
Ideální jsou 2,5ky motory a 2,8i (525i, 523i, 528i) motory na přestavby do LPG v 3er nebo 5er.
Pak ještě 3litr 170kw ale ten je dražší na pořízení a musí umět firma seřídit - co jsem se doslechl ne každej to dobře umí.
Osobně jsem zastánce LPG už 6let když je kolem 17Kč litr.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
GubaXan: To je totální blbost. Protože jsou auta na LPG co májí i 6kil a jezdí stále.... řekl bych že LPG spíše čistí motory ...se podívej jak vypadá motor v autě spalující LPG.
To ti řekl kdo ? nějakej výkřik na internetu ?
Pokud ti jej někdo kvalitně udělá a namontuje neměl by jsi mít žádné problémy.
Pouze dodržovat revizi jednou za rok a spotřebák jako je výměna filtru.
To ti řekl kdo ? nějakej výkřik na internetu ?

Pokud ti jej někdo kvalitně udělá a namontuje neměl by jsi mít žádné problémy.
Pouze dodržovat revizi jednou za rok a spotřebák jako je výměna filtru.
Znamy mi to rekl, ktery se byl divat po jednom aute, ktere chtel koupit a tam takovy problem s motorem.Filozof píše:GubaXan: To je totální blbost. Protože jsou auta na LPG co májí i 6kil a jezdí stále.... řekl bych že LPG spíše čistí motory ...se podívej jak vypadá motor v autě spalující LPG.
To ti řekl kdo ? nějakej výkřik na internetu ?![]()
Pokud ti jej někdo kvalitně udělá a namontuje neměl by jsi mít žádné problémy.
Pouze dodržovat revizi jednou za rok a spotřebák jako je výměna filtru.
Ford 2010 , lpg uz od zacatku a najeto 200 000.
No ja premyslim, ze budu brat a montovat nove lpg.
Je jedno jestli je to benzin nebo nafta?