Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E60-530d modro bílý dým

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#1 Příspěvek od kadli »

Ahoj všichni, asi tak 5 měsíců zpět jsem koupil E60 2004 530dA najeto doležených 123000km (nyní 132000). Teď ovšem nastal problém: Asi tak týden zpět jsem si začal všímat kouře z výfuku při lehké noze na plynu. Moc jsem to neřešil, protože mam odstraněný DPF a KAT, tak jsem si řákal, že to bude normál. Ovšem teď se to zhoršilo natolik, že auto je jak modro bílá dýmovnice. Při vytáčení na volnověhu se to na cca 1500ot zasekne a auto sebou škube a nechce se mu jít dále do otáček. Po překonání této pasti sešlápnutím více plynu se škubání ztratí, ale to už jsme někde u 2000ot, kde už zabírá turbo. Při jízdě to vypadá asi takhle: Jízda pod plným plynem (občas tmavší kouř), křižovatky O.K. ale jak se jede třeba po rovince, nebo z kopce auto má otáčky cca 1300, tak po polochtání plynu sebou motor škube a kouří jak liazka. Ovšem dneska už to kouřilo pořád, jak na volnoběhu, tak při plynu se škubáním při 1500ot. Motor jsem dneska rozdělal, sundal sání, okolo zesílených SWIRL klapek protéká olej (nic strašnýho, tak normál), v sání před klapkou olej (malá loužička), na výstupu Turba do IC trocha oleje. dál jsem se dnes nedostal...
Z výfuku neni vyloženě cítit olej, ale spíš smrad jak od Liazky, takový štiplavý kouř.
Moje otázka tedy zní, jestli se spíš zaměřit na vstřiky, nebo na turbo???
Odlučovač oleje vyměněn, olej měněn po 10000km (5w30)
Všem díky za rady a sorry, jestli je to duplicitní téma...
Couloo
Registrovaný
Příspěvky: 417
Registrován: stř 21.01.2009 01:00
Bydliště: Ostrava

#2 Příspěvek od Couloo »

A co zasranej EGR ? Když máš dole sání, tak bych rovnou vytáhl trysky a hodil někam na test v jakým jsou stavu. Já bych to viděl na nějakou trysku která nejspíš uchcává. Udělal bych to asi okamžitě, aby jsi nepropálil píst.
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#3 Příspěvek od kadli »

Na test pujde turbo i vstriky. Jen aby to nebylo neco horsiho, treba tesneni pod palici, pistni krouzky nebo tak... Jinak ve vysokejch ot auto jede normalne a netrepe sebou. Dnes vycistim EGR, zmerim tlaky na valcich a uvidime. Jsem rad za kazdou radu
Odpovědět