
Startuje v pohodě, volnoběh OK. Pokud je teplota chladici kapaliny v modrém poli, jede bez cukání. Když se ručička "přehupuje" z modré zóny do normální, tak to začne hodně škubat a ztratí výkon. Když teplota vystoupá na půlku (tam se i drží, nekolísá), tak už je to většinou v pohodě. Ale stejně, když sešlápnu plyn na podlahu, neakceleruje, jak by měl. Když přidávám postupně, tak akceleruje svižně, myslím, že OK.
Na internetu jsem našel, že od rv98 se používá nějaký podtlakový ventil, který tohle může způsobovat (vacuum control valve). Zajimalo by mě, jestli ho měli i motory rv97 a jestli je to případně to, co jsem vyfotil. Co jsem si tak četl na netu, tak příznaky jsou stejný...
Od tý doby, co jsem odstranil to předchozí cukání tam nemám katalizátory, protože shořely. A nový tam dám, až budu mít jistotu, že je zas nespálím, tzn. až úplně odstraním to cukání...
Jinak větší generálku jsem dělal na podzim - svíčky, filtry, olej, odlučovač oleje, těsnění pod víky ventilů (u svíček není olej, motor krásně suchý), hadice nezpuchřený, olej nežere, voda se neztrácí... Čidla vačkové hřídele a kliky měněny cca před rokem.
Předem díky za postřehy nebo rady.
Pepa