Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 530d nejede jak předtím - VYŘEŠENO
podtlak hadice hlavni je od vyvevy k brzdovemu posilovaci hadice prumer cca 1cm. do ni vedou podtlakove hadicky 4mm a to od:
regulace EGR
reglace turba
regulace silentbloku motoru (zkontroluj to ja mel jeden vypadany)
naklapeni klapek v sani (jestli mas?)
vsechny pro jistotu vymen a zkontroluj podtlakovy zasobnik u turba ja jej mel praskly...
hlavne si zvedni auto na zvedaku a koukni ze spodu na ty podtlaky vedouci do tech silentbloku
jinak kdyz kouknes do live dat kolik mas plnici tlak tak poznas jestli je regulace mrtva.
Setkla jse mse s tim ze kdyz auto netahlo tak bylo cerpadlo naftove spatne to podavaci pod ridicem ale take nemusi....
regulace EGR
reglace turba
regulace silentbloku motoru (zkontroluj to ja mel jeden vypadany)
naklapeni klapek v sani (jestli mas?)
vsechny pro jistotu vymen a zkontroluj podtlakovy zasobnik u turba ja jej mel praskly...
hlavne si zvedni auto na zvedaku a koukni ze spodu na ty podtlaky vedouci do tech silentbloku
jinak kdyz kouknes do live dat kolik mas plnici tlak tak poznas jestli je regulace mrtva.
Setkla jse mse s tim ze kdyz auto netahlo tak bylo cerpadlo naftove spatne to podavaci pod ridicem ale take nemusi....
kdyz prijdes do jakehokoliv obchodu s autodily nebo do motorovky a reknes ze chces 2 metry podtlakove hadicky.
Ja si obycejne uz nekupuju pouzivam jenom silikonove Samco hadicky stoji cca 3 metry asi 350kc. ty obycejne jednou taky opet zestarnou ta silikonova ne.
http://highperformanceparts.cz/podtlako ... m-baleni.9
Ja si obycejne uz nekupuju pouzivam jenom silikonove Samco hadicky stoji cca 3 metry asi 350kc. ty obycejne jednou taky opet zestarnou ta silikonova ne.
http://highperformanceparts.cz/podtlako ... m-baleni.9
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=45
Co to je tlousku 3,5x2,0 a 3,5x1,8?To je vnejsi a vnitrni prumer?
Co to je tlousku 3,5x2,0 a 3,5x1,8?To je vnejsi a vnitrni prumer?
..koukám že se tu oživilo neutichající téma....sám jsem tu řešil taky to samé....vyměnil jsem váhu vzduchu (tu jsem si ale zku..rvil sám vyčištěním)..pořád je to stejné pěknej tah až tak dá se říct od 3000ot/min...do té doby je to občas mrtvé občas svižné...mám podezření na těsnost sacího traktu...(hadice, trubky, cooler, plastbox)...ten motor je takovej dusnej....před týdenem švagr koupil octu 2,0 103kw...jel jsem stím 150km a jasně říkám že ta by mě dala nafrak jak malinu...ano ve větších rychlostech a s otáčkoměrem nad 3000 jde moje 530D lépe..ale ten škoda stroj tahá neskutečně oproti mému motoru....teď mě tudíž napadá víc věcí: 1. motor 3,0d BMW je tak konstruován že je letargický v nižších otáčkách...?,..2. je něco špatně..nějak mě to nesedí že 3,0l 24V comonrail motor dá se říci ještě moderní technologie je zdechlejší než 2,0d...(tedy málo pružnější)...3. už jsem to tu psal...svezl jsem se s autem které jsem chtěl koupit před tím než jsem si dovezl nynější..to jest ten samý typ tedy142kW jelo to opravdu dá se říci ještě lépe než ta zmiňovaná octa a hned odspodu....strašně pružnej motor....4. jevy typu že když ubírám lehce plyn při jizdě tak se motor jakože "silně probouzí" k tahu jsou velmi divné..nesedí mě tudíž množství/tlak vzduchu s množstvím paliva...nic víc si nad tím nedokážu vysvětlit...5. pořádná diag s člověkem motorářem co o tom skutečně něco ví (hodnoty) by to asi osvětlila...my jsme se s kolegou o to pokoušeli...ano vše v "pořádku", ale nikdo neví co a jak má mít hodnoty, prostě jen to chce motoráře. 6. a nebo už jsem si asi zvyk
..z čehož jsem silně sklamán z tohodle stroje protože nemůžu prostě zapomenout na to jak jede ta 103kW škodovka..to mě nejde pod vousy....rozumím že z toho nemůžu mít letadlo, už taky nejsem malej kluk ale aby v tom byl až takovej rozdíl to mi nějak nevoní...
..tak to jsem si jen tak postěžoval...a případně kdyby jste někdo věděl o skutečně mechanikovi co rozumí diagu a tomudle motoru )co a jak má mít hodnoty) tak rád to ocením a zaplatím..klidně ze sebe udělám pokusnýho králíka....tak ať se někdo najde a opraví to..pak sem hodím kompletní info...
..tak to jsem si jen tak postěžoval...a případně kdyby jste někdo věděl o skutečně mechanikovi co rozumí diagu a tomudle motoru )co a jak má mít hodnoty) tak rád to ocením a zaplatím..klidně ze sebe udělám pokusnýho králíka....tak ať se někdo najde a opraví to..pak sem hodím kompletní info...
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
- Kontaktovat uživatele:
DÍKY! koupil jsem tu hadici (+sponky) a pustil se do kuchání.kubito píše:kdyz prijdes do jakehokoliv obchodu s autodily nebo do motorovky a reknes ze chces 2 metry podtlakove hadicky.
Ja si obycejne uz nekupuju pouzivam jenom silikonove Samco hadicky stoji cca 3 metry asi 350kc. ty obycejne jednou taky opet zestarnou ta silikonova ne.
http://highperformanceparts.cz/podtlako ... m-baleni.9
ZÁVADA: zjištěna poměrně rychle - porušená podtlaková hadice od ventilu, co je na turbu, k silentbloku (poškozeno hned u silentbloku)
PŘÍČINA: před pár lety se mi silentblok utrhnul, asi motor na tu hadici "skočil", časem povolila. Mimochodem je ulomen i držák té plastové baňky (zásobník vzduchu)
VÝSLEDEK: po půl roce opět trhám asfalt (v rámci možnosti motoru
Když se oteplí, preventivně vyměním i ty další hadice.
ty hlavni uvidis kdyz odkrytujes motor a oddelas sani:
pri pohledu zepredu na motor:
leva strana turbo+podtlakovy zasobnik
od turba to jde vsrchem pod sani do te hlavni podtlakove hadice
tam jde dalsi vyvod na EGR
dalsi vyvod na silentbloky
a ty uz zkontrolujes ze spodu auta nejlepe
cca odhadem si myslim ze tak 3 metry podtlakove hadicky se pouzije na vymenu
pri pohledu zepredu na motor:
leva strana turbo+podtlakovy zasobnik
od turba to jde vsrchem pod sani do te hlavni podtlakove hadice
tam jde dalsi vyvod na EGR
dalsi vyvod na silentbloky
a ty uz zkontrolujes ze spodu auta nejlepe
cca odhadem si myslim ze tak 3 metry podtlakove hadicky se pouzije na vymenu
..jako ani bych se tomu nedivil že je to vyhulený....mám to totiž všechno původní z 2002/1...akorát jsem dal hadičky k turbu a egru..jinak ty ostatní nic....
..čekám fakt na teplo ..sundám nárazník a omrknu i trubky +hadice od turba....
..co si vzpomínám když jsem před rokem měnil ty hadičky u turba/zásobníku tak byli dost ztvrdlé až zuhelnatělé..to samý by mohlo bejt i s těma přívodama k silentbloku.....
..čekám fakt na teplo ..sundám nárazník a omrknu i trubky +hadice od turba....
..co si vzpomínám když jsem před rokem měnil ty hadičky u turba/zásobníku tak byli dost ztvrdlé až zuhelnatělé..to samý by mohlo bejt i s těma přívodama k silentbloku.....
-
KamilAC
- Registrovaný
- Příspěvky: 891
- Registrován: sob 03.06.2006 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 870
Jsem na tom asi stejně, teprv včera jsem si všimnul že motor je na pravé straně trošku utopený, pořádně jsem kouknul na silentblok a je utržený. Je teda možný, že když je utrženej, tak že tím pádem se tudy ztrácí podtlak z celýho systému? Odshora jsem hadičky všechny procházel, vypadají OK, ale zespodu nebyl přístup a až teď sem si všimnul toho silentbloku. Auto nad 3000ot/min jede, ale do tý doby je to šílenej lenoch a docela dost kouří proti tomu, na co jsem byl do tý doby zvyklej..
