Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 530d nejede jak předtím - VYŘEŠENO
..čao...chlapáci moc se omlouvám ale teď nemám moc času na bádání i když bych se do toho rád schuťí pustil...v práci jsem v jednom kole..a v garáži/dílně mám nacpaného souseda s e34 něco si tam dolakovává a tak už mě to tam stojí dva tejdny a ještě asi stát bude.....ale jinak mám tedy v plánu přeťesnit komplet sání novým těsněním...a prolézt celý podtlakový systém..uplně komplet..pak při tom vyhodím egr a dle instrukcí jej vyčistím a zkontroluju....kamerou jsem zrychlení ještě nenatočil ale mám to samozřejmě v plánu..byl bych moc rád kdyby toto téma nevyšumělo do ztracena...
..ještě jsem si vzpoměl a opět připomenu to že mám velmi zvláštní chování plynového pedálu vzhledem k tahu/síle motoru....v určitých okamžicích když ubírám tak je silně cítit vynikající zátah motoru.....na slovenském foru mi lehce poradili s adaptací plynového pedálu ale výsledek je pořád stejný...možná to nebyl správný postup....neslyšel jste o tom někdo?

..tady malinké videjko tahu...sledovat od 2:00..
...prosím omluvte kvalitu točeno mobilem..cestou z práce--díky
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... FhIoVmYE_U
...prosím omluvte kvalitu točeno mobilem..cestou z práce--díky
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... FhIoVmYE_U
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
- Kontaktovat uživatele:
ted jsem to nemel cas resit, navic nemam k dispozici garaz/dilnu
plynovym pedalem to u me nebude, vyjizdel jsem si pres INPA live stav potenciometru, a slo to pekne plynule az na 100%.
kdyz jsem sledoval to video, mam pocit, ze ti to zabira presne v tech otackach, jak u me... jsem si ted pres tyden projizdel jinou 530d v manualu a rozdil je tam fakt znat
kdyz jsem sledoval to video, mam pocit, ze ti to zabira presne v tech otackach, jak u me... jsem si ted pres tyden projizdel jinou 530d v manualu a rozdil je tam fakt znat
..tož tak..dneska jsem dle návodu z jiného tématu "adaptace plynového pedálu" proved to zaškolení a rozdíl je citelně znát k lepšímu..reakce jsou o dost lepší ..hned jak jsem to proved tak po startu lehce zavadím o pedál a otáčky lehce vyskočí....doufám že to není jen subjektivní pocit..i když no proti kopci jsem to držel v nižších otáčkách kolem 1600-1900 a po přidání jako taky nic moc...a přesně jak říkáš..:taky jsem prostě zkrátka jednou (možná bohužel, možná bohudík) seděl ve stejném autě co jelo uchvatně proti mému....no nic bude se bádat dál.....dílna už je uvolněná jen najít čas a kuuur...vafix šicko rozkuchám proleju vykuchám..vočumím hadice..aj trubky...a pak svářím pájím krájím..diag pořádnej už mám taky domluvenej mezi svátkama tak uvidíme....a jestli se to nedá dokupy tak huž to dopi....če chytnu za špagát za tahača a vytáhnu to do prde...le..a nechám to schnit na sousedovic zahrádce...

..cao,tak konecne jsem stim nekam pohnul. Narazil jsem na kamarada co dela do chiptuningu a po provereni moji original jednotky bylo zjisteno ze je original 135kw...vyroba auta je 17. ledna 2002...!..to je divny..nicmene zavady v divnem tahu jsme na diagu nenasli..takze badani v oblasti ciste mechaniky..nicmene kolega konstatoval ze to auto slape a taha velmi dobre...ani bych se tomu uz nedivil..pac uz jsem si asi zvykl ..jen teda trochu to pocukavani pri rozjizdeni a roztahovani
-
jiriik
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Já citím kopanec vždy... budou to dělat ty hadice ?:) včera jsem se vrtal v autě... vyčistil filtr vzduchu a profoukal ty hadičky a namazal ovladaní turba ... malinko lepší, ale pořád to pocukáváVelvetek píše:Když už to budeš dělat, kup si té hadice tak přes 2m a udělej všechny, nejlépe i ty kolem EGR.
Cítíš znatelný nárust výkonu od těch 3000ot/min? Někdy skoro nakopnutí?
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
- Kontaktovat uživatele:
zatim na opravu nebyl cas (a do toho se mi zase vys.alo NIVO), ale cvicne jsem promackal a prohybal vsechny podtlakove hadicky, natlacil je na jejich pripojnych bodech atd. a co se nestalo? auto jede (resp. jelo) NORMALNE. takze je jasny, kde je problem. po zahrati motoru a nasledne poradnem prohrati motoroveho prostoru (po ujeti cca 150-200 km) to zase ztracelo vykon. podtlak netesni.
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Klubové ID: 2613
- Kontaktovat uživatele:
Hadice, nebo taky turbo. V mém případě to bylo turbo, když se vyndalo, nevypadalo tak zle, až když se rozdělalo - lopatky byly špatné tak, že to zvenku vidět nebylo.jiriik píše:Já citím kopanec vždy... budou to dělat ty hadice ?:) včera jsem se vrtal v autě... vyčistil filtr vzduchu a profoukal ty hadičky a namazal ovladaní turba ... malinko lepší, ale pořád to pocukáváVelvetek píše:Když už to budeš dělat, kup si té hadice tak přes 2m a udělej všechny, nejlépe i ty kolem EGR.
Cítíš znatelný nárust výkonu od těch 3000ot/min? Někdy skoro nakopnutí?
