Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
EWS ovládá vstřiky nebo čerpadlo?
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Ha, tak podle rozkresů v ETK bys měl mít ještě EWS2, tedy s pevným kódem. Tím pádem by neměl být důvod, aby ti jednotka blokovala vstřikování. Leda by v tom rejpal INPOU někdo, kdo nevěděl, co dělá.
Relé palivové pumpy ti spíná? U tebe by mělo být umístěno v kufru pod pravým tapcem, druhé relé zepředu.
Pojistka palivové pumpy je dobrá? Taktéž v kufru pod pravým tapcem, druhá pojistka odprostřed směrem dopředu.
Relé palivové pumpy ti spíná? U tebe by mělo být umístěno v kufru pod pravým tapcem, druhé relé zepředu.
Pojistka palivové pumpy je dobrá? Taktéž v kufru pod pravým tapcem, druhá pojistka odprostřed směrem dopředu.
Děkuji Ti!
Takže, zda je relé dobré netuším. Pojistka je dobrá. INPOU se v tom hrabal, ale předpokládám, že věděl co dělá. (dělal jen vyčtení chyb, nastavoval NIVO, denní svícení, v motoru nebo ASS se nehrabal)
Divné je jen to, že auto po diagu nestartovalo, pak zničehonic jo a po čtyřech dnech ježdění a cca 200 km opět nestartuje. Nicméně už jsem domluvený s místním členem Zverbo (mám ho nejblíž), který ho naloží na odtahovku a koukne na to. Prozatím je podezření na čerpadlo (nemám možnost a hlavně koule ho připojit natvrdo na 12 a vyzkoušet zda běží). Když bychom zjistili že to tím není, ale že je problém pravděpodobně v EWS (i to je, dle mého možné), tak bych se na Tebe, Fx, rád obrátil. Prozatím Ti mnhokrát díky. Ptám se tu takhle, protože se snažím vylučovat možnosti, jelikož mě zaráží, že tyhle problémy vyvstaly vzápětí po diagnostice a s tím spojené vybití baterie... A hlavně mi, ku**a nejde do hlavy, jaktože to 4 dny jezdí v pohodě, akorát ukazuje furt plnou a pak najednou nejede..
Takže, zda je relé dobré netuším. Pojistka je dobrá. INPOU se v tom hrabal, ale předpokládám, že věděl co dělá. (dělal jen vyčtení chyb, nastavoval NIVO, denní svícení, v motoru nebo ASS se nehrabal)
Divné je jen to, že auto po diagu nestartovalo, pak zničehonic jo a po čtyřech dnech ježdění a cca 200 km opět nestartuje. Nicméně už jsem domluvený s místním členem Zverbo (mám ho nejblíž), který ho naloží na odtahovku a koukne na to. Prozatím je podezření na čerpadlo (nemám možnost a hlavně koule ho připojit natvrdo na 12 a vyzkoušet zda běží). Když bychom zjistili že to tím není, ale že je problém pravděpodobně v EWS (i to je, dle mého možné), tak bych se na Tebe, Fx, rád obrátil. Prozatím Ti mnhokrát díky. Ptám se tu takhle, protože se snažím vylučovat možnosti, jelikož mě zaráží, že tyhle problémy vyvstaly vzápětí po diagnostice a s tím spojené vybití baterie... A hlavně mi, ku**a nejde do hlavy, jaktože to 4 dny jezdí v pohodě, akorát ukazuje furt plnou a pak najednou nejede..
Není bláznivá, ale benzín tam je.. Tankoval jsem plnou před těmi cca 200 km... Natlačil jsem tam jen 40 litrů, protože viz. http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... 3&start=15
Zverbo mi říkal, že čerpadlo si bere benzín z obou částí nádrže, což znamená, že pokud se mi "nepřesunuje" benzín z levé nádrže do pravé, tak to že byl problém neměl být - resp. že by auto mělo jet...
Zverbo mi říkal, že čerpadlo si bere benzín z obou částí nádrže, což znamená, že pokud se mi "nepřesunuje" benzín z levé nádrže do pravé, tak to že byl problém neměl být - resp. že by auto mělo jet...
-
all
- Registrovaný
- Příspěvky: 1548
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Klubové ID: 1018
Diag.?
máš benzín? nebo ropu? -> už to vím podle vin
nejde ti už ani do palivového filtru nic....? pokud to chápu.
Diagnostikou si sepněte přez ŘJ čerpadlo a tím vyzkoušíte cestu čerpadla.
Ohledně čerpadla mě napadá jedna zhovadilost
Tajný vypínač?
Každopádně to vyloučíš při sepnutí čerpadla přez diag.
máš benzín? nebo ropu? -> už to vím podle vin
nejde ti už ani do palivového filtru nic....? pokud to chápu.
Diagnostikou si sepněte přez ŘJ čerpadlo a tím vyzkoušíte cestu čerpadla.
Ohledně čerpadla mě napadá jedna zhovadilost
Každopádně to vyloučíš při sepnutí čerpadla přez diag.
Diag.? /// nic, vše se zdá ok
máš benzín? nebo ropu? -> už to vím podle vin
nejde ti už ani do palivového filtru nic....? pokud to chápu. /// nejde čerpadlo, tudíž se nemá jak benzín dostat do filtru
Diagnostikou si sepněte přez ŘJ čerpadlo a tím vyzkoušíte cestu čerpadla. /// no, jestli najdu někoho, kdo to tu bude umět...
Ohledně čerpadla mě napadá jedna zhovadilost
Tajný vypínač?
Každopádně to vyloučíš při sepnutí čerpadla přez diag. /// o žádném tajném vypínači nevím.. a 3/4 roku jezdilo bez zaváhání
máš benzín? nebo ropu? -> už to vím podle vin
nejde ti už ani do palivového filtru nic....? pokud to chápu. /// nejde čerpadlo, tudíž se nemá jak benzín dostat do filtru
Diagnostikou si sepněte přez ŘJ čerpadlo a tím vyzkoušíte cestu čerpadla. /// no, jestli najdu někoho, kdo to tu bude umět...
Ohledně čerpadla mě napadá jedna zhovadilost
Každopádně to vyloučíš při sepnutí čerpadla přez diag. /// o žádném tajném vypínači nevím.. a 3/4 roku jezdilo bez zaváhání
