Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW 530d E61 260 000km
-
mocuryamater
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
- Bydliště: kladno
Hele jestli to stojí v DE, tak vstřiků se obávat nemusíš.. Jestli je to v CZ tak pokud předchozí majitel netankoval na ONO, tak taky. Když pak budeš tankovat Omw Maxxmotion nebo Vervu + aditiva, máš půl úspěchu. Zaměř se i na podvozek - komplet novej podvozek a brzdy je cenově srovnatelnej se vstřikama..
Pak ještě DPF, příp.automat, Nivo, turbo, CCC, aktivní řízení atd.
To se snaž v rámci možností zkontrolovat.. koupil jsem v DE s nájezdem něco přes 200tis. a taky - víceméně nové auto. Teď mě čeká jen spotřebák jako brzdy a nějakej ten silentblok,ještě přesně nevim. A opravoval jsem kabeláž víka kufru. Toť vše
Pak ještě DPF, příp.automat, Nivo, turbo, CCC, aktivní řízení atd.
Hele jestli to stojí v DE, tak vstřiků se obávat nemusíš.. Jestli je to v CZ tak pokud předchozí majitel netankoval na ONO, tak taky. Když pak budeš tankovat Omw Maxxmotion nebo Vervu + aditiva, máš půl úspěchu. Zaměř se i na podvozek - komplet novej podvozek a brzdy je cenově srovnatelnej se vstřikama..
Pak ještě DPF, příp.automat, Nivo, turbo, CCC, aktivní řízení atd.
To se snaž v rámci možností zkontrolovat.. koupil jsem v DE s nájezdem něco přes 200tis. a taky - víceméně nové auto. Teď mě čeká jen spotřebák jako brzdy a nějakej ten silentblok,ještě přesně nevim. A opravoval jsem kabeláž víka kufru. Toť vše
Pak ještě DPF, příp.automat, Nivo, turbo, CCC, aktivní řízení atd.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
v klidu neboj se němci mají kvalitnější paliva jako tady v čr to bude jistě auto po prvním majiteli ještě ne ? 5let akorát a kilometry sedí na nějakého managera obchodníka a podobně co jezdil většinou sám dlouhé trasy ...
Máme auto 530xda e61 kupované v čr co mělo 220tis km origo a řešili se spotřební věci jako kabel 5tých dvěří klasika u e61 a ted při 280tis spotřebak kotouče a čepy předek atd. Takže bych se nebál. Jen si to ověřil že to nemělo 400 - to už jsem taky viděl po 5letech stáří auta
Máme auto 530xda e61 kupované v čr co mělo 220tis km origo a řešili se spotřební věci jako kabel 5tých dvěří klasika u e61 a ted při 280tis spotřebak kotouče a čepy předek atd. Takže bych se nebál. Jen si to ověřil že to nemělo 400 - to už jsem taky viděl po 5letech stáří auta
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
kornout píše:Tak auto je doma, vypadá moc pěkně, vše vypadá OK.
Jen jedna věc, nepovedlo se mi, aby ostříkly přední světla, to by mělo jít samo, když svítím a ostřikuji přední okno, ne?
jasně taky jsem zkoumal jak to funguje a stačí několikrát ostřikovat čelní okno a ono jednou nebo dvakrát ostříkne i světla ....vyzkoušej u nás to tak funguje.
Při prvnim ostříknutí okna to 2x ostříkne i světla.. Pak myslim po každym pátym ostříknutí okna..
Pokud to nefunguje, jsou tu varianty: Někdo si to nechal odkódovat (ono když si v létě 4 hodiny myješ/leštíš auto a pak si při jízdě chceš spláchnout prach z okna, o naštvání máš postaráno-komplet ohozená kapota), nebo je tam nějakej problém anebo s tim dal někdo někomu "babu" a při opravě se na to vykašlal.. Viděl jsem tohle nejčastěji u E46 - jen záslepky, ale roboti žádný nevyjížděli
Pokud to nefunguje, jsou tu varianty: Někdo si to nechal odkódovat (ono když si v létě 4 hodiny myješ/leštíš auto a pak si při jízdě chceš spláchnout prach z okna, o naštvání máš postaráno-komplet ohozená kapota), nebo je tam nějakej problém anebo s tim dal někdo někomu "babu" a při opravě se na to vykašlal.. Viděl jsem tohle nejčastěji u E46 - jen záslepky, ale roboti žádný nevyjížděli
