Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Ano nebo ne? Nazory prosim

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
GubaXan
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: sob 02.03.2013 01:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od GubaXan »

Mam nabídku od známeho si pořidit BMW 525 TDS 1998 (E39) za 20 - 25 000.
Naježděno tam je 280 000km. Uvnitř je v perfektní kuži.
Pouze jediný minus je,(viz foto) že budu muset trochu pohledat zadní díly a udělat těsnení hlavy,protože trochu vykapava olej.(Uplně minimalně)

Nechci do auta cpat velké penize, chci si něco pořidit tak na rok a potom už přemyšlet nad novějším typem.

Potřebují vaší radu, mam do toho jit? Vydrží to auto rok? Nebo na co mam davat pozor při zkoušení?

Děkuji předem za všechny rady!!!! :)
Přílohy
IMG_0229.JPG
IMG_0229.JPG (124.49 KiB) Zobrazeno 799 x
ST3Pi
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: čtv 05.05.2011 00:00

#2 Příspěvek od ST3Pi »

ne
Bufik36
Registrovaný
Příspěvky: 157
Registrován: ned 29.07.2012 00:00
Bydliště: Kladno

#3 Příspěvek od Bufik36 »

Za 25 tyček ti prodám nezbořenou e36 325tds touring mpaket rv. 1998
jazet
Registrovaný
Příspěvky: 552
Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Bydliště: Praha city

#4 Příspěvek od jazet »

Do toho bych taky nešel.
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#5 Příspěvek od LukesE39 »

Za ty peníze je to nesmysl
Uživatelský avatar
nuny
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: ned 16.03.2008 01:00

#6 Příspěvek od nuny »

.... udělat těsnení hlavy,protože trochu vykapava olej.(Uplně minimalně) ...

Předpokládám, že máš na mysli víko ventilů (ne těsnění pod hlavou?) 8O
I kdyby se jednalo jen o těsnění pod víkem, za mě určitě ne!
Zkus si spočítat cenu dílů a práce(pokud si to nebudeš dělat sám)
Jestli počítáš, že auto máš na rok, tak si kup ojetinu bez investic :wink:
GubaXan
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: sob 02.03.2013 01:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od GubaXan »

LukesE39 píše:Za ty peníze je to nesmysl
Fakt ne? Protože ty dily bych koupil třeba z vrakoviště,vyšlo by to na 10 000- 15 000...

Ja chci něco na rok maximalně a tohle auto by to vydržet mělo ne?
Frax
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: sob 14.02.2009 01:00
Klubové ID: 3143

#8 Příspěvek od Frax »

nafta je na práci a do kamen, do aut to nepatřía do bmw už vůbec ne...

každa nafta od bmw je kasička, když není funglovka, kde Tě problémy neptrápí
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#9 Příspěvek od Kail »

Bla bla bla...

Tady je s tim každej hned hotovej a přitom to auto ani nikdo neviděl.Jestli je to pěkný opečovávaný,průběžně udržovaný a ty km má real,tak nevím proč ne.Když to nechá klamarád za 20tis.,tak se to za 10,max 15tis. dá do kupy a je to pořád auto za pár korun.Teda jestli je to jen plechařina.

Záleží jak je na tom celkově no,jestli je to nějaká mrdka odježděná tak to nemá cenu opravovat...

Frax: Jo jo,není nad odbornej názor,je vidět že se vyznáš . :roll:
GubaXan
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: sob 02.03.2013 01:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od GubaXan »

Kail píše:Bla bla bla...

Tady je s tim každej hned hotovej a přitom to auto ani nikdo neviděl.Jestli je to pěkný opečovávaný,průběžně udržovaný a ty km má real,tak nevím proč ne.Když to nechá klamarád za 20tis.,tak se to za 10,max 15tis. dá do kupy a je to pořád auto za pár korun.Teda jestli je to jen plechařina.

Záleží jak je na tom celkově no,jestli je to nějaká mrdka odježděná tak to nemá cenu opravovat...

Frax: Jo jo,není nad odbornej názor,je vidět že se vyznáš . :roll:
Diky za radu!!!! Aspoň někdo se k tomu vyjadřil seriozně :)

A nevite někdo kde se to da nejlepe zjistit ,popř. opravit v okoli Prahy nebo i v Praze? Aby to bylo co nejlevnějí...
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#11 Příspěvek od Kail »

To ti neporadím,nejlepší (a zdaleka nejlevnější) je to samozřejmně svépomocí.

Nebo aspoň částečně,odstrojit,napasovat nový díl,nechat nalakovat a potom si to dostrojit,na tom nic není,jestli máš kde...Před panelákem to nejde,to chápu.

Z tý fotky to neni uplně vidět,ale zdá se že je to fakt jenom plech,kdyby byla snad hnutá kastle tak od toho ruce pryč.A taky jsi se ještě nevyjádřil k tomu motoru,co tam teče?Taky předpokládám že je to jen pod ventilvíkem - to nic není...

Se servisem ti neporadím,nic v Praze neznám. :)
GubaXan
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: sob 02.03.2013 01:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od GubaXan »

Kail píše:To ti neporadím,nejlepší (a zdaleka nejlevnější) je to samozřejmně svépomocí.

Nebo aspoň částečně,odstrojit,napasovat nový díl,nechat nalakovat a potom si to dostrojit,na tom nic není,jestli máš kde...Před panelákem to nejde,to chápu.

Z tý fotky to neni uplně vidět,ale zdá se že je to fakt jenom plech,kdyby byla snad hnutá kastle tak od toho ruce pryč.A taky jsi se ještě nevyjádřil k tomu motoru,co tam teče?Taky předpokládám že je to jen pod ventilvíkem - to nic není...

Se servisem ti neporadím,nic v Praze neznám. :)

Abych pravdu řekl, moc se ve vnitřnostech aut nevyznam :) Tohle by bylo moje první,ale poctivě koupene za svoje penize a ne rodiču...

Ten znamý řekl,že tam trochu ukapava olej a potřebuji udělat těsnění hlavy... Nevim ,jestli řikate ,že je to ten ventil pod vikem,tak asi je to ono... On řikal,že to stoji cca 3000...

Ja mu chci zavolat a nabídnout pokud chce,tak jedině jet někam na servis, aby to zkontrolovali odbornici a řekli co a jak...

Motor - myslim,že v pořadku, sam jsem tim jezdil a zdalo se mi vše ok...


Pravě, taky bych do toho šel sam, že bych to vyměnil atd...ale bohužel nemam kde :)
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#13 Příspěvek od LukesE39 »

Podle fotky to dostalo solidní prdu na zadek - vypadá to, že nejdou dovřít dveře kufru. Nárazník, plechy (asi z vrakáče, řekl bych, že nemá smysl to tahat), světlo, práce, lak.. Jen za tohle to bude cca 10.000,-

Těsnění ventildeklu stojí do 1.000,-, práce cca 500,- + hromada času s tím strávená. Pojízdné TDSo seženeš kolem čtyřiceti. Pokud má tohle v pořádku motor (čerpadlo apod.), asi by to stálo za úvahu. Ale řekl bych, že cena za tohle auto je reál 20.000,- je max., spíš 15
GubaXan
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: sob 02.03.2013 01:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od GubaXan »

LukesE39 píše:Podle fotky to dostalo solidní prdu na zadek - vypadá to, že nejdou dovřít dveře kufru. Nárazník, plechy (asi z vrakáče, řekl bych, že nemá smysl to tahat), světlo, práce, lak.. Jen za tohle to bude cca 10.000,-

Těsnění ventildeklu stojí do 1.000,-, práce cca 500,- + hromada času s tím strávená. Pojízdné TDSo seženeš kolem čtyřiceti. Pokud má tohle v pořádku motor (čerpadlo apod.), asi by to stálo za úvahu. Ale řekl bych, že cena za tohle auto je reál 20.000,- je max., spíš 15
No ja s tim tak nějak počitam, že dily a prace vyjdou na 10 - 15000.

Jo, dveře kufru se nedaji zavřit, trochu se to tam posunulo, ale to neni nic horzneho ne? Da se to narovnat ?
Frax
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: sob 14.02.2009 01:00
Klubové ID: 3143

#15 Příspěvek od Frax »

PŘESNĚ JAK ŘIKÁ LUKEŠ... takhle nabořený stejně jezdit nemůžeš a bůh ví jeslti to dostalo ráno a je v pr*el jen to co vidíme z fotky, taky to mohlo dostat ránu na kolo a řekl bych, že řešit věci jako osu nebo celou těhlici je daleko nákladnější, radši přišetři na aspoň nebouraný
GubaXan
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: sob 02.03.2013 01:00
Bydliště: Praha

#16 Příspěvek od GubaXan »

Frax píše:PŘESNĚ JAK ŘIKÁ LUKEŠ... takhle nabořený stejně jezdit nemůžeš a bůh ví jeslti to dostalo ráno a je v pr*el jen to co vidíme z fotky, taky to mohlo dostat ránu na kolo a řekl bych, že řešit věci jako osu nebo celou těhlici je daleko nákladnější, radši přišetři na aspoň nebouraný
Na kolo to ranu nedostalo a pravě bych jel na servis, aby to všechno zkontrolivali... Pokud řeknou,vše jak řika znamy,tak v pořadku... A jen budu muset dořešit tyto dily ...
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#17 Příspěvek od Kail »

No,těsnění hlavy je průser,to si musíte ujasnit o co tam jde,a s tím zadkem,tam nevim no,z fotky to nepoznáme,podle mně nejde kufr zavřít protože tam vadí světlo,ale těžko říct.

Chtělo by to někoho kdo trochu autům rozumí aby se ti na to podíval a řekl,aby jsi nenaletěl.


Kdyby se mělo řešit těsnění pod palicí (případně spíš palice,protože v těsnění je málokdy zrada...) a ten zadek byl hnutej na kastli tak to auto nemá žádnou cenu,akorát tak na díly.
Když je technika ok a ten zadek je jen plechařina,potom by to byl dobrej kup.

Víc ti bohužel neporadím,a asi ani nikdo jinej takhle po netu. :wink:
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#18 Příspěvek od LukesE39 »

Podle fotky nebude problém se světlem, ale s celou zadní částí - LZ roh je prostě natlačenej dovnitř auta.. A jelikož to evidentně dostalo ránu hlavně na spodek, bude nejspíš hnutý nosník, tzn. tahání na stolici - většinou si říkají litr až dva jen za upnutí na stolici... Už takhle to podle mě nemá smysl..

No a pokud je fouklý těsnění pod kebulí, a jak říká Kail, tak nejspíš i palici, nemá to tutově smysl.. Jak jsem říkal, podívej se kolik stojej TDSa a spočítej si, na kolik Tě +/- vyjde tohle. A to ještě nevíš, kolik se toho vyskytne v průběhu oprav. Cca týden zpátky byla na bazoši E39 523i Steptronic taky řáchlá na zadek - o něco víc - za 15 tis. Prostě auto na díly. Obávám se, že tohle bude to samé
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Klubové ID: 1429

#19 Příspěvek od m.deejay »

Jestli za to dáš 20tis, tak odhadem aby to trochu k něčemu bylo je investice dalších skoro 20tis. To už bych koupil rovnou auto někde jinde za 40tis...pravda je, že za 40tis to nebude taky žádná paráda, ale třeba budeš mít štěstí a nebudeš za ten rok co to budeš mít kromě oleje a filtrů jiní investice...

http://www.sauto.cz/osobni/hledani#_con ... 5&model=40
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
GubaXan
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: sob 02.03.2013 01:00
Bydliště: Praha

#20 Příspěvek od GubaXan »

Diky za rady!!! :)
Asi toho necham, jak vidim, to nema moc cenu... Mohou to byt dost velke problemy ...
Odpovědět