malas píše:To já si myslím že Dawe to dotáhne do konce,sledoval jsem trochu jeho hrátky s Omegou na foru Dieselpower a myslím že těch 250 dá jako nic. Navíc je to celkem známá úprava,není první co to dělá
Přřesně tak..to video jsem dal jen jako příklad,že jsem si to nevymyslel.Celkem dost se to probírá na zahnaničních forech (díky bohu za google traslator)
Kro chce jít přes 300ps dává už vstřikovače z 535d ale to už musíš dát jinej IC a spojku a na to prdím.Ten potenciál tam ale je.
Kamarád čipuje a E46 150kw dá jen čipem skoro 300ps! a rozdíl meri E39 3,0d a E46 3,0d je turbo (E46 má GT2260) ,čidlo do 3 baru a jiný sistém railu.Těch 300ps to mělo při tlaku 1,7 baru.
jararak píše:chalani bavite sa o blbostiach, napriklad taky elektromobil je urcite menej ekologicky ako nase 530d (vyroba baterie je urcite velmi ekologicky proces:)
co sa tika cipovania m57 vs m57tu/2 vs n57 tak praveze m57 je najrobusnejsi motor ktory toho znesie najviac, n57 - cize najnovsi 3d ktory sa montuje ma problemy uz pri 160t - praska retaz, je cely z hliniku, otazne kolko vydrzi este blok, pri m57 taketo hovadiny nieje potrebne riesit ani pri 400t (no dobre, 100e za retaz)
vyhodit tie prve 2 katy nieje az tak skodne, autu ostanu este dalsie 2 na 2 potruby (spolu 4 katy v defaulte), ide o velmi neprijemny zahyb ktory ma v ceste a vcelku slusne brani prudeniu plynov. mimoto katalyzator sice znizuje tvorbu CO2, avsak prispieva k tvorbe CO ktory je ovela horsi v konecnom dosledku. hold ruzove okuliare jednosmerneho pohladu.
mimochodom nieke som cital, ze idu pouzit vstreky a niekde zase ze nie z 535d. bolo by inac mozne nafotit postup? ako si to robil, zvazim tuto upravu do buducna.
Tak je turbo vyměněno a jak opadne sníh,tak pojedu na čip.
Nakonec jsem ho měnil spodem a byla to pěkná prácička. 9:15 začátek a 12:30 to už jelo 2260tka tam pěkně pásla a s ničím nebyl problém...
Uvidíme jak to pojede po čipu.
Pak dám vědět.
Misanek píše:To jsem zvědavý a to byly řeči, že na ladění Dčka sereš
No ale omega byla laděná do extrému a to já nechci.. chci bezpečný výkon pro motor - spojku..Proto jsem napsal 250ps.
Ono to jede i tak,ale když se to turbo válelo doma
Tak je hotovo..dnes jsme se s tím celkem trápili a nakonec se nám nepodařilo sladit to 3barový čidlo a tak je úprava pouze po výměně turba. Jak bude čas,tak to doladíme i s tím čidlem.
Je to na tlaku 1,4baru! takže se turbo pěkně fláká a od 3300 to chtělo víc nafty a vzduchu,aby to ještě stoupalo,ale čidlo již bylo na samé hranici a tak jsme to tak zatím nechali...je jen otázkou času kdy se to doladí...,ale 250ps tam skoro je a to byl můj cíl a tak jsem ZATÍM spokojenej.
Jinak 80-120 na 3q 4,8s a na 4q 6,1 to je na kombíka s rakví na střeše pecka.Tady je graf.
Jo jinak ještě poznatek.. Po výměně turba auto jelo a něco míň (pocitově) a na brzdě jsme naměřili 206ps... ten graf ale nemám a tak samotná výměna turba nepomůže.Spíš uškodí.