Zdravím..Mám takovej problém..mám e39 530d 135kW a teď mi auto stojí na dílně kvůli výměně jednoho špatnyho vstřiku,ale nastal problém..vstřik je zakarbonovanej a nejde vytáhnout ven...nějakej nápad něbo něco co lze použít na naleptání toho karbonu? nechce se mi kvůli tomu sundávat hlava díky za rady..
petto píše:Zdravím..Mám takovej problém..mám e39 530d 135kW a teď mi auto stojí na dílně kvůli výměně jednoho špatnyho vstřiku,ale nastal problém..vstřik je zakarbonovanej a nejde vytáhnout ven...nějakej nápad něbo něco co lze použít na naleptání toho karbonu? nechce se mi kvůli tomu sundávat hlava díky za rady..
petto píše:Zdravím..Mám takovej problém..mám e39 530d 135kW a teď mi auto stojí na dílně kvůli výměně jednoho špatnyho vstřiku,ale nastal problém..vstřik je zakarbonovanej a nejde vytáhnout ven...nějakej nápad něbo něco co lze použít na naleptání toho karbonu? nechce se mi kvůli tomu sundávat hlava díky za rady..
Existuje na to extra vytahovák ale má ho jen pár lidí a co vím tak k tobě přijedou a za každý vytažený vstřik si berou asi litr. Nevím jak je to v případě že tam pojedou jen kvůli jednomu vstřiku. Ale někdy se stane že ho natáhnou nebo urvou.
sedyvlk6 píše:Existuje na to extra vytahovák ale má ho jen pár lidí a co vím tak k tobě přijedou a za každý vytažený vstřik si berou asi litr. Nevím jak je to v případě že tam pojedou jen kvůli jednomu vstřiku. Ale někdy se stane že ho natáhnou nebo urvou.
sedyvlk6 píše:Existuje na to extra vytahovák ale má ho jen pár lidí a co vím tak k tobě přijedou a za každý vytažený vstřik si berou asi litr. Nevím jak je to v případě že tam pojedou jen kvůli jednomu vstřiku. Ale někdy se stane že ho natáhnou nebo urvou.
nějakej kontakt nebo tak něco?
Dnes jedu večer na dílnu tak se zeptám na číslo a večer ti ho pošlu.
sedyvlk6 píše:Existuje na to extra vytahovák ale má ho jen pár lidí a co vím tak k tobě přijedou a za každý vytažený vstřik si berou asi litr. Nevím jak je to v případě že tam pojedou jen kvůli jednomu vstřiku. Ale někdy se stane že ho natáhnou nebo urvou.
nějakej kontakt nebo tak něco?
Dnes jedu večer na dílnu tak se zeptám na číslo a večer ti ho pošlu.
rooc píše:normálně to postříkat wdčkem.., nechat to přes noc.., ty vstřiky povolit(ne uplně a kousek se projet) pak to tahat na teplém motoru.., ne na studeném
on je problém že ty vstřiky už někdo dělal a dotahl je jak největší imbecil, takže je to rozdělany a není cesty z5, auto už neprojedu
rooc píše:jsem si říkal.., že jsem te´d 2dny po sobě neviděl auto u baráku jak jsem jel kolem
no jo, měl jsem se řídit heslem: nafta patří do kamen no doufám že to půjde ven, páč hlava dolů a s tím spojené investice se mi vážně nechce to je fakt jak naschvál ale na diagnostice ten vstřik házel takovy hodnoty že sme nechápali že to auto jelo, zachvili by to bylo na díru v pístu tak všechno zly je k něčemu dobry nejhorší je že teď musím jezdit oktávkou jo a až pojedeš zas někdy kolem klidně se zas stav na cígo a pokec