Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 (2001)- 525d - rozsvítilo se žhavení, motor zhasl

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Eddmaster
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: úte 26.07.2011 00:00

#1 Příspěvek od Eddmaster »

Čau všichni, dneska se mi stalo to, že při jízdě mi cuklo auto, sundal jsem nohu z plynu, poté přidal plyn, tak to cuklo znova. Najednou se rozsvítilo žhavení, padly otáčky a motor vypnul. Samozřejmě nastartovat už nejde, pořád svítí to žhavení a startér točí rychle (až možná moc rychle), ale motor nechytá.

Mám to v servise, zítra to dají na diagnostiku a uvidíme. Jen mě napadlo, jestli nemá někdo podobný problém/zkušenost.

Abych věděl, na co se připravit

Díky
Eddmaster
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: úte 26.07.2011 00:00

#2 Příspěvek od Eddmaster »

takže nikdo? Tak sem aspoň hodím v pátek, co tomu bylo....
talio2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: úte 22.01.2013 01:00

#3 Příspěvek od talio2 »

Eddmaster píše:takže nikdo? Tak sem aspoň hodím v pátek, co tomu bylo....


Stalo se mi to samý, ale u VW Passat, podávací čerpadlo v nádrži
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Ta žlutá kontrolka se spirálou žhavení má dvě funkce. Pokud je motor studený a v klidu, tak signalizuje žhavení a když nažhaví, tak zhasne. Rozsvícení při chodu motoru je jeho druhá funkce, kdy signalizuje chybu DDE a nejčastěji to je chyba v dodávce paliva.

Takže pokud bylo paliva dost, tj. v nádrži více než 15-20 litrů paliva, chyba pravděpodobně bude ve středotlakém čerpadle přibližně ve středu vozu viz. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15 díl č. 9. Že by se takto fofrem ucpal nebo zamrzl filtr nepředpokládám.

Pokud bylo v nádrži okolo 15 litrů paliva a nefunguje čerpadlo paliva v nádrži http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15 díl č. 1, tak to středotlaké čerpadlo už nestíhalo tahat naftu z nádrže a motor chcípnul. Proto je to podávací čerpadlo v nádrži viz. Palivová čerpadla a tlaky http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... E9&start=0 , dost podrobně jsem to tam rozepsal.
Odpovědět