Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
náhradní klíče
janbrasna píše:mcconrad píše:chápu to tak, že každý klíč má nějaký kód a tyto kódy budou spojeny s VIN auta, tzn. že když budu mít dva klíče od vozu a třetí budu potřebovat zablokovat (v tomto případě ten plastový černý), tak zajdu do BMW a oni mi to zablokují?
Zjednodušeně… Auto si drží seznam klíčů, které k němu patří. Jednak pro odemykání dálkou, ale především taky pro nastartování tj. imobilizér. BMW ti může vyrobit nové a přidat je do toho seznamu, nebo taky staré z toho seznamu odmazat.
Nepoužívané klíče ti může zablokovat i někdo tady z klubáků co umí kódovat.mcconrad píše:Tzn., že pokud by ho někdo měl, tak stále otevře vůz, ale nenastartuje right?
Ano, otevře ručně klíčem dveře nebo kufr, ale nenastartuje s ním.
(Tady jen moment varování: U nových aut s comfort accesem je dost problém, z klíče vytáhneš vložku kterou si otevřeš, a pak existují OBD2 tooly, které dokážou naprogramovat blank klíč, aby ho auto přijalo jako OK. Už jsem viděl lidi, co si na novějších BMW nechali zaslepit nebo nějak zamknout OBD2 konektor.)
nemáš nějaký info nebo kontakt na někoho, kdo to umí uzamknout nebo vyřešit, aby se nestalo to, co popisuješ? Já mám ten komfort acces, nechám si ten plastový klíč zablokovat. Dík všem za info!
mcconrad píše:nemáš nějaký info nebo kontakt na někoho, kdo to umí uzamknout nebo vyřešit, aby se nestalo to, co popisuješ? Já mám ten komfort acces
Týká se to modelů tuším 2007-11, viz http://www.autoevolution.com/news/bmw-o ... 49641.html
Popis o co jde je třeba tady http://www.extremetech.com/extreme/1325 ... -3-minutes
Teď zaboha nemůžu najít odkazy, ale viděl jsem na to někde v UK takový zamykací kryt, a nebo byl někde návod jak přepinovat konektor, aby nebyl živý bez zapalování.
Ale asi bude jistější se zeptat v BMW, jestli už pro tvoje auto mají nový SW, viz ten první link.
Ona tam neni potřeba redukce, jen tam jsou nějak proházený piny, že bez terminalu 15 nemáš signál na +12V pinu OBD2, tže jinými slovy potřebuješ aspoň jeden origo klíč v zapalování, aby se ti OBD2 oživila. To by mělo minimálně nějaký hi-tech zmrdy odstrašit, aby neztráceli čas hledáním zakopanýho psa a šli do prdele…
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Moc nerozumím smyslu dotazu. Když chceš nový klíč, tak si v BMW objednáš nebo např. necháš udělat u mě nový klíč. Proč bys kvůli tomu měnil jednotku motoru, automatu..? Co přesně řešíš za problém?
Jakmile vyměníš jednotky a zámky za jiné z jiného auta, automaticky se připravuješ o možnost objednat si v případě ztráty jiný klíč v BMW.
Záměnnost zámků - ano
Záměnnost jednotek - v rámci typu jednotky (EWS2 - EWS2; EWS3 - EWS3) ano, ale pouze jedntoky spolu spárované z jednoho vozu. U EWS2 je párování jednodušší, u EWS3 dost složité.
Jakmile vyměníš jednotky a zámky za jiné z jiného auta, automaticky se připravuješ o možnost objednat si v případě ztráty jiný klíč v BMW.
Záměnnost zámků - ano
Záměnnost jednotek - v rámci typu jednotky (EWS2 - EWS2; EWS3 - EWS3) ano, ale pouze jedntoky spolu spárované z jednoho vozu. U EWS2 je párování jednodušší, u EWS3 dost složité.
Moc děkuji za odpověď.
Mám jenom 1 ato třetí klíč, jak se psalo i z vlastní zkušenosti vím, že lze udělat pouze u BMW nebo u tebe
Cena jak jsem vyzjistil se pohybuje cca kolem 3000,- - 4500,-
Da se pořídit 4ks klíču s jednotkama za cca 5000,- to mi přijde výhodnější ale možná se pletu (asi pak nebude sedět VIN s číslama jednotek?) , teprve zjištuji informace.
Za kolik by jsi dokázal udělat náhradní bez dalkového ovládání.
A je potřeba tedy i jednotky automatu pro kompletní výměnu?
Díky Fx
Mám jenom 1 ato třetí klíč, jak se psalo i z vlastní zkušenosti vím, že lze udělat pouze u BMW nebo u tebe

Cena jak jsem vyzjistil se pohybuje cca kolem 3000,- - 4500,-
Da se pořídit 4ks klíču s jednotkama za cca 5000,- to mi přijde výhodnější ale možná se pletu (asi pak nebude sedět VIN s číslama jednotek?) , teprve zjištuji informace.
Za kolik by jsi dokázal udělat náhradní bez dalkového ovládání.
A je potřeba tedy i jednotky automatu pro kompletní výměnu?
Díky Fx
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Náhradní klíč bez DO = 1200 Kč, s DO = 2700 Kč. Pokud se dělá více klíčů, jsou ceny individuální, protože v ceně jednotlivého klíče mám započítanou cenu práce, která se při více klíčích už dělat nemusí.Fentanyl píše:Moc děkuji za odpověď.
Mám jenom 1 ato třetí klíč, jak se psalo i z vlastní zkušenosti vím, že lze udělat pouze u BMW nebo u tebe![]()
Cena jak jsem vyzjistil se pohybuje cca kolem 3000,- - 4500,-
Da se pořídit 4ks klíču s jednotkama za cca 5000,- to mi přijde výhodnější ale možná se pletu (asi pak nebude sedět VIN s číslama jednotek?) , teprve zjištuji informace.
Za kolik by jsi dokázal udělat náhradní bez dalkového ovládání.
A je potřeba tedy i jednotky automatu pro kompletní výměnu?
Díky Fx
Pokud koupíš jednotky nebo zámky z jiného auta, tak:
a) v případě poruchy např. jednotky EWS musíš opět vyměnit i jednotku motoru a klíče (čipy).
b) už si nikdy neobjednáš nový klíč v BMW
Osobně tohle řešení nedoporučuju, problém přichází vždy v nejnevhodnější chvíli.
O jakém ročníku výroby se bavíme?
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To je EWS2, tj. jednotka motoru a imobilizéru s klíči by musela být z E39 do 2/97, nebo z E36 od 1/95.
Každopádně já zas u EWS2 nedokážu garantovat úspěšné načipování, protože u cca 5-10% jednotek je už nějaký problém, který mi zabrání vyčíst správně data. Tím ale nechci strašit, zkusit to můžeme. Jen vyndat tu jednotku je docela drbačka, oproti EWS3 je tam docela upastěná (za kastlíkem, za plechem) a dost blbě se vyndavá.
Každopádně já zas u EWS2 nedokážu garantovat úspěšné načipování, protože u cca 5-10% jednotek je už nějaký problém, který mi zabrání vyčíst správně data. Tím ale nechci strašit, zkusit to můžeme. Jen vyndat tu jednotku je docela drbačka, oproti EWS3 je tam docela upastěná (za kastlíkem, za plechem) a dost blbě se vyndavá.