Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Divná závada 535D e60
Mám s autem takový divný problém, když je motor studenej tak je vše OK, ujedu cca 15km jak kdy, motor se perfektně zahřeje a projeví se závada typu, že přestane motor po mírném přidání plynu táhnout přidám ještě trochu, motor pořád nereaguje na přidání, když už jsem cca v polovině plynu tak auto zabere a vystřelí, jako by bylo něco ucpaného někde, ale proč to dělá jen při zahřátém motoru? Palivový filtr vyměněný, termostaty nové, automat po repasi.
Nesetkal se s tím někdo?
Nesetkal se s tím někdo?
-
butthead740
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 1599
Diagnostika byla to první co jsem nechal dělat a byla zapsána nějaká chyba se vzduchem, ale cca 3 měsíce zpátky mi praskla hadice vzduchu do sání, tak jestli to nebylo kvůli tomu. Ještě doplním, že se to auto normálně rozjede od cca 2000 ot/min.
Co se týče převodovky tak mám docela smůlu, auto jsem koupil loni najel 10tis. km a převodovka v nouzáku při 140tis. km, otázka zní jestli ty km sedí, dle stavu auta, serv. knížky i majitele by sedět mněly, když se převodovka rozkuchala tak stav km odpovídal stavu vnitřností automatu, ale bohužel odešel hydroměnič a mechatronika
Co se týče převodovky tak mám docela smůlu, auto jsem koupil loni najel 10tis. km a převodovka v nouzáku při 140tis. km, otázka zní jestli ty km sedí, dle stavu auta, serv. knížky i majitele by sedět mněly, když se převodovka rozkuchala tak stav km odpovídal stavu vnitřností automatu, ale bohužel odešel hydroměnič a mechatronika
Já měl na flek stejnou závadu na 525d e39 a u mě to bylo turbo. Nejdřív to byla jen regulace a pak šlo po čase celý turbo na repas. Tím, že auto nemělo DPF to ale bylo znát i na kouřivosti - takže závada byla o to jednodušší k rozluštění
Vzhledem k tomu, že máš 535d, mě napadá jedno z turb, který Ti má tlačit z nižších otáček. Ale předem říkám, že s 35d jsem ještě neměl tu čest, takže se můžu úplně mýlit, ale zkus se na to zaměřit. Zkontrolovat vedení hadic od turba atd...
Vzhledem k tomu, že máš 535d, mě napadá jedno z turb, který Ti má tlačit z nižších otáček. Ale předem říkám, že s 35d jsem ještě neměl tu čest, takže se můžu úplně mýlit, ale zkus se na to zaměřit. Zkontrolovat vedení hadic od turba atd...
Taky mně to napadlo, termostaty jsem měnil teprve včera, auto mi moc netopilo a když jsem si ťuknul jakou mám teplotu během jízdy tak se pohybovala okolo 49-53 C', tudíž si myslím, že regenerace neproběhla asi hodně dlouho, když se auto nezahřálo na požadovanou teplotu. Zkusím delší jízdu po dálnici a nebo ji vyvolám diagnostikou během jízdy a uvidíme. Pokud Vás ještě něco napadne budu rád za každý postřeh.rooc píše:Todle dela ucpane dpf, to auto nevi.., jestli ma jet nebo ne
A taky ti to jelo normálně když motor byl studený? Teď jsem se vrátil po delší jízdě a kalamita, po 10km už to nejelo, respektive jelo od 2000 ot/min.rooc píše:Je to stopro tim. Mel jsem to same twplota max 53 st a regenerace dela hovno. Bojim se ze ta regenerace uz ani vyvolat nepujde, ale mozna budes mit stesti
