tady ale přece nejde vůbec o to že si někdo myslí že když je 5er v naftě na každým rohu tak je prostě lepší protože je víc prodávaná.
Tady je nejvíc úsměvný jak má každý obavy vyměnit jednou za hooodně km,pokud se k autu chová jako člověk,turbo nebo např.vstřik.A z těchto obav usoudí že bude lepší koupit 545i/550i protože to je benzín a na něm se vlastně nemá co podělat,a když to dám ještě do plynu tak to bude teprve echt.....jinak jsem stejnej pacient,mám už léta samý ropy,strašně mně láká mít opět něco v benzínu,ale....545i je málo a když je tak po několika vlastnících pubertálního věku kteří tomu dávali,vyjímky se najdou,ale tam je to zase draze zaplaceno,550i jsou ale ty si sakramentsky drží cenu a pořád je to e60/61 která byla tak trochu odfláknutá.Jako poslední možnost se nabízí došetřit a koupit už rovnou "efkovou" řadu která je dle mého dokonalá.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E60 530D nebo E60550/545i ????
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Je tady mraky lidí co si koupili poctivě kvalitní 530d po prvním majiteli auto třeba 4-6let staré a to jsou prostě ideální auta pro většinu. Chápu máme v rodině taky jedno našlápnuté výbavou 530xda ale když sním jedu je to prostě jen pro mě luxusní auto které má "silný motor" 170KW a jede krásně a rychle ...prostě klasika dnešních podnikatelů a není tam ta radost která je v zadokolce aspon zuřivá benzínová R6 nebo pohodová bublající V8
benzín V8 v BMW si kupují fajnšmejkři za velké peníze proto i ojetá auta jsou trochu dražší a drží si cenu dle mého.
Nikdo netvrdí že pokud koupím po prvním slušném majiteli auto a budu se o něj starat tak i 530d bude sloužit krásně a dlouhé roky ikdyž má 5-6let ...
Pak až jsou starší kousky v naftě je vidět kdo natrefil jakej kus a je to už loterie zda bude vše v pořádku pravidelně servisované nebo ne.
U benzínu pokud si vše prohlédnu důkladně při koupi by neměl bejt problém krom spotřebáku...se něčeho moc obávat.
Mě se taky líbí nejnovější 5er ale prostě jsou zbytečně drahé a pravda nemám na ni prachy ...ani bych ji nekoupil ...hranice 5-6let a 300-400k cenou zatim nedosahují ...a pak až budou se budeme bavit jak jsou kvalitní...
Ty turba co dnes strkají do benzínu od 1,6litru nahoru jsou bohužel k pláči ... a cesta tudy nevede pro pravého fandu BMW.
Bojím se že brzy budeme vzpomínat na vysoké objemy jako je 4,4ka V8 nebo 6litr V12 atd....
benzín V8 v BMW si kupují fajnšmejkři za velké peníze proto i ojetá auta jsou trochu dražší a drží si cenu dle mého.
Nikdo netvrdí že pokud koupím po prvním slušném majiteli auto a budu se o něj starat tak i 530d bude sloužit krásně a dlouhé roky ikdyž má 5-6let ...
Pak až jsou starší kousky v naftě je vidět kdo natrefil jakej kus a je to už loterie zda bude vše v pořádku pravidelně servisované nebo ne.
U benzínu pokud si vše prohlédnu důkladně při koupi by neměl bejt problém krom spotřebáku...se něčeho moc obávat.
Mě se taky líbí nejnovější 5er ale prostě jsou zbytečně drahé a pravda nemám na ni prachy ...ani bych ji nekoupil ...hranice 5-6let a 300-400k cenou zatim nedosahují ...a pak až budou se budeme bavit jak jsou kvalitní...
Ty turba co dnes strkají do benzínu od 1,6litru nahoru jsou bohužel k pláči ... a cesta tudy nevede pro pravého fandu BMW.
Bojím se že brzy budeme vzpomínat na vysoké objemy jako je 4,4ka V8 nebo 6litr V12 atd....
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Filozof:tvůj názor chápu a plně s ním souhlasím,beru to tak že sem měl 530d v paketu jak e39 tak i teď e61 a musím říct že i přes téměr stejné motory prostě e39 měla něco do sebe,hodně do sebe,narozdíl od e61 která je prostě "jiná",stejně tak beru rozdíl 530d a 550i,obě motorizace splní svůj úkol stejně dobře,pak je tady otázka z kterého motoru má člověk větší požitek,jsou i tací co by benál nechtěli a raději jezdí ropu,bohužel když jsem vybíral toura kvůli dcerce tak jsem byl mezi nimi,dnes toho lituji,po stránce spolehlivosti a provozních nákladů jsem nadmíru spokojen,ale pořád ve mně dřímá to "ALE",dnes vím že jsem měl volit jinak,ale co už.....
Jediná věc která mi nedá spát je to jak všichni žijete v tom že V8 je nesmrtelný a že se mění jenom oleje,brzdy,apod.Jako když se udělá dobrej kup tak to nebude stát ani korunu narozdíl od ropáků kde se furt něco sype
,doporučuji projít sekci 7er a zaměřit se na problémy benzínových motorů

Jediná věc která mi nedá spát je to jak všichni žijete v tom že V8 je nesmrtelný a že se mění jenom oleje,brzdy,apod.Jako když se udělá dobrej kup tak to nebude stát ani korunu narozdíl od ropáků kde se furt něco sype
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
butthead740
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 1599
Verim ze se V8 taky umi pokakat, ale ja mel 3 sedmy a to 4.0, 4.4 a V12 a ani na jedny sem nemusel na motor ani jednou sahnout, jen sem jim vzdy dopraval kvalitni olej a vymenu po 12-15tkm ato sem to ani trosku nesetril.. Desto do ropaku sem za ty leta nasypal takovejch nehoraznejch penez ze sem mel radsi koupit nove bmw a jen splacet..
A vite proc je v bazarech more 530d? Ptz se jich vsichni zbavujou a chcou 545i
A vite proc je v bazarech more 530d? Ptz se jich vsichni zbavujou a chcou 545i
Já nechci zatracovat ropáky, jen bych chtěl říct, že benzínový osmiválce s vysokým objemem jsou taky dělaný na podstatně vyšší nájezd. A podle mě se můžou srát míň už jen z toho titulu, že většinu svého života si "chrochtají" v nízkých otáčkách (teda pokud to nějakej jouda netočí pořád do redline) a tím pádem jsou svým způsobem spolehlivější. Nebudu tu rozhazovat rozumy. Říkám názor.
Proti naftě v podstatě nic nemám. Souhlasím s Filozofem..je to o tom, jak se o auto kdy kdo staral, jakou mu dopřával péči. Už jsem tady na klubu viděl dost krásných naftových bmw od nadšenců, kterých bych se nebál, protože o ně bylo výborně staráno. Tak je to s každým autem. Akorát ty naftové jsou prostě náchylnější. Jinak samozřejmě...zprasit jde každý auto
, jen je k tomu potřeba správnýho blbečka. Těch je všude dostatek 
Proti naftě v podstatě nic nemám. Souhlasím s Filozofem..je to o tom, jak se o auto kdy kdo staral, jakou mu dopřával péči. Už jsem tady na klubu viděl dost krásných naftových bmw od nadšenců, kterých bych se nebál, protože o ně bylo výborně staráno. Tak je to s každým autem. Akorát ty naftové jsou prostě náchylnější. Jinak samozřejmě...zprasit jde každý auto
- m.deejay
- Registrovaný
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Klubové ID: 1429
...ono to např. srovnání se spolehlivostí aut - na prvních příčkách Porsche a někde na 50 místě nějakej Ford
...to je sice hezký, ale Porsche se prodá třeba 100tis aut a toho Forda 1mil aut
...adekvátní srovnání by pak podle mě mělo být s autama, kterých se prodá přibližně stejně...
...to je sice hezký, ale Porsche se prodá třeba 100tis aut a toho Forda 1mil aut
...adekvátní srovnání by pak podle mě mělo být s autama, kterých se prodá přibližně stejně...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
