Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E60 530D nebo E60550/545i ????
-
miresekstary
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: stř 17.11.2010 01:00
-
butthead740
- Registrovaný
- Příspěvky: 377
- Registrován: pon 23.06.2008 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 1599
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
545i s LPG bude mít lepší spotřebu a o 100koní více a to se nebavíme o servisu jistě ...
530d bych kupovat jedině pokud by byla do 5let nějaká přímo od prvního majitele v náloži tak bych zvažoval.....
je pravda že 545i/550i je málo a spíše se musí hledat na mobile.de kde jich je 80procent v automatu což není špatný ale jsou lidi co chtějí manuál a ti musejí hledat.
Když se kupují nové auta na firmy většinou jsou to 530d a 545 či 550i si kupují jen fajnšmejkři co nechcou dělat vlny ve firmě s M5.
545i i 550i budou prostě zábavnější a mnohem rychlejší motorizace a jistě více budou bavit majitele ovšem pokud pojedou na benzín bude to brát 10-13litru v průměru cca podle stylu jízdy.
Pokud někdo jezdí 10-15tis ročně a je fanda BMW nemůže přemýšlet nad ničím jiným než nad benzínem ...
Pokud najezdí mraky KM tak zvažuje zda nafta / benzín s LPG.
Já osobně mít 3-4kila v kapse jdu po 545i nebo 550i v co nejvyšší palbě a stavu ...
530d bych kupovat jedině pokud by byla do 5let nějaká přímo od prvního majitele v náloži tak bych zvažoval.....
je pravda že 545i/550i je málo a spíše se musí hledat na mobile.de kde jich je 80procent v automatu což není špatný ale jsou lidi co chtějí manuál a ti musejí hledat.
Když se kupují nové auta na firmy většinou jsou to 530d a 545 či 550i si kupují jen fajnšmejkři co nechcou dělat vlny ve firmě s M5.
545i i 550i budou prostě zábavnější a mnohem rychlejší motorizace a jistě více budou bavit majitele ovšem pokud pojedou na benzín bude to brát 10-13litru v průměru cca podle stylu jízdy.
Pokud někdo jezdí 10-15tis ročně a je fanda BMW nemůže přemýšlet nad ničím jiným než nad benzínem ...
Pokud najezdí mraky KM tak zvažuje zda nafta / benzín s LPG.
Já osobně mít 3-4kila v kapse jdu po 545i nebo 550i v co nejvyšší palbě a stavu ...
OT: To jsou mi panečku rady. "Podle sebe soudím tebe?!" Jsem fanda BMW a koupil bych si jen naftu a to i proto, že mi nafta vyhovuje celkově více jak benzín.Filozof píše:Pokud někdo jezdí 10-15tis ročně a je fanda BMW nemůže přemýšlet nad ničím jiným než nad benzínem ...
Co se týče k tématu tak nevím zda hledám jen já špatně ale mezi 530d a 550i vidím zásadní rozdíl v pořizovací cenně. Nehledě na již zmíněné spotřebě...
Srovnavat 530d a 545/550i je podle meho nazoru nesmysl. Ale abych prispel svym nazorem, tak 545 v plynu je rozhodne spolehlivejsi a min nakladny auto s o dost vetsim vykonem a pozitkem z jizdy a zpravidla i o dost vyssi vybavou,pokud se bavime o ojetine. 550bych absolutne neresil. Pokud teda Tvuj rozpocet nesaha minimalne k 500k +..pokud jo..nevahal bych a sel bych do v8. NAfty bych se bal kvuli nakladnym opravam pri vyssim najezdu,ktery je u 5er temer pravidlem. a i s vyssim rozpoctem bych se poohlizel po 545 spis nez po 550..kvuli stavu. A navic myslim ze 550se tak casto neplynuje jako 545.
Sorry za preklepy. Pisu z mobilu
:-)
Sorry za preklepy. Pisu z mobilu
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
http://www.mobile.de/cz/kategorie/osobn ... ,prx:20001
je jich tam mraky a v pěkném stavu od...pravda 2005 ročníky
zapoměl jsem že už je 2013 takže 5kilo a více stojí 07.....
545i 333koní je jasná volba ne ?
je jich tam mraky a v pěkném stavu od...pravda 2005 ročníky
zapoměl jsem že už je 2013 takže 5kilo a více stojí 07.....
545i 333koní je jasná volba ne ?
Sry za OT:Filozof píše:http://www.mobile.de/cz/kategorie/osobn%C3%AD+v%C5%AFz/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,frn:2005-01,mdl:545,mke:BMW,prx:20001
je jich tam mraky a v pěkném stavu od...pravda 2005 ročníky
zapoměl jsem že už je 2013 takže 5kilo a více stojí 07.....
545i 333koní je jasná volba ne ?
Nemuzu nic jinyho nez souhlasit
Pro me je to jasna volba
Osobne shanim ted taky 545 a ze by jich v Reichu bylo malo,to zas uplne ne. Staci hledat a nekupovat ty prvni nejlevnejsi kusy.
-
miresekstary
- Registrovaný
- Příspěvky: 62
- Registrován: stř 17.11.2010 01:00
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/bmw ... 37736.html
tomuto se říká slušná výbava v 5ER....defakto SKORO PLNA PALBA.
tomuto se říká slušná výbava v 5ER....defakto SKORO PLNA PALBA.
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
jj....V8 se vůůůůbec neserou,je to tak nesmrtelný auto až se to věřit nechce
zato ropácííí to sou takový mrdkýý že to dál nejde,proto jich je na každým rohu asi tak milion a ještě kousek k tomu.
Pánové ruku na srdce,myslím že je to vše pouze o štěstí o ničem jiným,a abych nebyl úplně OT,ptát se na volbu mezi 530d a 550i mi připadá tak trochu mimo moje chápání,buď chci benzím nebo naftu ne,buď chci mít pořádnej V8 motor s vůní benzínu a libovím zvoučkem do kterýho to trochu poteče a nějaká ta investice se určitě taky najde nebo chci mít úspornýho ropáka kterej bude celkem svižnej s pořádným turbokopancem kterej bude pěkně chrochtak a jednou za uherskej rok si řekne o nějakej ten vstřik,turbo,apod.,ono kdo hledá najde,píšete tady o ropákách jakoby se servisní částky nacházeli v astronomických výšinách,ono vlastně na benály je vše zadarmo a nic se tam nesere,já zapomněl.Tak šťastnej výběr ať už čehokoliv
Pánové ruku na srdce,myslím že je to vše pouze o štěstí o ničem jiným,a abych nebyl úplně OT,ptát se na volbu mezi 530d a 550i mi připadá tak trochu mimo moje chápání,buď chci benzím nebo naftu ne,buď chci mít pořádnej V8 motor s vůní benzínu a libovím zvoučkem do kterýho to trochu poteče a nějaká ta investice se určitě taky najde nebo chci mít úspornýho ropáka kterej bude celkem svižnej s pořádným turbokopancem kterej bude pěkně chrochtak a jednou za uherskej rok si řekne o nějakej ten vstřik,turbo,apod.,ono kdo hledá najde,píšete tady o ropákách jakoby se servisní částky nacházeli v astronomických výšinách,ono vlastně na benály je vše zadarmo a nic se tam nesere,já zapomněl.Tak šťastnej výběr ať už čehokoliv
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
- m.deejay
- Registrovaný
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Klubové ID: 1429
...to značí jediné : podívej se na poměr prodávaných pětek v naftě a benzinu a hlavně na poměr celoevropskýho trhu 530d oproti 545i,550i...ono stačí trh v čr 10:2 pro benzin...butthead740 píše:545i a na lpg jen vyber 545ky je celkem dost omezenej.. skoro nejsou
zato 530d je snad v kazdym bazaru a to asi neco znaci ne ?
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
- m.deejay
- Registrovaný
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Klubové ID: 1429
opravuji výrok 10:2 pro naftu : výsledky za rok 2012 - citát:
"Je poměrně známou věcí, že vyšší střední třída je doménou nafty, alespoň u nejprodávanějších modelů tento fakt platí bez výjimky. A které jimi byly? BMW 5 s malým d na zádi si v loňském roce koupilo 926 Čechů (jinak 92,2 % ze všech)."
...takže o tom to je...
"Je poměrně známou věcí, že vyšší střední třída je doménou nafty, alespoň u nejprodávanějších modelů tento fakt platí bez výjimky. A které jimi byly? BMW 5 s malým d na zádi si v loňském roce koupilo 926 Čechů (jinak 92,2 % ze všech)."
...takže o tom to je...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
A proč asi ? protože nové auto kupují většinou manageři či podnikatelé nebo majitelé větších firem....ukažte mi běžné zaměstance co si kupují novou 5er za 1,6-2,5mega. Bude jich minimální procento dvě.m.deejay píše:opravuji výrok 10:2 pro naftu : výsledky za rok 2012 - citát:
"Je poměrně známou věcí, že vyšší střední třída je doménou nafty, alespoň u nejprodávanějších modelů tento fakt platí bez výjimky. A které jimi byly? BMW 5 s malým d na zádi si v loňském roce koupilo 926 Čechů (jinak 92,2 % ze všech)."
...takže o tom to je...
To že je nafty jak sra.ek bych neviděl jako výhodu. Benzín je ve všem lepší jenže nové auto v benzínu je prostě drahé pokud je to 545 nebo 550i většinou jsou našlápnuté a kupují si je lidi srdcem co žijí pro BMW a mají na to.
Kdežto naftu 520d-530d si kupují pragmatici co koukají na spotřebu.
Bavíme se o nových autech.
u 5letých nebo starších už je to sporadické.
Ještě u 5letého auta po prvním majiteli chápu že jsou lidi co jezdí desítky tisíc km a chtějí naftu protože prostě jezdí za 7litru pruměr což je pohoda a více neřeší ...ikdyž musí řešit DPF , smrad , a horší zvuk co si budem povídat. a v budoucnu i čerpadla a vstřiky a turba.....
Pokud jsem druhej nebo třetí majitel se 8mi letým autem a starším jdu raději do benzínu pokud jezdím hodně tak s LPG.
A srdcaři a fandové do V8. Tak to vidím já.
M5 a M3 se prodá ještě méně a přitom to nesvědší nic o kvalitě a jsou to to nej od BMW. Auta pro radost.
- m.deejay
- Registrovaný
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Klubové ID: 1429
...no já spíš reagoval na větu : "zato 530d je snad v kazdym bazaru a to asi neco znaci ne ?"
...to,že jejich nejvíc v bazarech nevypovídá o ničem jiném, než o daleko větším poměru prodejů nových aut v naftě oproti benzinům, nic o kvalitě auta...
...jinak samozřejmě souhlasím s tím, že benzin V8 je lepší, jak zvukem,výkonem a větší radostí z jízdy...

...to,že jejich nejvíc v bazarech nevypovídá o ničem jiném, než o daleko větším poměru prodejů nových aut v naftě oproti benzinům, nic o kvalitě auta...
...jinak samozřejmě souhlasím s tím, že benzin V8 je lepší, jak zvukem,výkonem a větší radostí z jízdy...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
